coinex
راهنمای خرید تکراتو

حذف صفحه فیس‌بوک رهبری ؛ فیسبوک صفحه عربی khamenei.ir را پاک کرد

حذف صفحه فیس‌بوک رهبری توسط این شبکه مجازی اخیرا واکنش‌هایی را برانگیخته است. فیس بوک در اقدام اخیر خود صفحه فیس بوک عربی سایت رهبر انقلاب را پاک کرد.

شبکه اجتماعی فیس بوک صفحه عربی سایت رهبر انقلاب با بیش از ۱۰۰ هزار دنبال کننده را به دلیل آنچه نقض قوانین سایت عنوان شد، پاک کرده است. این صفحه سخنرانی‌ها و آخرین آخبار مرتبط با رهبر انقلاب را منتشر می‌کرد.

حذف صفحه فیس‌بوک رهبری انقلاب ؛ صفحه عربی فیسبوک khamenei.ir حذف شد

صفحات مجازی رهبر انقلاب پیشتر نیز در سایر پلتفرم‌ها نظیر اینستاگرام و توئیتر با محدودیت‌ها و حذف اکانت‌ها مواجه شده بود و این اولین بار نیست که چنین چیزی رخ می‌دهد. لازم به ذکر است پس از حذف صفحه فیس‌بوک رهبری دفتر حفظ و نشر آثار صفحه دیگری به نشانی facebook.com/ar.khamenei.ir بدین منظور ایجاد کرده است.

وبسایت پرس‌تی‌وی در این زمینه می‌نویسد: «بسیاری از ناظران و فعالان فیس بوک را به دلیل آنچه جهت‌گیری سیاسی در برخورد با فعالیت‌های آنلاین توصیف می‌کنند مورد انتقاد قرار می‌دهند.» این شبکه اجتماعی که ماهانه بیش از ۲.۴۵ میلیارد کاربر فعال دارد، سال گذشته صدها اکانت که گفته شده به روسیه و ایران وابسته هستند را به دلیل دست داشتن در آنچه «کمپین‌های اخبار نادرست» خواند، معلق کرد. در جریان این رخداد بیش از ۶۵۰ اکانت مستقیما از فیسبوک حذف شدند.

سال گذشته جواد ظریف، وزیر خارجه ایران در اظهار نظری مدعی شد که توئیتر در حالی که حساب‌های کاربری «واقعی» ایرانیان را در پلتفرم شبکه اجتماعی‌اش مسدود می‌کند، با «محتوای ضد ایرانی» موجود در این شبکه که توسط «بات‌های تروریستی» به گفته وی‌ «پشتیبانی شده توسط آمریکا» تولید می‌شوند، مقابله نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: presstv

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر