;
coinex

قابلیت های فلیپ 2019 سامسونگ ؛ برگزاری جلسات کاری هوشمند

سامسونگ فلیپ (Samsung Flip) نسل جدیدی از نمایشگرهای هوشمند این شرکت بوده که سال گذشته در ایران نیز رونمایی شد. در این نوشته مروری داریم بر قابلیت های فلیپ 2019 سامسونگ که جلسات کاری شما را به دنیایی مدرنتر ارتقا خواهد داد.

سرعت بالای اتفاقات اقتصادی و مالی در عصر امروز باعث شده تا کسب‎وکارهای موفق همیشه به دنبال بهینه‏ترین و تاثیرگذارترین روش‏ها برای برگزاری جلسات همفکری و کاری خود باشند. روشی که از طریق آن بتوان جلسه را به سادگی، در هر مکان و هر زمانی و حتی در صورت حاضر نبودن همه شرکت کنندگان در یک ساختمان، برگزار کرد. یکی از محبوب‎ترین راهکارها در این حوزه استفاده از نمایشگر تعاملی فلیپ سامسونگ است. این نسل از محصولات سامسونگ اکنون به عضوی ثابت در جلسات کسب‎وکارهای بزرگ و موفق تبدیل شده‎اند.

قابلیت های فلیپ 2019 سامسونگ

امسال و در نمایشگاه InfoComm 2019 شرکت سامسونگ جدیدترین مدل این سری از محصولات خود را با نام فلیپ 2019 رونمایی کرد. بازدیدکنندگان از این نمایشگاه فرصت تجربه استفاده از آن را پیدا کردند و سرعت قلم، طبیعی بودن اثر قلم‌ موها و همینطور حس استفاده از یک وایت‏برد دیجیتالی بسیاری از آنها را شگفت زده کرد. در ادامه نگاهی داریم به مهمترین قابلیت های فلیپ 2019 سامسونگ:

قلم: ارتباط میان نمایشگر و کاربر

یکی از مهمترین نقاط پیشرفت سری جدید نمایشگرهای تعاملی فلیپ، سرعت فوق‎العاده فناوری تشخیص نوشتن است. قلم این محصول از نوع Passive است به این معنی که در آنها از هیچ قطعه الکترونیکی استفاده نشده است. به همین دلیل شما می‏توانید برای نوشتن روی فلیپ، علاوه بر قلم همراه آن، از اشیایی مانند خودکار، مداد یا هر شیء مشابه دیگری استفاده کنند. در مدل 2019 فلیپ توانایی تشخیص ضخامت شیء مورد استفاده برای نوشتن بسیار بهینه شده و در نتیجه ضخامت نوشتار روی صفحه نیز متناسب با آن تغییر می‎کند.

قابلیت های فلیپ 2019 سامسونگ ؛ برگزاری جلسات کاری هوشمند

دقت و سرعت تشخیص نوشتار در فلیپ بسیار سریع و کاربر هیچ تاخیری در زمان نوشتن حس نمی‎کند. با توجه به افزایش سرعت تشخیص نوشتار در مقایسه با مدل‎های قبلی فلیپ سامسونگ، مدل فلیپ 2019 در واقع سریع‎ترین محصول موجود در بازار در حوزه نمایشگرهای تعاملی محسوب می‎شود. حس نوشتن روی این نمایشگر هم بسیار طبیعی است و با توجه به آنکه قلم آن از جنس چوب طراحی شده، حس در دست گرفتن یک مداد واقعی را به کاربر منتقل می‏کند. در ضمن شما می‏توانید رنگ، ضخامت و نوع اثر قلم روی نمایشگر را هم با استفاده از انواع گزینه‎های موجود در این محصول تغییر دهید.

در حالت قلم و متناسب با تشخیص ضخامت، شما چهار گزینه قلم باریک، هایلایت، پاک‎کن با انگشت و پاک‎کن با کف دست را در اختیار خواهید داشت. با استفاده از این گزینه‎ها محیط جلسه بسیار شبیه جلسات عادی می‏شود مثل اینکه از یک تخته وایت‎برد عادی برای کار استفاده می‎کنید. حالت جدید قلم مو در فلیپ 2019 نیز یکی دیگر از نقاط جذاب و نوآورانه در این سری از محصولات سامسونگ است. در این حالت با استفاده از امکان تشخیص نوع و شدت لمس صفحه در 1024 سطح دقیق و متفاوت، امکان کار دقیق‏تر با قلم مو برای کاربر فراهم می‏شود. فلیپ 2019 حتی نرم ترین تماس یک قلم مو با سطح نمایشگر را هم کاملا تشخیص می‏دهد.

قابلیت های فلیپ 2019 سامسونگ ؛ برگزاری جلسات کاری هوشمند

وقتی روی فلیپ 2019 نقاشی می‏کنید، نمایشگر ضخامت قلم موی مورد استفاده شما را تشخیص داده و به این ترتیب مانند نقاشی با قلم موی عادی، می‏توانید کاملا تصویر دلخواه خودتان را روی صفحه ایجاد کنید. در ضمن می‏توانید به دلخواه خودتان از رنگ روغن یا آب‏رنگ برای نقاشی‏تان استفاده کنید. مثلا وقتی در حالت رنگ روغن یک خط آبی بکشید و بعد روی آن یک رنگ زرد بکشید، در نقاط تلاقی، این دو رنگ با هم ترکیب می‏شوند. مانند حالتی در نقاشی که رنگ‏ها را قبل از خشک شدن روی هم می کشید، در این حالت و با ترکیب رنگ‎ها، نقاط تلاقی دو خط به رنگ سبز درمی‎آید، دقیقا مانند نقاشی روی بوم. در عین حال می‏توانید گزینه رنگ‎های خشک شونده یا Drying Paint را انتخاب کنید که در این حالت بعد از کشیده شدن هر خط، رنگ آن با خطی که روی آن کشیده می‎شود ترکیب نخواهد شد و رنگ جدید تولید نمی‎شود.

راحتی کاربرد برای همه

راحتی کاربا محصولات فلیپ، مهمترین اولویت در طراحی مدل 2019 این نمایشگرها بود. برای اولین بار در این محصول از روش‌هایی برای کمک به کسانی استفاده شده است که استفاده از ترکیب ابزارهای دیجیتال و آنالوگ در یک جلسه برایشان کمی دشوار است و موجب سردرگمی آنها می‎شود. هدف این بود که کل روند تولید یک پرزنتیشن، نوشتن محتوا روی تخته، عکس گرفتن از نتایج نهایی جلسه و اشتراک گذاری آن با دیگران به ساده‎ترین شکل ممکن انجام شود. به علاوه مدل 2019 فلیپ سامسونگ با اضافه کردن کاربردهای مختلف، تجربه کاربری را نیز تا حد زیادی ارتقا می‎دهد.

قابلیت های فلیپ 2019 سامسونگ ؛ برگزاری جلسات کاری هوشمند

بطور مثال قابلیت Note-Layer به شما امکان می‎دهد تا نکات دلخواه‎تان را روی عکس یا سند نمایش داده شده روی تخته، بنویسید. با استفاده از قابلیت‎های انتخاب ابزار یا Select Tools و تلفیق یا Merge to Roll می‎توانید ویرایش تصویر را به شکلی بسیار ساده‎تر انجام دهید. مثلا می‎توانید قسمت‎هایی از تصویر در حال پخش را بریده و روی یک تصویر دیگر اضافه کنید. در نهایت هم می‎توانید به شکل دلخواه، تصویر را ویرایش کنید، مثلا پس زمینه را حذف کنید.

با کلیک روی بخش بالایی نمایشگر، آیکون‎های نوآورانه‎ای فعال می‎شوند که با استفاده از آنها می‏توانید داده‎های خود را از موبایل، کامپیوتر یا حافظه جانبی روی فلیپ وارد کرده و یا یک پروژه کامل شده را از روی فلیپ و از طریق ایمیل، پرینتر، حافظه جانبی یا شبکه با دیگران به اشتراک بگذارید. به این ترتیب کسانی که برای اولین بار از این محصول استفاده می‎کنند، می‏توانند به راحتی داده‎های خود را جابجا کنند. همچنین با استفاده از قابلیت To-Mobile می‏توانید پروژه‎های تکمیل شده را به حافظه داخلی فلیپ با امکان اتصال به شبکه بفرستید و در این حالت بدون نیاز به ارسال اطلاعات از طریق ایمیل یا روش‎های دیگر، می‏توانید پروژه‏هایتان را براحتی روی موبایل مشاهده کنید.

قابلیت های فلیپ 2019 سامسونگ ؛ برگزاری جلسات کاری هوشمند

اشتراک صفحه یکی دیگر مفیدترین قابلیت های فلیپ 2019 سامسونگ است. با استفاده از این قابلیت شما می‏توانید در صورت نیاز و مثلا زمانی که در حال ارایه به تعداد زیادی مخاطب هستید، صفحه فلیپ را روی یک نمایشگر بزرگتر منتقل کنید. برای این کار هم می‎توانید از اتصال بی‎سیم استفاده کنید و هم می‎توانید از پورت اشتراک باسیم روی بخش Connected Tray در جلوی فلیپ استفاده کنید و با کابل HMDI دو نمایشگر را به هم متصل کنید. نمایشگرهای تعاملی فلیپ سامسونگ در اصل برای دفاتر طراحی معماری و شرکت‎های طراحی داخلی ساخته شده است که نیاز دارند جلساتی کوچک و رودررو برای تبادل نظر همراه با گرافیک برگزار کنند. پس از عرضه اولین سری از این محصول بازخورد کاربران بسیار عالی بود و از آن در حوزه‎های متنوع دیگری نیز استفاده شد. اکنون مدل 2019 این محصول با صفحه 65 اینچی و قابلیت‎های متنوع بصورتی بهینه سازی شده که بتواند کاربردهایی مانند سالن‎های کنفرانس، اتاق جلسات بزرگ، مدارس و اتاق‎ تجمعات هتل را هم در بربگیرد.

قابلیت های فلیپ 2019 سامسونگ ؛ برگزاری جلسات کاری هوشمند

یکی دیگر از قابلیت های فلیپ 2019 سامسونگ امکان دسترسی از راه دور به کامپیوتر یا همان Remote PC را هم است. به این ترتیب شما می‏توانید مستقیما به فضای کامپیوتر و لپ‎تاپ خود وصل شده و فایل‎ها را دیده یا ویرایش کنید. در عین حال Microsoft OneDrive و Office 365 و مرورگر اینترنت نیز از ماه سپتامبر به قابلیت‌‎های این نمایشگر تعاملی اضافه خواهند شد و به این ترتیب می‎توانید فایل‎ها را مستقیما از فضای ابری خودتان به فلیپ منتقل کرده و نمایش دهید.

جلساتی جذاب‎تر با محصولی زیباتر

طراحی زیبا یکی از برجسته ترین قابلیت های فلیپ 2019 سامسونگ است. رنگ خاکستری روشن آن با این هدف انتخاب شده است که در عین راحتی کاربرد، تقریبا با هر رنگ و دکوراسیونی در اتاق‎های جلسات کاملا همخوانی داشته باشد.

قابلیت های فلیپ 2019 سامسونگ ؛ برگزاری جلسات کاری هوشمند

اتصال دیواری این محصول هم بسیار زیبا و بصورت بدون فاصله طراحی شده که ظاهری بسیار زیبا به آن می‎دهد. جدا از اتصال دیواری، در هر چهار گوشه این محصول اتصال‎های آهنربایی قرار داده شده تا مانع تکان خوردن آن در صورت نصب روی دیوار شود. جای قلم در هر دو لبه نمایشگر چه در حالت افقی یا عمودی، بسیار ساده کار و در عین حال زیبا طراحی شده است.

منبع: Samsung

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر