;
coinex

داستان آشنایی من با موبودید برای افزایش فروش و جذب مشتری

موبودید به عنوان راه‌حلی فوق‌العاده برای افزایش فروش و جذب مشتری در رسانه‌های اجتماعی کسب و کار شما را رونق و ارتقا خواهد بخشید. سرویس‌های ویژه در این وب‌سایت امکان دیده ‌شدن هر کسب و کار بزرگ و کوچکی را در رسانه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام و تلگرام فراهم می‌آورند. این به معنای دیده شدن برند شما توسط میلیون‌ها کاربر در ایران است.

تبلیغات در موبایل و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی یکی از رایج‌ترین راه‌های بازاریابی برای افزایش فروش و جذب مشتری در کسب و کارهای امروزی می‌باشد. اگر این‌کار به درستی انجام شود، مطمئن باشید روزی خواهد رسید که تجارت شما به عرش برسد! دوستی برایمان تعریف می‌کرد که چند سال پیش در یک شرکت صنعتی در زمینه‌ی ساخت ظروف شیشه‌ای به عنوان مدیر مالی فعالیت می‌کرد. این خاطره را از زبان او برایتان می‌نویسم.

داستان آشنایی من با موبودید برای افزایش فروش و جذب مشتری

مدتی بود که فروشمان در شرکت وضعیت جالبی نداشت و درخواست و استعلام زیادی از سوی مشتریان برایمان ارسال نمی‌شد. سالن تولید که دیگر پر بود از خالی! سالنی که یک روز آکنده از حضور استادکاران ماهری بود که با هنر دستشان نقوش چشم‌نوازی را بر روی ظروف پیاده می‌کردند. آن روزها، وقتی دلم می‌خواست پس از چند ساعت کار بی وقفه استراحتی به خودم بدهم، سری به سالن تولید می‌زدم.

تراشکاری، نقاشی، ریزه‌کاری و نازک‌کاری با چه ظرافت و دقتی انجام می‌شد. این‌جا، همه چیز روح و جان آدم را جلا می‌داد. اما حالا فقط خاموشی محض بود و بس! انگار که از روز اول خداوند این‌جا را همینطور ساکت و سرد آفریده بود. کسی نمی‌دانست که برای افزایش فروش و جذب مشتری و بازگرداندن اوضاع به روال قبل چه باید کرد. عجب روزهای تلخی! تمام پرسنل از این شرایط سخت و طاقت‌فرسا کلافه شده بودند.

دیگر هیچ امید و انگیزه‌ای برای ادامه دادن در ما دیده نمی‌شد… تا این‌که جایی خواندم موفقیت در کسب و کارهای آنلاین و سنتی امروزه تا حد زیادی به اینترنت وابسته شده است. سازمان‌های مختلف برای آن‌که بتوانند به بهترین شکل ممکن تجارتشان را توسعه دهند، باید با برخی تکنیک‌های افزایش فروش و جذب مشتری آشنا باشند. یکی از این تکنیک‌ها، بازاریابی به کمک تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بود. اما من و همکارانم هیچ‌کدام سررشته‌ای در این زمینه نداشتیم.

موبودید همان معجزه‌ای بود که منتظرش بودیم!

موبودید نام اولین و بزرگترین سایت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در ایران است که با به‌کارگیری نیروهای متخصص و با انگیزه، تبلیغات در دنیای مجازی را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد. این تمام آن چیزی بود که ما برای افزایش فروش و جذب مشتری به آن نیاز داشتیم. شرکت ما یکی از تولیدکننده‌های پیشکسوت و قدیمی ظروف شیشه‌ای در ایران به شمار می‌رفت. اما با گذشت زمان رقبای بسیاری در این زمینه شروع به فعالیت کرده بودند و اتفاقاً موفق هم ظاهر شده بودند. وقتی هم که بازار رقابت داغ شود، باید هر آن‌چه در توان دارید به کارگیرید که از قافله‌ عقب نمانید. اشتباه بزرگ ما این بود که هنوز به دنبال مشتری در بازار سنتی می‌گشتیم. نمی‌دانستیم که دیگر مشتری‌ها را باید در فضای وب و اینترنت جستجو کنیم. به همین دلیل رقیبان عزیز با جذب مشتری در رسانه‌های اجتماعی، موفق به پیشی گرفتن از ما شده بودند.

تبلیغات اینستاگرامی به‌عنوان یک راه‌حل فوق‌العاده جهت افزایش فروش و جذب مشتری برای مجموعه‌ی ما به حساب می‌آمد که این کار به لطف حضور متخصصان و کارشناسان اهل فن در موبودید انجام می‌شد. سرویس‌های ویژه در این وب‌سایت امکان دیده ‌شدن هر کسب و کار بزرگ و کوچکی را در رسانه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام و تلگرام فراهم می‌آورند. به این ترتیب شما می‌توانید در معرض دید میلیون‌ها کاربر در این کانال‌های ارتباطی قرار گیرید و اعتبار کسب کنید. استفاده از چنین پلتفرم مناسبی برای پذیرش تبلیغات، قطعاً می‌تواند یک پل محکم بین شما و دنیای چند ده میلیون نفری ایران در دنیای مجازی ایجاد کند.

سرویس‌های تبلیغات در موبایل موبودید در چهار دسته‌ی مختلف به مشتریان ارائه می‌شوند. این سامانه ضمن این‌که صداقت و شفافیت را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده است، بهترین راه برای رونق و ارتقای کسب و کارها و همچنین افزایش فروش و جذب مشتری است.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر