;
coinex

ویکی پدیا فارسی 16 ساله شد ؛ تو نیکی می‌کن و در ویکی انداز!

ویکی پدیا فارسی ۱۶ ساله شد. مدیران و نویسندگان ایرانی بزرگترین دانشنامه آزاد آنلاین به مناسب جشن تولد ویکی‌پدیای فارسی در کافه‌بازار دور هم جمع شده‌اند.

به مناسبت شانزدهمین سالروز تأسیس ویکی‌پدیای فارسی و در تاریخ ۲۶ دی ۱۳۹۸ (همزمان با نوزدهمین سالگرد تولد ویکی‌پدیای انگلیسی) گروه کاربری ویکی‌مدین‌های ایرانی جهت یادبود این رخداد مهم وب فارسی در کافه‌بازار دور هم جمع شده‌‌اند. در وبسایت این دانشنامه آمده است: «همهٔ افرادی که نقشی در گسترش این دانشنامه داشته‌اند، به این مراسم دعوت می‌شوند.» با ادامه بررسی این خبر با تکراتو همراه باشید.

ویکی پدیا فارسی 16 ساله شد ؛ گزارش زنده تکراتو از جشن تولد ویکی پدیا

۲۶ دی‌ماه ۱۳۹۸ به مناسبت شانزدهمین سالگرد شروع به فعالیت بزرگترین دانشنامه آزاد وب فارسی در دفتر شرکت کافه‌بازار واقع در سعادت آباد میدان فرهنگ، جشنی توسط اعضای گروه کاربری ویکی‌مدین‌های ایرانی برگزار می‌شود.

جشن تولد ویکی‌پدیا

ویکی‌پدیا در این مراسم قادر به میزبانی از ۹۰ نفر خواهد بود که آغاز برنامه برای ویکی‌مدین‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۴ است که بحث‌های تخصصی مرتبط با ویکی‌پدیا مطرح می‌شود و سپس از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برنامهٔ عمومی برگزار خواهد شد.

محسن سالک
محسن سالک، مدیر ویکی‌پدیا فارسی

این مراسم با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشتگان حوادث اخیر در سراسر کشور آغاز شد. در ادامه این برنامه با سخنرانی آقای محسن سالک، مدیر ویکی‌پدیای فارسی آغاز شد. آقای سالک با خوش‌آمدگویی به مهمانان با توضیح درگذشت هموطنان در طول حوادث چندماه اخیر،‌ حاضران را به یک دقیقه سکوت دعوت کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر