;
coinex

نسخه تیتانیومی سامسونگ گلکسی Watch 3 ؛ مشخصات ساعت لوکس 16 میلیون تومانی

نسخه تیتانیومی سامسونگ گلکسی Watch 3 امروز (26 شهریور 1399) معرفی و رونمایی شد. این ساعت هوشمند بادوام که در این نوشته به مرور مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه آن خواهیم پرداخت، با توجه به طراحی متمایز خود، مورد توجه طرفداران نسخه های لوکس ساعت های هوشمند قرار خواهد گرفت.

شرکت سامسونگ به عنوان یکی از برترین تولیدکننگان گوشی های تلفن همراه هوشمند، تبلت، تلویزیون و انواع گجت های به روز در جهان شناخته می شود. این شرکت با بهینه سازی و استفاده از طراحی های متمایز و مواد اولیه گرانقیمت، نمونه هایی لوکس از محصولات خود را در اختیار طرفداران اجناس لاکچری قرار می دهد. گجت های پوشیدنی و ساعت های هوشمند نیز یکی از محصولات بسیار محبوب و پرطرفدار این شرکت است که در چند سال حضور موقث خود در بازارهای جهان، توجه بسیاری به خود جلب نموده است.

نسخه تیتانیومی سامسونگ گلکسی Watch 3

شرکت سامسونگ امروز از ساعت هوشمند گلکسی Watch 3 با طراحی متمایز رونمایی کرد. این ساعت هوشمند بر پایه گلکسی واچ 3 استاندارد سامسونگ، یکی از بهترین ساعت های هوشمند سال 2020 ساخته شده و استفاده از تیتانیوم، قیمت، ابهت و زیبایی آن را به مرحله ای جدید و مطابق با سلیقه خریداران نمونه های لوکس ارتقا داده است.

نسخه تیتانیومی سامسونگ گلکسی Watch 3 ؛ مشخصات ساعت لوکس 16 میلیون تومانی

بیشتر بخوانید:

طراحی زیبا در تمامی جزییات

نسخه تیتانیومی سامسونگ گلکسی Watch 3 از تمامی ظرافت‌های ساخت یک ساعت با استفاده از برترین مواد ممکن برخوردار بوده و حاشیه گردان محبوب هم در این ساعت حفظ شده است. سامسونگ اکنون برای اولین بار یک ساعت هوشمند تیتانیومی ارائه کرده و از طرحی در گلکسی Watch 3 خود استفاده کرده که زیبا، سبک و البته ماندگار است.

نسخه تیتانیومی سامسونگ گلکسی Watch 3 ؛ مشخصات ساعت لوکس 16 میلیون تومانی

برای حفظ طراحی جامع و لوکس این ساعت، یک بند فلزی لوکس هم در جعبه گوشی قرار داده است. این بند به رنگ مشکی یا Mystic Black و با یک طرح خاص سازگار با مدل تیتانیومی ارائه می‌شود تا بتواند زیبایی بدنه ساعت را تکمیل کند. تغییر اندازه این بند هم بسیار ساده است و در نتیجه می‎توانید به سادگی نسخه تیتانیومی گلکسی Watch 3 را کاملا اندازه دست‌تان کنید.

مجموعه‌ای کامل از قابلیت‌های محبوب

نسخه تیتانیومی گلکسی Watch 3 تمامی قابلیت‌های محبوب در نسخه اصلی گلکسی Watch 3 را حفظ کرده و آنها را در قالب یک طراحی زیبا و لوکس ارائه می‌کند. علاوه بر طراحی لوکس، نسخه تیتانیومی گلکسی Watch 3 بسیار انعطاف‌پذیر بوده و راحتی استفاده را با تجربه‌ای فراگیر در حوزه سلامت و تندرستی در اختیار شما قرار می‌دهد.

نسخه تیتانیومی سامسونگ گلکسی Watch 3 ؛ مشخصات ساعت لوکس 16 میلیون تومانی

این مدل مجهز به قابلیت‌های پیشرفته‌ای در حوزه سلامت است که شامل رهگیری فشار خون و نوار ضربان قلب یا ECG در کنار دیگر قابلیت‌های حوزه تناسب اندام و تندرستی می‌شود. از جمله دیگر قابلیت‌ها می‌توان به رهگیری میزان اکسیژن خون (SPO2)، برنامه‌های ورزش خانگی و مدیریت خواب اشاره کرد که به مدیریت تندرستی شما، حتی از داخل خانه کمک می‎کند.

بیشتر بخوانید:

زمان عرضه

نسخه تیتانیومی گلکسی Watch 3 از روز 28 شهریور عرضه خواهد شد. این نسخه به رنگ سیاه یا Mystic Black و اندازه 45 میلی‌متری با امکان اتصال بلوتوثی خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر می‎توانید به آدرس https://www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-watch3/ مراجعه کنید.

نسخه تیتانیومی سامسونگ گلکسی Watch 3 ؛ مشخصات ساعت لوکس 16 میلیون تومانی

قیمت نسخه تیتانیومی سامسونگ گلکسی Watch 3

هرچند قیمت نسخه تیتانیومی گلکسی واچ 3 سامسونگ هنوز به طور رسمی اعلام نشده، اما بر اساس اطلاعات منتشر شده، این ساعت هوشمند لوکس قیمتی به مراتب بیشتر از نسخه استاندارد 400 دلاری داشته و با قیمتی در حدود 600 دلار معادل 16.5 میلیون تومان با احتساب دلار 27.500 تومانی در زمان نگارش مطلب، در اختیار علاقمندان گجت های لوکس قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

مشخصات نسخه تیتانیومی سامسونگ گلکسی Watch 3 در یک نگاه

گلکسی Watch 3
رنگ فولاد ضد زنگ : Mystic Bronze, Mystic Black, Mystic Silver

تیتانیوم : Mystic Black

متریال(موادساخت) بدنه فولادی ضد زنگ با بند چرمی با کیفیت عالی

بدنه تیتانیوم با بند فلزی

ابعاد و وزن 45mm: 45 x 46.2 x 11.1 mm, 53.8 گرم  (فولاد ضد زنگ) / 43گرم  (تیتانیوم)

41mm: 41 x 42.5 x 11.3 mm, 48.2 گرم (فولاد ضد زنگ)

*بدون اندازه‌گیری بند

نمایشگر 45mm: 1.4” (34mm) / 41mm: 1.2” (30mm)

360 x 360 Super AMOLED, Full Color Always On Display,

Corning® Gorilla® Glass DX

باتری 45mm: 340mAh / 41mm: 247mAh

WPC – شارژ بی‌سیم

پردازنده اگزینوس ۹۱۱۰ دو هسته‌ای 1.15 GHz
سیستم عامل Tizen Based Wearable OS 5.5
حافظه یک گیگابایت رم + ۸ گیگابایت حافظه داخلی
ارتباطات LTE*, Bluetooth v5.0, Wi-Fi b/g/n, NFC, GPS / Glonass / Beidou / Galileo *LTE connectivity only available in LTE models
حسگرها شتاب سنج، فشارسنج، ژیروسکوپ، سنسور نور، حسگر ضربان قلب نوری، حسگر الکتریکی قلب
مقاومت 5ATM + IP68 / MIL-STD-810G
سازگاری اندروید : Android: ndroid 5.0↑, RAM 1.5GB↑

آی او اس: iOS: iPhone 5↑, iOS 9.0↑

منبع: Samsung

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر