;
coinex

نام عجیب فرزند ایلان ماسک و گریمز ؛ X Æ A-12 به چه معناست؟

نام عجیب فرزند ایلان ماسک و گریمز جنجال به پا کرده است. کارآفرین آمریکایی و خواننده کانادایی نام فرزند خود را X Æ A-12 گذاشته‌اند. این نام چه معنایی دارد؟

به نظر می‌رسد نام فرزند جدید ایلان ماسک و خواننده کانادایی بسیار جنجالی شده است. طوری که همه به دنبال کشف طریقه تلفظ این اسم هستند!

ایلان ماسک و گرایمز، خواننده کانادایی، از زمان اعلام نام فرزند جدیدشان، توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند. اما اکنون به نظر می‌رسد آن‌ها نمی‌توانند در مورد چگونگی تلفظ آن، با یکدیگر توافق کنند.

از زمانی که این زوج، فرزند خود را به نام X Æ A-12 روز دوشنبه به جهان معرفی کردند، گمانه‌زنی‌ها در مورد معنای این اسم شروع شده و از داغ‌ترین موضوعات مورد بحث است. در ادامه در مورد این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد.

نام عجیب فرزند ایلان ماسک و گریمز

X Æ A-12 به چه معناست؟

طبق گفته موزیسین کانادایی، کلر الیس بوچر، حرف Æ در حقیقت مخفف AI، به معنای هوش مصنوعی (artificial intelligence)، است. وی می‌گوید: «حرف نخست به شکل عادی حرف X تلفظ می‌شود. سپس A.I تلفظ می‌شود. درست مانند اینکه ابتدا حرف A را تلفظ کنیم و سپس حرف I.»

بیشتر بخوانید:

ناسا تام کروز را به فضا می‌فرستد ؛ ماموریت غیرممکن جدید با موشک ایلان ماسک؟

اما ماسک، تلفظ متفاوتی از این نام ارائه می‌دهد. او می‌گوید:

 حرف ابتدا فقط حرف X است و به همان صورت تلفظ می‌شود. سپس حرف Æ را می‌بینیم که تلفظ آن به صورت اَش (Ash) است. و در آخر A-12 که نام سهام من است.

این پسر اولین فرزند این زوج است. ماسک از ازدواج سابق خود نیز پنج فرزند دارد؛ یک دوقلو به نام‌های گریفین و خاویر، و یک سه قلو به نام‌های دامیان، ساکسون و کای.

وی در مورد احساس داشتن یک فرزند جدید می‌گوید:

 در واقع فکر می‌کنم بچه‌دار شدن در سنین بالا بهتر است و من قدرش را می‌دانم. بچه‌ها عالی هستند.

اما متأسفانه به نظر می‌رسد که مشکلات این زوج با X Æ A-12  چیزی فراتر از اختلاف نظر در مورد تلفظ آن است. این انتخاب غیرمعمول، قوانین کانادا را، جایی که این زوج مستقر هستند، مبنی بر اینکه نام افراد باید از حروف زبان انگلیسی تشکیل شده باشد زیر پا می‌گذارد.

نام عجیب فرزند ایلان ماسک و گریمز معنایی دارد؟

گرایمز برای کسانی که در مورد این نام کنجکاو هستند، توئیتر خود حروف این اسم را تجزیه و تحلیل کرده است. به گفته او حرف X در واقع به معنای “متغیر ناشناخته” است. Æ نیز همانطور که گفته شد مخفف هوش مصنوعی بوده اما در برخی زبان‌ها به “عشق” ترجمه می‌شود.

وی ادامه می‌دهد که A-12 نیز پیشروی هواپیمای SR-17، هواپیمای مورد علاقه این زوج است؛ که بدون سلاح و ابزار دفاعی، تنها سرعت بالا دارد. البته ماسک بعداً صحبت همسر خود را تصحیح کرد و گفت که در واقع نام هواپیما SR-71 است. همچنین گرایمز در توئیتر خود فاش کرد که A در این نام، نشان‌دهنده Archangel، آهنگ مورد علاقه او است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cnn

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر