;
coinex

تصاویر برهنه یک مدل آمریکایی 700 هزار دلار به مقابله با آتش‌سوزی‌ استرالیا کمک کرد

مدل آمریکایی به هر کسی که ده دلار به مقابله با آتش‌سوزی استرالیا کمک کند، تصاویر برهنه خود را ارسال می‌کند. این ماجرا در توئیتر بسیار جنجالی شده است.

«اینستاگرام صفحه من را دی‌اکتیو کرد، خانواده‌ام مرا طرد کردند و مردی که دوستم‌ داشت دیگر با من حرف نمی‌زند، فقط به خاطر آن توئیت. اما به جهنم، کوآلاها رو نجات دهید!» این‌ها عواقب ماجرای این مدل آمریکایی است که سعی داشت با ارسال تصاویر برهنه خود مردم را ترغیب کند تا به آتش‌سوزی‌های استرالیا بیشتر کمک کنند. ماجرا از چه قرار است؟ با تکراتو همراه باشید.

آتش سوزی عظیم جنگل‌های استرالیا کماکان در سطح وسیع ادامه دارد و نقدهایی جدی به دولت این کشور برای مقابله با این بحران وارد شده است. منتقدین می‌گویند اقدامات دولت استرالیا دیرهنگام و در سطح کوچک است و این کشور به یک قهرمان نیاز دارد. علی‌رغم اینکه بسیاری از آتش‌نشان‌ها و داوطلبین شجاعانه و فداکارانه برای مقابله با آتش فعال هستند، افراد مختلف روش‌های کمک کردن دیگری را پیگیری می‌کنند.

مدل آمریکایی که با تصاویر برهنه خود می‌خواست به مقابله با آتش‌سوزی‌ استرالیا کمک کند

در آپریل سال ۲۰۱۹ میلادی کلیسای جامع نوتردام پاریس در آتش سوخت. در آن زمان و در بازه زمانی به شدت کوتاهی مبلغ هنگفتی بین ۸۳۵ میلیون تا ۱ میلیارد دلار برای کمک به مقابله با این آتش‌سوزی توسط مردم جمع‌آوری شد. اما به نظر نمی‌رسد که میزان کمک‌های مردمی برای آتش‌سوزی جنگل‌های استرالیا به این مقدار برسد. آتشی که عمدتا در شرق و جنوب شرقی استرالیا شعله‌ور شده، منجر شده تا منطقه‌ای به وسعت کشور بلژیک تخلیه شود، ۲۳ نفر جان خود را از دست دهند، بیش از ۱۵۰۰ منزل مسکونی از بین برود و نزدیک به نیم میلیارد جانور ظرف مدت کوتاهی تلف شوند.

یک سوم کوآلا ها در آتش‌سوزی جنگل‌های استرالیا نابود شدند

یک مدل آمریکایی به نام کیلن وارد (Kaylen Ward)،‌ تصمیم گرفت تا به شیوه خودش مردم را برای کمک بیشتر برای مقابله با این آتش‌سوزی و نجات جان حیوانات ترغیب کند. موضوعی که جنجال‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد. این مدل آمریکایی با استفاده از تصاویر برهنه خود (Nudes) مردم را به کمک بیشتر به این بحران تشویق می‌کند. موضوعی بسیار بحث‌برانگیز شده است.

آتش سوزی استرالیا

او در پست و توئیتی در اینستاگرام و توئیتر به مخاطبان خود گفت که در صورتی که آنها حداقل ۱۰ دلار کمک نقدی به این منظور واریز کنند و این موضوع را به تایید وی برسانند، او تصویر برهنه خود را برای آنها ارسال خواهد کرد. وارد در توئیت خود نوشت:

من به هر کسی که به هر کدام از موسسات خیریه آتش‌سوزی استرالیا حداقل ۱۰ دلار کمک کند، تصاویر نود خود را ارسال خواهم کرد. هر ۱۰ دلار کمک = یک تصویر برهنه از من در دایرکت مسیج (DM) شما. باید تاییده پرداخت خود را برای من ارسال کنید. لطفا ریتوئیت کنید. #AustraliaOnFire #AustraliaFires

در اکانت توئیتری THE NAKED PHILANTHROPIST می‌خوانیم:‌ «او انتظار داشت تا مبلغی حدود هزار دلار جمع‌آوری کند، اما پس از آنکه توئیتش وایرال شد، او به سرعت تاییدیه‌های پرداخت بیشتری را دریافت کرد. او گزارش می‌دهد که در روز اول بیش از ۱۰۰ هزار دلار پرداخت انجام شده است.»

این مدل آمریکایی در توئیتر نوشت: «به همه آنهایی که می‌گویند من بخشی از این پول را برمی‌داریم می‌گویم که به هیچ وجه چنین چیزی شدنی نیست. همه افراد این پول را به موسسات خیریه و نهادهای انتخابی خودشان پرداخت کرده‌اند و تنها تاییده آن را برای من ارسال کرده‌اند.»

تصاویر برهنه یک مدل آمریکایی 700 هزار دلار به مقابله با آتش‌سوزی‌ استرالیا کمک کرد

گفته می‌شود که این مدل آمریکایی برای مدیریت اکانتش چهار ادمین استخدام کرده است تا بهتر به پیام‌ها رسیدگی کند. او باور دارد که این قانون اینترنت است که مردم تصاویر برهنه را دوست دارند. در عین حال آنها نمی‌خواهند که کوآلا‌ها در آتش بمیرند و از بین بروند. او تخمین می‌زند که تا روز یکشنبه چیزی حدود ۷۲۰ هزار دلار استرالیا (۵۰۰ هزار دلار آمریکا) بدین منظور جمع‌آوری شده باشد.

البته اینستاگرام به دلیل نقض قوانین‌اش صفحه این مدل آمریکایی را بست. با این حال برخی از کاربران خارجی در شبکه‌های احتماعی از کار وی حمایت کردند. او در آخرین توئیت خود نوشته است: «اینستاگرام صفحه من را دی‌اکتیو کرد، خانواده‌ام مرا طرد کردند و مردی که دوستم‌ داشت دیگر با من حرف نمی‌زند، فقط به خاطر آن توئیت. اما به جهنم، کوآلاها رو نجات دهید!»

فارغ از همه این جنجال‌ها آنچه در استرالیا در حال وقوع است، تازه شروع آتش‌سوزی‌های تابستانه است. خشکسالی‌ و کاهش میزان بارندگی به بیشتر شدن وخامت اوضاع منجر خواهد شد. آتش‌سوزی‌های گسترده جنگل‌های استرالیا در نتیجه مستقیم پدیده تغییرات اقلیمی و دستکاری‌های بیش از اندازه انسان در طبیعت است. موضوعی که به مرگ بیش از ۵۰۰ میلیون جانور در این قاره منجر شده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: iflscience

نظر شما در خصوص این موارد جنجال‌آفرین چیست؟ آیا هدف این زن صرفا جلب توجه و جذب لایک بیشتر بوده است؟ نظر خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سوختن اون کوالاهای بی گناه و هزاران بدبختی دیگه تو این دنیای خونریز بی انصاف شاید به خاطر حماقت های جفنگ بار امثال این آدمیزادا باشه واقعا یکصدم درصد احتمال بده که اینطور باشه آخه کسی چه میدونه به هرحال میشه مطمئن بود که تو هستی ای زندگی میکنیم که همه چی به همه چی ربط داره البته از نطر اونایی که این آدما رو خیلی باشرف و باوجدان حساب میکنن اینجور حرفا براشون حال بهم زنه ومیگن برو بابا هر کاری میخوای بکن ولی انسانیتت رو داشته باش خب اینا دقیقا با عقل ناقص خودشون میخوان اونچیزایی که خودشون میپسندن رو از هم منفک کنن و یه چیزایی که مشخصا بهم ربط نداره بهم ربط بدن یعنی در جنگ کامل با کائنات حالا نمیگم خدای یگانه چون یه حساسیت بدی دارن به این اسم کلا به زعم خودشون کائنات رو جای خالق یگانه قرار دادن ولی آیا واقعا نمیدونن کائنات رو یگانه ای بی همتا به عرصه وجود آورده یا کلا دوست ندارن و حال نمیکنن بدونن

    پاسخ