coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

کلاهبرداری از طریق سایت های صیغه یابی و همسریابی ؛ پلیس فتا هشدار داد!

کلاهبرداری از طریق سایت های صیغه یابی و کانال های همسریابی رو به افزایش است. رئیس پلیس فتا تهران ضمن اشاره به این موضوع به کاربران فضای مجازی هشدار داد.
کافی است تنها با یک جستجوی ساده از کلمه صیغه یابی در اینترنت به صدها سایت دسترسی پیدا کنید که هم‌خوابگی‌های موقت و حتی یک ساعته را تحت پوشش احکام دینی به عنوان همسریابی و ازدواج معرفی می‌کنند. بازار فعالیت سایت های صیغه یابی و همسریابی در ایران داغ است و معمولا درآمدهای بسیار زیادی نیز نصیب گردانندگان آنها می‌شود. 

افزایش کلاهبرداری از طریق سایت های صیغه یابی و کانال های همسریابی

اگر وارد یکی از این سایت های صیغه یابی شوید، تنها کافی است که مشخصات هویتی و ظاهری خود را وارد کنید تا کیس مورد نظرتان را پیدا کنید. بیشتر افراد در این سایت‌ها از مشخصات جعلی استفاده می‌کنند تا تحت پوشش فردی که قصد ازدواج دارد، بتوانند کلاهبرداری کنند.

پیش از این نیز پلیس فتا بارها درباره کلاهبرداری از طریق سایت‌های صیغه یابی به کاربران هشدار داده و اعلام کرده است که هیچ‌کدام از این سایت‌ها مجوز قانونی ندارند. البته چندی قبل در وب‌سایت رسمی پلیس فتا به این نکته اشاره شده بود که تنها یک سایت از سوی سازمان‌های ذیربط تائید شده و مجوز فعالیت در خصوص همسریابی دارد و آن هم سامانه ملی همسان گزینی به آدرس hamsan.tebyan.net است.

در هر صورت تجربه نشان داده است افرادی که در این سایت‌ها ثبت‌نام می‌کنند، عمدتاً در پی سوءاستفاده‌های مالی و کلاهبرداری هستند. این افراد با برقرار کردن رابطه‌ای به ظاهر عاشقانه، کنترل احساسات فرد مقابل را به دست می‌گیرند و معمولا هم به اهداف غیراخلاقی خود می‌رسند.

درحالی‌که سایت‌های صیغه یابی یا همسریابی زمینه‌های کلاهبرداری و انواع جرائم را در اینترنت فراهم کرده است، پلیس، قوه قضائیه یا وزارت فرهنگ و ارشاد تاکنون هیچ اقدام قانونی برای مسدودسازی این سایت‌ها انجام نداده‌اند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا چندی قبل با بیان اینکه برخی افراد با ثبت‌نام در سایت‌های صیغه یابی یا همسریابی به دنبال سوژه‌های مناسب برای ازدواج هستند، می‌گوید:

متأسفانه شاهدیم که تعداد زیادی از افرادی که در این سایت‌ها ثبت‌نام می‌کنند به دنبال دوستی، ازدواج موقت، ازدواج دوم و حتی سوء‌استفاده و کلاهبرداری هستند.

امروز نیز در همین زمینه سرهنگ تورج کاظمی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ، درباره استفاده از عکس‌های اشخاص برای تبلیغات در فضای مجازی یا استفاده از آنها برای پروفایل های تقلبی و غیر واقعی، گفت: “با توجه به این که این موارد جزء حریم خصوصی است، بر این اساس در صورتی که شاکی خصوصی اعلام شکایت کند، پلیس با مجوز مرجع قضایی می‌تواند در این قضیه وارد شود.”

وی با بیان اینکه این موارد در شبکه‌های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام مشاهده شده است،‌ ادامه داد: مواردی از این دست داشتیم، اما گسترده نیست و تعداد اندکی در این زمینه به ما مراجعه‌ کرده‌اند.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ درباره پخش تصاویری از آرایشگاه‌های زنانه در فضای مجازی برای تبلیغات خاطرنشان کرد: اگر این موارد گستردگی داشته و موارد غیراخلاقی و مبتذل را اشاعه کند، پلیس قطعا اقدامات لازم را در خصوص برخورد با آنها انجام خواهد داد.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ درباره تبلیغات فروش شارژ ارزان و کلاهبرداری‌هایی که از این طریق صورت می‌گیرد، گفت: متاسفانه این نوع کلاهبرداری‌ها با روش‌های مختلفی از جمله خرید شارژ ارزان، صیغه‌یابی، دوست‌یابی و ماهواره جیبی انجام می‌شود. این نوع صفحات جهت سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی اشخاص اقدام می‌کنند. سرهنگ کاظمی در ادامه به این موضوع اشاره کرد که متاسفانه کلاهبرداری از طریق  سایت های صیغه یابی به شدت در حال افزایش است است و ما هر چه برخورد می‌کنیم، باز هم ادامه دارد.

رئیس پلیس فتا تهران در ادامه می‌گوید: دستگیری‌های متعددی در این زمینه در ماه‌های اخیر داشتیم. همچنین با بانک‌ها مکاتباتی را انجام داده‌ایم تا بتوانیم این حوزه را نیز تحت کنترل قرار دهیم.

اخبار اینترنت را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (93 نظر)

    کانال دو همدم با مدیریت خانم زهرا بریچی کلاهبردار هستند.
    حدود 3700 هزار تومن گوش من رو بریدن

    پاسخ

    سلام،یه گروه کلاه برداری صیغه جدید بنام ثامن با مدیریت عدنان مطوری و مرضیه خسروی،دوستان مراقب باشید واسه صیغه کردن در چند وعده از من ۶۲۷۰۰۰۰تومن کلاه برداری کردن،حالا دیگه جوابم نمیدن.

    پاسخ

    سلام دوستان موسسه صیغه ثامن بامدیریت مرضیه خسروی و صاحب حساب بنام عدنان مطوری شماره حساب5022291 310313133بانک پاسارگادکلاه برداری ملیونی میکنن ،بعدش دیگه جواب نمیدن،به من گفتن محضر ازدواج موقت217همام تبریز.تورو خدا مراقب باشید

    پاسخ

    سلام موسسه ازدواج موقت ثامن با آیدی تلگرامی hamsaryabiiiir کلاهبردار هستن.
    نمیدونم چرا جلوی این سایت ها گرفته نمیشه براحتی شماره کارت میدن و جیب مردم خالی می کنن.
    فتا کجایی پس 58700000 تومن منو عدنان مطوری خورده الان جواب پیام هم نمیده.

    پاسخ

    دوست عزیز فقط شکایت گروهی چاره مشکل هست. 9120601912

    پاسخ

    بنده هم ده روز پیش مورد سواستفاده سایت ازدواج آسان به نام سید کمال شدم وبعد از دادن آیدی خانم مورد نظر تقاضای مهریهذبعد ضمانت وبعد صیغه نامه کردند وبعد از واریزی مجدد گفتند سه میلیون هشتصد واریز کنید ومن انصراف دادم والان ده روزه که سرکار گذاشتند مارو وپول را عودت ندادن ولی نه بلاک کردن ونه جواب میدهند وهراز گاهی میگویند به دلیل شلوغی منتظر بمانید آدرس سایتشون سید کمال وهمان ازدواج ساده19 و20 و27 هست
    @khanom_mahdieو@khanom_fathi
    این هم شماره های که جهت واریز دادن
    6037697528732875 حسن پولادوند
    وشماره حسابی که واریزی داشتم بنام ثریا کریمی دستجردی

    انتقال وجه شتابی (کارت به کارت)
    وضعیت : موفق
    کارت مبدا :
    5859 83 ** 8381
    کارت مقصد :
    5894 63 ** 5728
    نام صاحب کارت :  ثریا کریمی دستجردی
    تاریخ و زمان : 1400/12/05 20:35
    شماره پیگیری : 611933
    شماره مرجع : 727964390261
    مبلغ : 48,000,000ریال
    بنده از طریق پلیس فتا هم پیگیر شدم ولی جوابی نگرفتگ

    پاسخ

    چطوری عکس فیش را ارسال کنم

    پاسخ

    سلام دوستان ؛ تمام کانالهای تلگرامی تحت عنوان صیغه یاب کلاهبردار و شیّاد هستند لطفا گول نخورید ؛ روش کارشون هم تقریباً مشابه هم هست ؛ اکثراً اسمها و پروفایلهای مذهبی از قبیل صالحین ؛ محسنین ؛ حافظون و … دارند ؛ اول هزینه معرفی میگیرن بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومن ؛ بعد یه آی دی جعلی برای شما ارسال میکنن بعد میگن مبلغ مهریه رو واریز کن ؛ بعد مبلغ ضمانت و بعد از واریزی مبالغ بلافاصله ادمین و کیس معرفی شده شما رو بلاک میکنن!!
    شماره کارتهایی با اسمهایی از قبیل عدنان مطوری ؛ علی سودان ؛ نازی دلک آبادی ؛ دنیا حسینی ؛ اقبال فرجی ؛ زینب صحتی و …
    لطفاً اطلاع رسانی کنید تا شخص دیگه ای در دام این کلاهبردارهای بی همه چیز گرفتار نشه!!!

    پاسخ

    سلام:
    کانال تلگرامی t.me/sigheeeeyabiii با ادمین t.me/add_paskhgo کلاهبردار هستن.
    کلاهبرداریشون هم خیلی خوبه. (09044190701 خانم سلجوقی / 09351704735 نازنین بیات) (اسامی ممکنه جعلی باشن)
    مبالغ هم به شماره کارت 6280231381158996 بانک مسکن و 5029081029883143 بانک توسعه تعاون به نام عدنان مطوری واریز میشه.

    پاسخ

    کانال تلگرامی صیغه ثامن کلاهبرداری هست مثل بقیه که اینجا نوشتن
    دارنده کارت بانک انصار به نام محبوبه بابا زاده شماره کارت 6273811124061737

    پاسخ

    سایت ازدواج موقت ۲همدل با سرپرستی زهرا بریچی شماره کارت
    ۶۱۰۴۳۳۷۵۱۴۴۲۲۳۷۵
    وتلفن ۰۹۰۵۳۵۱۱۸۵۹
    به مبلغ ۳۲۰۰ م کلاه برداری کرده

    پاسخ

    سلام
    همین یک سایت هم که اینجا گفته مجوز داره به نام تبیان کلاهبردار هستند و به نام دو نفر خانم به نام های زهرا بریچی و شقایق درفش هست که هر دو کلاهبردار هستند و از من دومیلیون و نهصد کلاهبرداری کردن

    پاسخ

    صیغه یابی ثامن به نام حاج علیرضا باوی به شماره حساب ۵۸۹۲۱۰۱۳۶۲۲۷۲۸۸۸ بانک سپه نیز کلاهبردار است

    پاسخ

    فردی به نام فالق عطوی
    موسسه محصنین
    سید هاشمی
    لطفا حق معرفی ۱۰۰ هزار تومن را به
    حساب مرکز واریز نمایید بعد از آن خانمی که انتخاب کردید معرفی کنیم

    6063731120362588
    فالق عطوی

    ⭕️توجه !!
    حتما از فیش انتقالی عکس گرفته شود بدون عکس فاقد اعتبار است.
    کلاهبردا است
    پلیس فتا پیگیری

    پاسخ

    سلام چجوری باید شکایت کرد؟

    پاسخ

    موسسه همسریابی ثامن با حساب بانکی ملت به نام جمال چناچه کلاهبرداری هست. حواستون باشه

    پاسخ

    سلام من دیروز برای امر ازدواج موقت وارد یکی از سایت های صیغه یابی شدم که اسم سایت هم صیغه و ازدواج موقت و دوست یابی با عضویت عکس پرو فایل سایت نوشته صیغه موقت با مدیریت فردی که سید نام دارد خدا نگذره از چنین آدمهای درد کثیف خوب بزارید تجربه تلخی که داشتم رو بگم ترفند اینها اینه که میگن اول 100هزار هزینه حق الوکاله رو واریز کنید تا کیس های مختلف در شهرستان رو معرفی کنم من میخواستم یه خانوم رو به هفته صیغه کنم اوول گفتند 100 هزار تومان به شماره کارت5029081056329796به اسم آقای محمد رشیدی واریزی کنید بعد از نیم ساعت که واریز کردید دو سه عدد خانوم لخت رو که به مقدار بر و رو دارند زیبا هستند رو براتون می فرستند که شما یکی رو انتخاب کنید بعد که انتخاب کردید یک آی دی خانوم جعلی رو می فرستند که صحبت را با خانوم شروع میکنید که اول سلام بعد چند سالته یه عکس می فرستی کی میایی من تنها م هر وقت بیایی وقت دارم که شما تحریک شوید بعد میگه من اول مهریه رو میگیرم قبول میکنید شما هم میگید بله حتما بعد مبلغ مهریه برای من که یک هفته بود 700شد که با تخفیف 600قبول کردن بعد که اینو دادم گفتم الان آدرس رو بدید بعد گفت هزینه ضمانت رو بدید و کارتون رو بدید که بیایید بعد من به اون پدر سوخته سید پیام دادم گفتم هزینه ضمانت چیه گفت باید دو میلیون بدی که بیمه فعال بشه به محض اینکه خانوم گفت مشکلی نیست اون پول برگشت میخوره که من گفتم این مقدار رو ندارم که گفت تو یه میلیون بریز بعد به خانوم بگو همش رو ریختم بعد دوباره به ا ندارم گفت چقدر داری گفتم 300،که گفت بریز ولی به خانوم بگو کامل دادی بعد اینکه 300رو ریختم به حساب محمد رشیدی دیگه تموم شد هم از طرف سایت بلاک شدم و هم از طرف اون خانوم قلابی این بود تجربه من لطفا گول این سایت های دروغ و کلاهبردار رو نخورید ممنون

    پاسخ

    وای چقدر بازیت دادن حتما شکایت کن ازشون :((((((

    پاسخ

    سلام
    این صیغه یابی سید یه کلاه بردار شیاد که پول رو میگیرند بعد بلاک میکنند هستند به نام محمد یزدانی شرفدار کلاهی به شماره کارت ۵۰۴۷۰۶۱۰۶۱۶۲۷۵۸۰ به اسم صیغه و معرفی کلاه برداری میکنند ایدی ezdevaghmovaghat1 خواهشمندیم از پلیس فتا پیگیری کنند و نگذارند جوانهای ما رو گول بزنند متاسفانه گروه تلگرامی شون یک میلیون عضو داره که همین باعث گول خوردن مردم میشه

    پاسخ

    کانال تلگرام mosseh_ezdevaj_seyed_ali سید علی مشاور هم با شماره کارت6104337869402519 به نام فرید رضایی کلاه برداریه

    پاسخ

    کانال تلگرامی ..ازدواج سنتی و صیغه حلال سید،، با شماره کارت 7580-6162-0610-5047 در بانک شهر بنام محمد یزدانی شرفدارکلیی کلا کلاه برداریه.
    اول عکس و کد فرد مورد نظر را در تلگرام برات میفرسته و بعد برای ارسال راه تماس درخواست 150 تومان میکنه و بعد از واریز یه ای دی یک فرد جعلی را بهت میده و میگه ،،بگو سید داده،، طرف هم یک عکس از خودش میده و میگه برای اشنایی بیشتر باید اول مهریه را بریزی و بعد از واریز کلا دیگه بلاک میکنن.
    لطفا پلیس فتا پیگیری کنه تا این شیادها بیشتر گوش جوانها را نبرن
    با تشکر از سایت خوبتان

    پاسخ

    کانال تلگرامی ..ازدواج سنتی و صیغه حلال سید،، با شماره کارت 7580-6162-0610-5047 در بانک شهر بنام محمد یزدانی شرفدارکلیی کلا کلاه برداریه.
    ای دی مشاوره این گروه تلگرام:
    @ezdevajemovaghatghaz200i
    ای دی خود گروه:
    @rasmiisighe
    اول عکس و کد فرد مورد نظر را در تلگرام برات میفرسته و بعد برای ارسال راه تماس درخواست 150 تومان میکنه و بعد از واریز یه ای دی یک فرد جعلی را بهت میده و میگه ،،بگو سید داده،، طرف هم یک عکس از خودش میده و میگه برای اشنایی بیشتر باید اول مهریه را بریزی و بعد از واریز کلا دیگه بلاک میکنن.
    لطفا پلیس فتا پیگیری کنه تا این شیادها بیشتر گوش جوانها را نبرن
    با تشکر از سایت خوبتان

    پاسخ

    شماره کارت جلال سلمانیان 6219861049127136 مدیر کلاهبرداری سایت صیغه ثامن بانک سامان شعب کیانپارس اهواز کد شعبه9701 با ادمین مریم عسکری.

    پاسخ

    کانال صیغه با مدیریت جلال سلمانیان . ادمین مریم اصغری کلاهبرداری است.اول یکی را معرفی میکنند وباید 50 تومان حق معرفی بریزی وشخص وارد تلگرامت میشه پیام میده میگه مبلغ مهریه ومدت را اعلام کن .پس از توافق شماره جلال سلمانیان 6219861049127136 را میده مبلغ مهریه را بحساب باصطلاح موسسه بریزی بعد عنوان میکنند باید مبلغی بین 2تا3 ملیون برای حق تامین امنیت طرف بریزی وتاکید میکنند پس از پایان مدت صیغه بلافاصله به حسابت برمیگرده.مجدد همه پولها به حساب جلال سلمانیان ریخته میشه.پس از واریز دیگه جوابت را نمیدهند.کلا کلاهبرداریه.

    پاسخ

    سلام
    کانال صیغه سیدالشهدا بامدیریت زهرا هاشمی زاده باشگرد کلاهبرداری و شیادی افراد رو فریب میدن بهیچ عنوان گول این افراد رو نخورید.
    حسابهایی که تقاضای دریافت وجه میکنند
    بانک سپه بنام جلال سلمانیان
    بانک صادرات قادر محاوی

    پاسخ

    سلام
    نام (کانال رسمی صیغه سیدالشهدا) بنام قادر محاوی و مدیریت زهرا هاشمی زاده کلاهبرداری هست دوستان دقت بفرمایید فریب نخورید. این شیادان از اسامی معصومین جهت نیات پلیدشون استفاده میکنند.البته بارها اسم کانالشون رو تغییر دادند.

    پاسخ

    سلام .
    هموطنان عزیز و گرانقدر.
    همه نامهای محاوی در کانالهای ازدواج موقت مانند قادر محاوی و مریم عسکری باند کلاه بردارهستن حسابهاشون را سریع عوض میکنن و همچنین نام کانل را مثلا از چندروز پیش تا الان از نامهای مختلف تا فعلا کانال صیغه ثامن تغییر نام داده اند برای اعتماد سازی از نامهای متبرک .آیات قرآن .و احادیث استفاده میکنند از بانکهای مختلف با شماره حسابهای متفاوت کمک میگیرندو… جهت پیگیری قضایی ابتدا در سامانه پلیس فتا با گرفتن رمز عبور ثبت عنوان بفرمایین .و سپس در دفتر خدمات قضایی ایراد شکایت کنید که به شعبه جرائم رایانه ای ارسال و فضات محترم پیگیری و تحقیق را تا حصول نتیجه به پلیس محترم فتا محول میکنند و مراحل قضایی تا انتها ادامه میابد.

    پاسخ

    کلاهبردار و شیاد حرفه ای به نام علی سگوربراوی
    هشدار هشدار
    کانال‌های تلگرام با نام “ازدواج، صیغه، موقت، همسریابی” با مدیریت و ادمین آقای علی سگوربراوی شماره کارت 5859831138937148 (به نام علی سگوربراوی) کلاهبرداری است. کلاهبرداری و شیادی وحشتناک می‌کنند. بسیار مراقب باشید. از پلیس فتا خواهش می‌کنم اینها را دستگیر و مجازات نمایند.

    پاسخ

    مورد تایید است.

    پاسخ

    ریاست محترم پلیس فتا
    سلام‌
    به استحضار می‌رساند اینجانب چند روز قبل اینجانب جهت انجام امر خیر ازدواج موقت وارد یکی از کانال‌های تلگرام با نام “همسریابی، ازدواج موقت، و صیغه” با مدیریت آقای قادر محاوی شدم. پس از بررسی در این کانال، یک خانم انتخاب نمودم. پس از اعلام کُد خانم، مسئول ادمین و پاسخگو کانال به نام خانم مریم عسکری‌نسب، پیام دادند که در مرحله اول مبلغ 50000 تومان بابت حق معرفی به حساب مرکز به شماره کارت بانک انصار 6273-8111-5161-2899 (به نام قادر محاوی) واریز نمایم. در ادامه مبلغ 200000 تومان بابت مهریه، مبلغ 1000000 تومان بابت حق ضمانت، و مبلغ 300000 تومان بابت هزینه ثبت صیغه‌نامه و دستمزد عاقد و حق مکان از اینجانب تقاضا نمودند و به این ترتیب به کارت آقای قادر محاوی توسط اینجانب واریز شد.
    بعد از واریز مبالغ بالا که مستندات آنها همه موجود است، متأسفانه ارتباط را به من کاملاً قطع نموده و به پیام‌های من در کانال تلگرام جواب نمی‌دهند، لذا مشخص شد که این افراد با انگیزه کلاهبردی در فضای مجازی تلگرام فعالیت می‌نمایند و از بسیاری مردان و افراد جوان پاک که با انگیزه خیرخواهانه و جلوگیری از ارتکاب گناه به ازدواج موقت و صیغه روی می‌آورند سوءاستفاده و کلاهبرداری می‌کنند. مشخص نیست تاکنون چقدر افراد را با این ترفند قربانی مطامع پلید خود کرده باشند، لذا از آن مقام محترم استدعا دارم ضمن شکایت از گرانندگان این کانال، در اسرع وقت نسبت به انسداد این کانال، و دستگیری و مجازات این افراد شرور اقدام گردد. همچنین تقاضا دارد در رسانه‌های معتبر درباره نیات پلید این افراد اطلاع‌رسانی مناسب انجام گیرد و فراخوان داده شود که افرادی که مورد سوء‌استفاده این افراد قرار گرفتند و قربانی شدند به عنوان شاکی، شکایات خود را ارائه دهند.

    پاسخ

    سلام بر دوستان هر کسی که اطلاعاتی داره به تلگرام بنده بیاد یه گروه می خوام بزنم که این گروه های کلاهبردار رو به هم معرفی کنیم و همه رو بتونیم ریپورت کنیم تا بسته بشه
    Seyedalihoseini313@

    پاسخ

    مریم عسکری https://telete.in/s/sigheeeeeeh?before=358 این سایت کلاه برداریه دیشب یک ملیون تومن از من اخازی کردن @Maryam_askarii
    این آیدیشه گولشو نخورین اگر کسی شکایت کرده به من ایمیل بزنه ببنیم چطور باید پیگیری کنیم mjbasd74@gmail.com

    پاسخ

    کلاهبردار شیاد به نام قادر محاوی
    هشدار هشدار
    کانال‌های تلگرام با نام “همسریابی، ازدواج موقت، و صیغه” با مدیریت آقای قادر محاوی به شماره کارت بانک انصار 6273-8111-5161-2899 (به نام قادر محاوی) و با مسئول ادمین و پاسخگو کانال به نام خانم مریم عسکری‌نسب کلاهبرداری است. کلاهبرداری و شیادی وحشتناک می‌کنند. بسیار مراقب باشید.
    از پلیس فتا خواهش می‌کنم اینها را دستگیر و مجازات نمایند.

    پاسخ

    شما که خانم هستین.ثبت نام خانما رایگان هستش به چه بهانه ای از شما اخاذی کردن؟

    پاسخ

    کانال تلگرام بنام اسما خانم و رامین هاشمی هم کلاهبردار ن
    کاراشون هم مال بانک پاسارگاد هستش 50 هزار منو خوردن
    دنبالشونم اساسی

    پاسخ

    برادر من، نکن، این کارا رو… صیغه نکن…

    پاسخ

    سلام. کانال تلگرامی با نام صادق جمالی کلاهبردارن. همچنین سایر کانال ها. روش کلاهبرداریشون اینه که اول میگن حق الوکاله معرفی واریز کنید. بعد آیدی یه خانم که جعلی میدن اونم میگه که باید مهریه رو اول کارت به کارت کنی بعد آدرس میدم.
    بعدشم چه پول بریزی چه نریزی بلاک میشی.

    پاسخ

    هیچ نوع سایت صیغه یابی رسمی وجود ندارد تمام اسامی مثل عیسی محاوی مریم عسکری رضا باویه تماما شیادی است از پلیس فتا میخواهیم با وجود سرنخهای خوب حتما رد این شیادان دستگیر و بدست قانون بدهند

    پاسخ

    دیشب حدود سه میلیون از من توسط مریم کرمی از کانال صیغه عیسی محاوی کلاهبرداری شده

    پاسخ

    دوستان کانال تلگرامی با نام:
    موسسه ازدواج موقت صالحین
    با آدرس تلگرامی:
    @sigheeeeeeeey
    کلاهبردار هستند.
    شماره حساب:
    6037697540050926
    حسین هاشمی
    شماره تماس:
    +989396989420
    یک گروه تلگرامی زدم که کسی اگر تجربه ای داره بیاد با مستندات تجربه اش رو به اشتراک بگذاره تا جلوی این کلاهبرداری ها گرفته بشه…
    اسم کانال هست:
    مؤسسه ازدواج موقت صالحین#کلاهبردار هستند
    @sigheeeeeeeeeeeh23

    پاسخ

    از یکی از دوستام یک 1400000 تومن کلاهبرداری کردن دیگه هم جواب ندادن

    پاسخ

    سلام.اقا اخیرا بنام عیسی محاوی و صالح شرفی دارند تو تلگرام جیب مردم رو خالی میکنن.کلاهبردارن.

    پاسخ

    سلام
    چرا اینارو نمیگیرن
    مسخره بازی‌ها چیه
    چند روز پیش 1500000 تومان از یکی از دوستان من اخاذی کرده همین عیسی محاوی
    فک کنم چون کارتی که پول براش انتقال داده به اسم عیسی محاویه راحت قابل پیگیریه

    پاسخ

    تمامی کانال هایی که بانام sigheeeeh هستند و با مدیریت مریم عسکری و عیسی محاوی فقط دارن کلاهبرداری میکنن و من چندین بار با ایدی های مختلف تونستم به رازشون پی ببرم.

    پاسخ

    واقعا گروه عیسی محاوی کلاه بردار وحقه باز هستند از من پول گرفتند و دیگه جوابم را ندادند ادرس ایدی شان:@ghavanin_markas@
    lider_markaz@
    لطفا جلوی اینها را بگیرد

    پاسخ

    سلام. شما چطوری پیگیری کردید؟ تونستید پولو پس بگیرید؟

    پاسخ

    همین عیسی محاوی و مریم عسکری تحت صیغه نزدیک به ۳ م امروز گوش بنده را بریدند لطفا پیگیری کنید کارتشون به اسم شخصی بنام باویه اصل و بانک سپه هست

    پاسخ