;
coinex

افزایش شمار قربانیان کرونا در ایران به 4 نفر ؛ 13 بیمار جدید در قم، تهران و گیلان

افزایش شمار قربانیان کرونا در ایران مطابق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت صحت دارد. با ادامه این نوشته با تکراتو همراه باشید.

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، می‌گوید ۱۳ نفر دیگر در سه استان دیگر کشور به ویروس کرونا یا کووید۱۹ (COVID19) مبتلا شده‌اند.

بر اساس اعلام آقای جهانپور ۷ نفر در قم، ۴ نفر در تهران و ۲ نفر در گیلان و مجموعا ۱۳ نفر به شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران افزوده شده است. در نوشتارِ آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران می‌توانید لحظه به لحظه تعداد مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در ایران را رصد کنید. شفافیت یکی از ضروری‌ترین عناصر در کنترل شیوع این بیماری خطرناک است.

افزایش شمار قربانیان کرونا در ایران به 4 نفر

وجود ویروس کرونا جدید (COVID19) در قم، تهران و گیلان رسما تایید شد

در صفحه توئیتر رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت می‌خوانیم:

براساس آخرین گزارش‌های آزمایشگاهی، ابتلای ۱۳ نفر دیگر از جمله هفت نفر در قم، چهارنفر در تهران و دو نفر در گیلان تایید شده است. متاسفانه از این جمع دو نفر جان خود را از دست داده‌اند. اغلب موارد کماکان از ساکنان قم بوده‌ یا سابقه مراجعت از قم در روزها و هفته‌های اخیر را داشته‌اند.

کشنده ترین و مرگبارترین ویروس های تاریخ ؛ خطرناک ترین بیماری های ویروسی کدامند؟

وی همچنین با اعلام اینکه حال عمومی بیماران مبتلا به کرونا در اراک از روز گرشته بهتر است، ادامه داد: «در روزهای گذشته ۷۳۵ بیمار با علائم شبه آنفلوآنزا در کشور بستری شدند. حال عمومی فرد مبتلا شده به کووید۱۹ در اراک نسبت به روزهای گذشته بهتر است و موارد شدید و منجر به فوت در کووید۱۹ نیز بیشتر و در گروه‌های مسن و یا دارای بیماری‌های زمینه‌ای و یا نقص سیستم ایمنی بدن مشاهده می‌شود.»

چهارشنبه ۳۰ بهمن بود که خبر مرگ دو فرد مبتلا به ویروس کرونا در یک بیمارستان در شهر قم را به تایید رسید. همچنین گزارش شده که یک بیمارستان در قم مورد قرنطینه قرار گرفته است. به علاوه شایعات تایید نشده‌ای نیز از احتمال قرنطینه شهر قم به گوش می‌رسد که تایید نشد.

بیشتر بخوانید:

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر