;
coinex

صفر تا 100 مقدمات سفر را از یک درگاه و با چند کلیک فراهم کنید

در حوزه گردشگری استارت‌آپ‌های بسیاری فعال هستند که به ارائه خدمات گردشگری به مسافران می‌پردازند؛ اما نیاز به یک مرجع قابل اعتماد و معتبر که تمام نیازهای مسافران را از مشاوره قبل از سفر گرفته تا خرید آنلاین بلیط سفر، رزرو هتل در سراسر دنیا و در کنار همه اینا ارائه خدمات پشتیبانی کامل را پاسخ دهد همواره در این حوزه احساس شده است.

علی بابا، سامانه خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس، مطرح‌ترین وب سایت تخصصی گردشگری است که این نیاز را درک و به آن پاسخ داده است و شرایطی را فراهم کرده است که شما علاوه بر اینکه امکان خرید بلیط اتوبوس وی ای پی، خرید بلیط قطار و هواپیما و همچنین رزرو هتل و خرید تور را دارید از پشتیبانی شایسته و امکان استرداد هزینه بلیط سفر با 72 ساعت پس از اعلام کنسلی برخوردار شوید.

علی بابا اهمیت ویژه‌ای به مشتریان داده و اخیرا به منظور ارائه خدمات پشتیبانی مطلوب، استرداد بلیط چارتری برای بلیط هواپیما خارجی و استرداد بلیط سیستمی غیرقابل استرداد را به خدمات خود اضافه کرده است.

علی‌بابا تنها سامانه‌ای است که تا حد ممکن استرداد بلیط چارتر را براساس تاریخ پرواز انجام می‌دهد. با این حال هر چه به زمان پرواز نزدیک می‌شویم درصد جریمه بلیط چارتر بیشتر می‌شود. در اکثر مواقع در فاصله یک روز مانده به پرواز (و روز پرواز) بلیط چارتر غیرقابل استرداد می‌شود.

در علی بابا تدابیری اتخاذ شده که حتی مشتریانی که بلیط‌های سیستمی که امکان کنسلی و استرداد آنها به هیچ وجه وجود ندارد را خرید کرده‌اند در شرایطی که از خرید خود منصرف شده‌ا‌ند، ده درصد هزینه خرید بلیط به حساب آنها بازگردانده شود.

همچنین مسافران پروازهای داخلی اگر به دلایل شخصی پروازشان را کنسل کرده یا ساعت پرواز آنها به کمتر از دو ساعت تغییر کرده است می‌توانند با مراجعه به بخش قوانین و مقررات در سایت علی بابا از قوانین هر ایرلاین برای میزان جریمه مطلع شوند. اما به طور کلی کمترین درصد جریمه برای اکثر بلیت‌های داخلی ۱۲ ظهر سه روز قبل از پرواز است. این در حالیست که اگر هواپیمایی پرواز شما را لغو کرده است و یا پرواز شما بیش از 2 ساعت تأخیر یا تعجیل داشته و شما مایل به استفاده از پرواز نیستید، بلیط شما بدون کسر جریمه کنسل می‌شود.

در علی بابا چگونگی نحوه پرداخت مبلغ استرداد شده را مسافر انتخاب می‌کند. دو گزینه‌ی شارژ اعتبار علی‌بابا و واریز به حساب بانکی برای انتخاب وجود دارد. اما باید توجه داشت که افراد درصورتی که گزینه واریز به حساب بانکی را انتخاب کنند، مبلغ به همان شماره کارتی که با آن خرید خود را انجام داده‌اند بازمی‌گردد.  این امکان برای تمام محصولات علی بابا از بلیط سفر تا هتل و تورهای مسافرتی فراهم شده است.

اگر شما هم قصد خرید بلیط اتوبوس از علی بابا، بلیط هواپیما، قطار، تور و رزرو هتل دارید به وبسایت یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید.

انتهای رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر