;
coinex

معرفی کتاب های فوق العاده که درباره موفقیت و رسیدن به اهداف نوشته شده اند

کتاب هایی درباره رسیدن به اهداف ؛ معمولا شناسایی اهداف در مقابل برنامه ریزی برای آن و تغییر اصول ذهنی قدم ساده‌ای محسوب می‌شود. بارها پیش آمده که افراد متعددی هدف‌هایشان را مشخص کرده‌اند؛ اما همان اوایل کار یا نهایتا اواسط آن، دست از تلاش برداشته و ناامید شده‌اند؛ چون یا از نظر ذهنی روی خودشان کار نکرده بودند یا بعضی اصول کاربردی و عینی را نمی‌دانستند.

پنج کتابی که در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد، نمونه‌هایی از بهترین کتاب‌های موفقیت جهان هستند که از طریق اصلاح طرز فکر، ایجاد انگیزه، تقویت امید و تمرین‌های عملی و ساده مسیر رسیدن به اهداف‌تان را هموارتر از همیشه خواهند کرد. این پنج کتاب را از دست ندهید.

کتاب هایی درباره رسیدن به اهداف

بی شعوری

درست است که کتاب «بی شعوری» اسم عجیبی دارد و در نگاه اول ممکن است به نظر برسد بین این کتاب و رسیدن به اهداف رابطه‌ای وجود ندارد؛ اما با کمی دقیق شدن در مسئله متوجه خواهید شد قضیه به این سادگی‌ها هم نیست. خاویر کرمنت در این کتاب نه تنها نوک پیکان انتقادش را به سمت افراد بی شعور گرفته است؛ بلکه روش‌هایی برای بالا بردن شعور فردی و اجتماعی را نیز در اختیار خواننده‌اش می‌گذارد که او را در رسیدن به اهدافش کمک خواهند کرد. او حتی اذعان می‌کند که خودش پیشتر علائم بی‌شعوری را داشته و با آگاه شدن نسبت به آن‌ها توانسته مسیرش را تغییر دهد و به فرد موفقی تبدیل شود. لحن این کتاب طنز است و سرشار از تکه‌هایی که نویسنده با آن به جنگ بی‌شعوری می‌رود؛ اما این طنز پردازی مانع از جدی گرفتن درس‌هایی که او در این کتاب می‌دهد، نمی‌شود.

بیشعوری را نه تنها به عنوان یک کتاب آموزشی؛ بلکه به عنوان یک کتاب سرگرم کننده در نظر بگیرید و مطمئن باشید نویسنده برایتان گفتنی‌های  زیادی دارد.  نسخه پی دی اف کتاب بیشعوری اثر خاویر کرمنت را می‌توانید برای هزینه کمتر به صورت خرید اینترنتی تهیه کنید و از خواندنش لذت ببرید. این کتاب را طیبه احمدوند ترجمه و نشر یوشیتا منتشر کرده است.

جادوی فکر بزرگ

کتاب هایی درباره رسیدن به اهداف

باورهای ما بخش بزرگی از آنچه را برای رسیدن به موفقیت و اهداف نیازمند آن هستیم، برای ما فراهم می‌کنند. به همین دلیل هم کتاب «جادوی فکر بزرگ» یکی از بهترین کتاب‌هایی است که در سراسر جهان بسیار پرفروش شد و هنوز هم به عنوان یکی از منابع مهم رسیدن به اهداف معرفی می‌شود؛ چون این کتاب به طور مستقیم قدرت باور و فکر را مورد بررسی قرار می‌دهد.

«جادوی فکر بزرگ» با نام انگلیسی The Magic of Thinking big توسط دیوید شوارتز نوشته شده و از آنجایی که آموزش‌هایی درباره قدرت باور و ایمان داشتن به خود دارد، خیلی زود نظر افراد موفق را به خودش جلب کرد. با خواندن این کتاب انگیزه لازم برای مطمئن بودن از خودتان را پیدا می‌کنید و متوجه می‌شوید چطور قدرت فکر می‌تواند شما را به سمت رسیدن به اهداف‌تان سوق دهد. قضیه ساده است؛ بزرگ فکر کنید و مطمئن باشید با تلاش به اهداف‌تان خواهید رسید.

همه چیز رو به فناست

مسیر رسیدن به هدف پر از پستی و بلندی‌هایی است که در هر لحظه امید را نشانه می‌گیرد و بارها دیده شده که ناامیدی دستاورد نوین جوامع امروزی است. کتاب «همه چیز رو به فناست» یا «همه آنچه که درباره امید باید بدانیم» نوشته مارک منسون است که با ترجمه روان ابراهیم عامل محرابی در دسترس خوانندگان فارسی زبان قرار گرفته است. این کتاب راهنمایی بسیار شیرین درباره لزوم حفظ امید و روش‌های آن است که در نهایت منجر به تلاش بیشتر فرد در مقابل سختی‌ها شده و رسیدن به هدف‌هایش را آسان‌‎تر خواهد کرد.

با خواندن این کتاب شما متوجه تاثیر دنیای جدید بر باورهای ذهنی‌تان می‌شوید که بعضا هم اشتباه هستند و منجر به ناامیدی و رها کردن هدف می‌شوند. سپس یاد می‌گیرید چطور این ناامیدی سر جایش بنشانید و به مسیرتان در راه رسیدن به موفقیت با تمام قوا ادامه دهید.

هدف

کتاب هایی درباره رسیدن به اهداف

برایان تریسی چهره‌ای شناخته شده در زمینه نگارش کتاب‌های موفقیت است و از آنجایی که خودش هم فردی موفق به شمار می‌رود، طبیعی است که راهکارهای مناسبی پیش روی سایرین بگذارد.

کتاب هدف با نام انگلیسی Goals نوشته این نویسنده است و به خواننده این نوید را می‌دهد که قرار است زودتر از آنچه که فکرش را می‌کرده موفقیت را در آغوش بگیرد. از آنجایی که هدف بدون برنامه صرفا یک آرزوی محض است و نوشتن و بازنویسی اهداف دستیابی به آن‌ها را امکان پذیرتر خواهد کرد؛ برایان تریسی دست به کار شده و در کتابش راه‌های عملی رسیدن به اهداف را به شما آموزش خواهد داد (در اینجا می‌توانید خلاصه‌ای از قدم‌های رسیدن به اهداف را نیز مطالعه کنید). او به شما یاد می‌دهد چطور ارزش‌هایتان را شفاف سازی کرده و باورهایتان را تحلیل کنید. با خواندن این کتاب یاد می‌گیرید که مسئول زندگی‌تان خودتان هستید و باید مسئولیت را بر عهده بگیرید. ضمنا یاد می‌گیرید که چطور آینده خودتان را خلق کنید و از شر عقاید بازدارنده و محدود کننده خلاص شوید.

اثر مرکب

هر روز صبح از لحظه‌ای که از خواب بیدار می‌شوید تا لحظه‌ای که روز به پایان رسیده و می‌خوابید، شما و مجموعه‌ای از عادت‌هایتان از هم جدا نخواهید شد؛ بنابراین طبیعی است اگر نویسنده بزرگی مثل دارن هاردی در کتاب «اثر مرکب» تاکید ویژه‌ای بر عادت‌های کوچک به عنوان عوامل موثر بر موفقیت‌های بزرگ داشته باشید.

کتاب اثر مرکب که در کنار کتاب «بهترین سال زندگی تو» دو نمونه از بهترین کتاب‌های آموزش دهنده راهکارهای رسیدن به اهداف و موفقیت است، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های اخیر است که به شما آموزش می‌دهد چطور با تغییرات کوچک، دستاوردهای بزرگی را از آن خودتان کنید و چطور می‌توانید با ایجاد عادت‌های جزئی از حاصل ترکیب بزرگ آن‌ها به نفع حال و آینده‌تان برخوردار شوید.

پیشنهاد می‌کنیم اثر مرکب را به صورت کتاب صوتی خریداری کنید. دلیلش هم این است که بعد از خرید کتاب صوتی می‌توانید مواقع بیشتری بدون نیاز به در دست داشتن کتاب و خواندن آن، تنها با شنیدن مفاهیم کاربردی آن را برای خودتان زنده کنید و مرتب جا بیندازید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر