;
coinex

بابافون دنیای باطری موبایل

فروشگاه بابافون ؛‌ گوشی های همراه شامل اجزایی ست که هر کدام به نوبه ی خود لازم و ضروری هستند. باتری از اجزای اصلی و مهم گوشی است.

در حقیقت گوشی بدون باتری بلااستفاده است. کیفیت باتری اثری مستقیم بر کارکرد دستگاه تلفن همراه دارد. یک باتری اورجینال و با کیفیت که بتواند شارژدهی خوب و اطمینان بخشی را برای گوشی و تبلت به همراه آورد از اولین خواسته های یک کاربر است.

باتری ها بعد از یک بازه ی زمانی کیفیت اولیه خود را از دست میدهند. همچنین عوامل متعددی باعث خرابی آن ها میشود  و باید تعویض گردد. در این زمان باید توجه داشت که حتما باتری اورجینال تهیه گردد. زیرا باتری های غیر اصل به دستگاه آسیب می رساند.

بابافون به عنوان دنیای باتری موبایل، مجموعه ای کامل از انواع باتری های موبایل و تبلت مانند : سامسونگ، آیفون، هواوی، اچ تی سی، ال جی، سونی، با کیفیت اصلی همراه با گارانتی معتبر است. و میتوانید با مراجعه به babaphone.ir به راحتی باتری مورد نظر خود را خریداری نمایید.

بابافون دنیای باطری موبایل

باتری اصلی آیفون :

شرکت  apple هر ساله گوشی های جدیدی وارد بازار میکند. از آنجا که باتری گوشی های آیفون مانند هر باتری دیگری بعد از مدتی استفاده نیازمند تعویض هستند، تهیه باتری اصلی برای آن ها بسیار مهم است.

فروشگاه بابافون باتری اصلی شرکت آیفون را در دو نوع اصلی و تقویت شده در اختیار کاربران قرار میدهد.

نوع اصلی باتری دارای کیفیت اورجینال بوده و سه ماه گارانتی دارد.

باتری های تقویت شده نوعی باتری ست که در کارخانه با دستگاههای مخصوص تقویت شده و نسبت به عواملی که باعث خرابی باتری میشوند مقاومتر هستند.

باتری تقویت شده گارانتی 6 ماهه دارند و بادکردگی هم شامل گارانتی میگردد.

باتری اصلی سامسونگ :

سامسونگ برند پرطرفدار و پرچمدار کشور محسوب میشود . این شرکت تا به الآن مدل های زیادی از گوشی و تبلت عرضه

کرده است . باتری های به کار رفته برای این گوشی ها اکثرا از نوع لیتیمی است که در ظرفیت های متفاوتی تولید میگردد.

دنیای باطری بابافون انواع مدل های باتری سامسونگ از قدیمی ترین تا جدیدترین ها را در اختیار کاربران قرار میدهد.

باتری اصلی سامسونگ در فروشگاه بابافون در دو نوع اصلی و تقویت شده موجود میباشند.

لازم به ذکر است باتری تقویت شده فقط برای مدل های خاصی از سامسونگ تهیه گردیده است.

باتری اصلی هواوی :

گوشی ها و تبلت های هواوی جایگاه ویژه ای در بین مردم دارند. باتری های استفاده شده برای این دستگاهها عمر ناپایداری دارند. با توجه به مدل گوشی باتری های به کار رفته در آن از نوع جداشدنی و یا جدانشدنی است. باتری های جداشدنی به راحتی توسط کاربر قابل تعویض است. اما باتری های جدانشدنی حتما باید توسط تعمیرکار و فرد متخصص تعویض گردد. برای گوشی هواوی خود باتری اورجینال تهیه کنید تا بتوانید به مدت طولانی تری از آن استفاده کنید:  خرید باتری هواوی

دنبای باطری موبایل بابافون باتری های هواوی را با تضمین کیفیت و اصل بودن در عرضه میکند. همچنین امکان تست یک هفته ای باتری را برای کاربر فراهم می آورد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر