;
coinex

کمپین تاریخ ساز سامسونگ/همکاری با شبکه CNN به مناسبت سالگرد سفر به ماه

شرکت سامسونگ با همکاری شبکه خبری آمریکایی CNN به مناسبت پنجاهمین سالگرد فرود انسان روی کره ماه برای تلویزیون‌های QLED 8K خود راه‌اندازی نموده که کمپین تاریخ ساز سامسونگ نام دارد.

عرضه سری 2019 تلویزیون‌های QLED 8K سامسونگ با جابجا کردن مرزهای فناوری این صنعت، بار دیگر تاریخ تلویزیون را تغییر داده و اکنون به مصرف کنندگان امکان می‎دهد تا محتوای ویدیویی را با بالاترین رزولوشن و کیفیت ممکن در این صنعت تماشا کنند.

این سری از تلویزیون‌های سامسونگ بهترین کیفیت تصویر را در قالب طراحی چشمگیر و فناوری‎های هوشمند در اختیار کاربران قرار می‎دهد. این تلویزیون‌ها در بسیاری از کشورهای جهان در اندازه‎های متنوع 65، 75، 82، 85 و 98 اینچی به بازار عرضه شده است. با استفاده از پردازنده کوانتومی 8K و قابلیت ارتقای کیفیت تصویر، این تلویزیون‎ها می‎توانند حتی کیفیت محتوای عادی را نیز تا حد 8K ارتقا دهند.

کمپین تاریخ ساز سامسونگ (Making History)

این شرکت با همکاری شبکه CNN کمپینی را با نام تاریخ ساز برای تلویزیون‎های QLED 8K خود راه اندازی کرده است. کمپین تاریخ ساز سامسونگ به مناسبت پنجاهمین سالگرد فرود آپولو 11 روی ماه در سال 1969 ساخته خواهد شد، زمانی که تلویزیون تمامی مردم در سراسر جهان را قادر ساخت تا این رخداد بزرگ را شاهد باشند.

راه اندازی کمپین تاریخ ساز سامسونگ با همکاری شبکه CNN

گریس دولان، معاون بخش سرگرمی‎های خانگی سامسونگ در آمریکا در این باره می‌گوید:

فناوری تلویزیون یکی از ضروریات مشاهده لحظات تاریخ ساز در سراسر جهان است. از آنجا که پنجاهمین سالگرد تاسیس سامسونگ با پنجاهمین سالگرد فرود انسان روی ماه همزمان شده، بسیار مناسب بود که با کمپین «تاریخ ساز» نشان دهیم که تلویزیون‎های QLED 8K سامسونگ چطور خواهند توانستند با اتکا به قدرت 8K، جهان را به سمت آینده صنعت تلویزیون ببرند.

در این کمپین، تبلیغات QLED 8K سامسونگ با استفاده از تصاویری از مستند مشهور آپولو 11 ساخته شده و خود این مستند نیز با حمایت مالی سامسونگ در شبکه CNN پخش خواهد شد. این مستند نگاهی دارد به پشت صحنه تمام تلاش‌هایی که سازمان ناسا برای اعزام نیل آرمسترانگ، باز آلدوین و مایکل کالینز به ماه انجام داد.

راه اندازی کمپین تاریخ ساز سامسونگ با همکاری شبکه CNN

در بخش دیگری از این کمپین نیز یک برنامه سه قسمتی با همکاری شبکه CNN پخش خواهد شد. این برنامه به موضوعات مرتبط با نسل جدید رهبران زن که آینده اکتشافات بزرگ را تعیین خواهند کرد، توسعه فناوری‎های انقلابی برای فرستادن انسان به دورترین مرزهای جهان و نهایتا نگاهی به استقبال از نیروی کار جوان‎تر و با  تعدد بیشتر، خواهد پرداخت.

منبع: Samsung

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر