;
coinex

بیمارستان 1000 تختخوابی مخصوص کرونا در چین تکمیل شد ؛ این چینی‌های منظم!

چینی‌ها پیش از خبر از ساخت یک هفته‌ای بیمارستان 1000 تختخوابی مخصوص کرونا داده بودند. حالا به نظر می‌رسد به روز موعود نزدیک شده‌ایم.

رسانه‌های خبری محلی اعلام کردند که کارگران ساختمانی برای تکمیل این بیمارستان 1000 تختخوابی بی‌وقفه تلاش خواهند‌‌کرد تا در روز یک شنبه پذیرای بیماران باشند.

افراد نیازمند معالجه به ساخت این بیمارستان که قرار شده است در عرض 10 روز برای مقابله با کروناویروس شاخته شود، امیدوارند. تیم‌های ساختمانی متشکل از 7000 کارگر با ارتش کامیون‌ها و بیل‌ها برای تکمیل پروژه شبانه روز در حال کار و تلاش بوده‌اند.

تکمیل بیمارستان 1000 تختخوابی مخصوص کرونا ووهان

کارگران ساختمانی، پرسنل پزشکی، کامیون‌های متحرک، بیل و جرثقیل، همه و همه در تلاش‌اند تا این بیمارستان در زمان موعود ساخته شود. گزارشگر رسمی تلویزیون مرکزی دولت چین می‌گوید: «کارگران هنوز در تلاش‌اند تا که ساخت بیمارستان «هووششنشان» (معنای آتش، خدا، کوه) را به پایان برسانند. حتی اگر این مرکز در ابتدا آماده پذیرش تنها دسته‌ای از بیماران باشد.»

ویروس کرونا

«زو یینگ» که ساکن ووهان است، به امید یافتن کمک برای پسر عموی خود که علایم بیماری در او بیشتر و بیشتر می‌شد، راهی بیمارستان جدید شده بود. اما مقامات شهری و علائم موجود راه نشان می‌دهند که بیمارستان بیمارانی که خود به آنجا می‌روند را نمی‌پذیرد. بستری در آنجا فقط برای بیماران مبتلا به عفونت کروناویروس که بیماری آن‌ها به طور رسمی تأیید شده، امکان پذیر است.

هلال احمر دوره آنلاین آموزش همگانی ویروس کرونا برگزار می‌کند

چینی‌ها در زمان شیوع ویروس «سارس» نیز آن‌ها یک بیمارستان را در مدت یک هفته ساخته بودند. این تسهیلات همچنین به عنوان سمبل قدرتمند دولت و عزم آن‌ها برای انجام کارهایی که باید انجام شود، است. حالا آنها تقریبا به قول خود برای ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی مخصوص کرونا ظرف یک هفته جامه عمل پوشاندند.

کرونا ویروس ووهان

هدف دولت و مقامات شهری از ساختن بیمارستان با استفاده سریع از واحدهای پیش ساخته برای رفع کمبود مداوم تختخواب‌های بیمارستانی و تجهیزات پزشکی لازم بود. رهبران این کشور قول داده‌اند که مجتمع 1000 تختخوابی را در مدت 10 روز احداث کنند و عهد کردند که بیمارستان 1600 تختخوابی جدید دیگری نیز تا 5 فوریه آماده شود.

تاثیر ویروس کرونا بر عرضه گلکسی اس 20 ؛ زنجیره تامین سامسونگ آلوده به ویروس چینی

ووهان، شهری با بالغ بر 11 میلیون نفر جمعیت، از زمانی که مقامات آن را قرنطینه کردند، بسیار آرام و بی صدا بوده است. مقامات این شهربه شهروندان اجازه ترک و استفاده از حمل و نقل عمومی و حتی اتومبیل‌های شخصی را نمیدهند.

با این حال، جاده‌های اطراف محل ساختمان بیمارستان مملو از میکسر سیمانی، کامیون و سایر وسایل نقلیه ساختمانی بوده است. بسیاری از کارگران مهاجر و تأمین کنندگان مواد ساختمانی برای ساخت این مجتمع داوطلب شدند. اقدامات احتیاطی ایمنی در محیط کار شامل بررسی دما به منظور شناسایی علائم عفونت‌های کروناویروس به طور منظم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مترجم: فرامرز عباسی

منبع: nytimes

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر