;
coinex

میزان فروش سامسونگ گلکسی فولد در 2019 سرانجام فاش شد

بسیاری شرکت کره‌ای را متهم می‌کردند که از ارائه آمارها در خصوص میزان فروش سامسونگ گلکسی فولد طفره می‌رود. اما سرانجام میزان فروش این اسمارت‌فون فاش شد.

پس از آنکه کمپانی کره‌ای گلکسی فولد خود را با برچسب قیمت ۲ هزار دلاری عرضه کرد، این سوال برای بسیاری پیش آمد که واقعا چند نسخه از این دستگاه به فروش خواهد رفت. در بازارهای مختلف رقم‌های مختلفی در خصوص فروش این دستگاه اعلام می‌شد، اما سامسونگ هیچ‌وقت رقم واقعی فروش گلکسی فولد را فاش نکرد.

ماه گذشته در یک گزارش داشتیم که یکی از نمایندگان سامسونگ مدعی فروش یک میلیون نسخه‌ای از این اسمارت‌فون نوآورانه شده بود، موضوعی که بسیار جای شک و شبهه داشت و در نهایت هم توسط خود سامسونگ تکذیب شد. حالا در آستانه رونمایی از سامسونگ گلکسی اس 20 و گلکسی فولد 2 ، آمارهای دقیقی از میزان فروش سامسونگ گلکسی فولد ارائه شده‌اند. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

میزان فروش سامسونگ گلکسی فولد در 2019 ؛ بیش از 400 هزار نسخه

اکنون دی‌جی کو (DJ Koh) مدیرعامل سامسونگ اعلام کرده است که تعداد واقعی فروش گلکسی فولد در سال میلادی گذشته معادل ۴۰۰ هزار نسخه بوده است. در جریان یک مصاحبه در نمایشگاه CES 2020 مدیرعامل شرکت کره‌ای این موضوع را اعلام کرد.

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 20 (Galaxy S20) یا اس ۱۱ ؛ بررسی شایعات پیش از رونمایی

هرچند این رقم چندان برای سرمایه‌گذاران سامسونگ خوش‌آیند نیست، اما با درنظر گرفتن تازگی سری فولد و محدودیت‌های دسترسی و خرید این دستگاه، چندان هم رقم پایینی نیست. در ادامه اما به زودی قرار است شاهد سامسونگ گلکسی فولد  2 باشیم؛ انتظاری که چندان طولانی نخواهد بود. مطابق اعلام رسمی رونمایی از دو گوشی پرچمدار سامسونگ ۲۲ بهمن ماه (۱۱ فوریه) خواهد بود.

شنیده‌ها حاکی است قیمت گلکسی فولد 2 نسبت به نسخه قبلی آن با کاهش قابل‌ملاحظه‌ای همراه خواهد بود و احتمالا با قیمتی حدود ۱۰۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

نظر شما در خصوص گوشی جدید سامسونگ چیست؟ آیا نوآوری سامسونگ در گلکسی فولد در بازار هم به کمک کمپانی کره‌ای خواهد آمد؟ نظر خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر