;
coinex

رونمایی از نسل جدید یخچال‌های فامیلی هاب سامسونگ در CES 2019

شرکت سامسونگ نسل جدیدی از یخچال های فامیلی هاب خود را در نمایشگاه CES 2019 رونمایی کرد. این سری از محصولات سامسونگ با استفاده از هوش مصنوعی و اینترنت اشیا به اعضای خانواده امکان می‏دهد آنچه را دوست دارند با هم به اشتراک بگذارند.

از آنجایی که افراد خانه‎دار امروزه به دنبال استفاده از فناوری‏ های مدرن برای زندگی بر اساس علایق خودشان و ابراز این علایق هستند، مسلما هیچ اتفاقی بهتر از داشتن یک آشپزخانه کاملا متصل برای آنها نباشد.

رونمایی از نسل جدید یخچال‌های فامیلی هاب سامسونگ در CES 2019

حالا نسل جدید یخچال‌های فامیلی هاب سامسونگ تمام امکانات زندگی متصل را که همه به استفاده از آنها عادت داریم، براحتی در اختیار شما قرار داده و در نتیجه می‏توانید تنها روی مسایل مهم تمرکز کنید. مدل‎های 2019 یخچال‎های فامیلی‎هاب مجهز به یک نمایشگر به نام فامیلی‏بورد هستند که تمامی اعضای خانواده می‎توانند با استفاده از آن موضوعات مورد علاقه خود را با اعضای دیگر خانواده به اشتراک بگذارند.

نسل جدید یخچال‌های فامیلی هاب سامسونگ

جان هارینگتون، معاون ارشد بخش لوازم خانگی سامسونگ در آمریکا می‎گوید:

وقتی سه سال پیش سری فامیلی‏ هاب را معرفی کردیم، بسیار متکی بر استفاده از اپلیکیشن‎های خاص برای مدیریت غذا، ارتباط اعضای خانواده و سرگرمی بود. اما امروز نسل جدیدی را معرفی می‏کنیم که قابلیت‏های بیکسبی و هوش مصنوعی را هم در خود جای داده است. سطح جدید هوشمندی و اتصال با بیکسبی، همه کارهای شما را ساده‏تر خواهد کرد. ترکیب فامیلی ‏هاب و فامیلی‏بورد یعنی یک زندگی راحت و متصل.

 

هوش

اضافه شدن بیکسبی امکان استفاده هوشمند و کاملا شخصی از یخچال‏های فامیلی‌هاب را حتی بدون استفاده از دست فراهم کرده است. وقتی مشغول آماده کردن صبحانه برای بچه‎ها هستید، بیکسبی خلاصه مسایل روز مانند شرایط آب‏ و هوایی و اخبار را برایتان می‏خواند که البته همه آنها به شکل تصویری روی صفحه هم نمایش داده می‌شود.

رونمایی از نسل جدید یخچال‌های فامیلی هاب سامسونگ در CES 2019

فناوری تشخیص صوت بیکسبی، می‏تواند صدای تک تک اعضای خانواده را تشخیص دهد و به این ترتیب هر کدام از اعضا می‏توانند اطلاعات خود را حسب نیازشان شخصی سازی کنند. بیکسبی امروز هوشمندتر از همیشه شده و می‏توانید حتی با زبان محاوره با آن صحبت کرده و به آن دستور دهید تا برای‏تان بلیط هواپیما بخرد یا تاکسی آنلاین بگیرد و شاید هم دمای فر را برایتان تنظیم کند.

با ترکیب SmartThings و قابلیت‎های فامیلی‏هاب، شما می‏توانید صدها وسیله هوشمند خانگی که توسط سامسونگ یا شرکت‏های دیگر ساخته شده‏اند را هم مستقیما از روی فامیلی‏هاب و با استفاده از دستورات صوتی بیکسبی کنترل کنید.

ارتباط خانوادگی

صفحه نمایش جدید فامیلی‌بورد به شکل یک صفحه اعلان خانوادگی عمل می‎کند که اعضا می‌توانند عکس‎ها، یادداشت‏ها و حتی شوخی‏های خود را روی آن با دیگران به اشتراک بگذارند. به این ترتیب اعضای خانه یک صفحه نمایش اختصاصی، صرفا برای اشتراک‎گذاری عکس‎ها، پیام‏ها و خاطرات خودشان روی یخچال در اختیار خواهند داشت و حتی می‏توانند عکس‏ها را با افکت‏های متفاوتی تغییر داده و یا رنگ پس زمینه را متناسب با دکور آشپزخانه تغییر دهند. همه این موارد باعث می‎شود اعضای خانواده به هم نزدیک‎تر شده و ارتباط بیشتری با هم داشته باشند.

رونمایی از نسل جدید یخچال‌های فامیلی هاب سامسونگ در CES 2019

این نمایشگر دارای حالت اسکرین سیور است که می‏تواند نمایشی از عکس‎های خاطره‏انگیز خانوادگی و یا اطلاعات مهمی مثل شرایط آب و هوایی یا حتی آثار هنری باشد. حتی این حالت را هم می‏توانید با دکور آشپزخانه‏ خود نیز هماهنگ کنید.

غذایی سالم‏تر

مدیریت غذا از همان ابتدا یکی از قابلیت‏های اصلی فامیلی‌هاب بود که به خانواده امکان می‏داد با استفاده از View Inside از روی گوشی همراه خود محتویات داخل یخچال را مشاهده کرده و لیست خریدشان را تنظیم کنند. قابلیت Meal Planner فامیلی‌هاب هم به شما کمک می‏کند غذایی بهتر و سالم ‏تر تهیه کرده و بر اساس مواد موجود در یخچال، نیاز بدن‏تان و علایق غذایی، یک گزینه برای هر وعده غذا پیدا کنید.

رونمایی از نسل جدید یخچال‌های فامیلی هاب سامسونگ در CES 2019

سری 2019 یخچال‌های فامیلی هاب سامسونگ شامل مدل‏های متنوع‏تری شده است تا هر کاربر بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کند. فامیلی‌هاب سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 توانست جایزه نوآوری در حوزه اپلیکیشن‏ها و برنامه‏ های موبایلی را به خود اختصاص دهد.

منبع: Samsung

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر