;
coinex

بهترین ساعت های هوشمند زنانه 2020 ؛ آشنایی با بهترین ساعت های هوشمند دخترانه

انتخاب بهترین ساعت های هوشمند زنانه 2020 کار دشواری است. در این فهرست تلاش کردیم راهنمای خریدی از بهترین ساعت های هوشمند دخترانه را ارائه دهیم.

ساعت ‌های هوشمند زنانه در حال حاضر بسیار مرسوم و مد روز هستند. در اینجا شما با بهترین مدل‌‌ های ساعت هوشمند زنانه در سال 2020 و البته با تمام عملکرد‌های جدید آن آشنا می‌شوید. همچنین قبل از خرید ساعت مچی هوشمند، آنچه را که باید در نظر داشته باشید یاد خواهید گرفت، به عنوان مثال کدام کارکرد‌ها واقعاً مهم هستند؟ و تفاوت مدل ‌های مختلف ساعت ‌های هوشمند زنانه در چه چیزهایی است؟

تکنولوژی تقریبا تمام جنبه های زندگی ما را در خود بلعیده و فقدان آن بسیاری از فعالیت‌های ما را به اخلال مواجه می‌سازد. در سوی دیگر نیز برای بسیاری از امور تکنولوژی نقش کانالیزگر را دارد و به بهبود شرایط کمک می‌کند. پیش از این در تکراتو بهترین ساعت های هوشمند 2019 را بررسی کرده بودیم. بررسی جذابیت‌های دیگری نظیر بهترین عینک های واقعیت مجازی 2020 و بهترین گجت های پوشیدنی جهان نیز خالی از لطف نیست.

اگر شما با مدل‌ های جدید بهترین ساعت های هوشمند زنانه 2020 آشنا نیستید، مشکلی نیست! ما قبلا 5 مدل از بهترین ساعت‌ های هوشمند را برای شما انتخاب کرده‌ایم. در این مقاله به بررسی بهترین ساعت های هوشمند زنانه 2020 که بیشتر برای استفاده روزمره در نظر گرفته شده اند، می‌پردازیم. فهرست بهترین ساعت های هوشمند زنانه 2020 که در این مطلب مشاهده خواهید کرد:

  • ساعت هوشمند فسیل ونچر اچ.آر (Fossil Venture HR)
  • ساعت هوشمند نوکیا استیل اچ آر (Nokia Steel HR)
  • ساعت هوشمند مایکل کورس (MIchael kors)
  • ساعت هوشمند گارمین ویووموو اچ.آر (Garmin Vivomove HR)
  • ساعت هوشمند هیبریدی اسکاگن (Skagen Hybrid Smartwatch)

بهترین ساعت های هوشمند زنانه 2020

از بهترین ساعت‌های هوشمند زنانه در سال 2020 چه انتظاری باید داشت؟

نکاتی که قبل از خرید بهترین ساعت های هوشمند زنانه 2020 باید به آن‌ها توجه داشته باشید و مهمترین ویژگی‌ها و کارکرد‌هایی که باید قبل از خرید به آن‌ها توجه کنید، در ادامه آورده‌ شده است:

  • اندازه گیری ضربان قلب
  • سنسور GPS یکپارچه
  • پخش موسیقی
  • کنترل صدا
  • صفحه شماره‌گیری منحصر به فرد
  • دستبند‌های قابل تعویض
  • ردیابی هدف
  • عمر باتری

البته، این تنها یک بررسی تقریبی است، در انتها توصیه‌هایی جهت خرید ساعت هوشمند برای خانم‌ها وجود دارد. در این مقاله پیشنهادهایی در مورد بهترین ساعت های هوشمند سال 2020 را با جزئیات ارائه می‌دهیم و شما را از بزرگترین مزایا و مضرات آن‌ها مطلع خواهیم کرد. در این لیست منتخب، یک ساعت هوشمند برای هر مناسبتی وجود دارد.

ساعت هوشمند فسیل ونچر اچ.آر (Fossil Venture HR)

قیمت مناسب بهترین ساعت هوشمند جهان در سال 2020

نکات برجسته بهترین ساعت هوشمند زنانه 2020 عبارتند از:

  • اندازه گیری ضربان قلب و GPS
  • صفحه نمایش AMOLED
  • شماره گیری ‌های فردی
  • سنگ ‌های درخشان

به نظر من، ساعت هوشمند فسیل ونچر اچ.آر (Fossil Venture HR) در حال حاضر بهترین ساعت مچی زنانه در بازار است. این مدل تمام عملکرد‌های موردعلاقه را که از یک ساعت هوشمند انتظار می‌رود، ارائه می‌دهد و قیمت بسیار مناسبی دارد. البته نسل قبلی یعنی فسیل کیو ونچر (Fossil Q Venture) همچنان به بازار عرضه می‌شود و قیمت آن نیز کاهش یافته زیرا یک مدل جدید ساعت هوشمند Fossil وارد بازار شده است و اینکه قطعاً ارزشش را دارد اگر شما نگاهی به ساعت های هوشمند زنانه فسیل بیندازید.

ساعت هوشمند ونچر اچ آر

سنسور ضربان قلب، GPS و تراشه NFC در این مدل موجود است. شما می‌توانید ضربان قلب خود را تمام وقت با سنسور پالس نوری کنترل کنید. سیگنال GPS به سرعت توسط یکی از بهترین ساعت های هوشمند زنانه 2020 یافت می‌شود و ورزش و تحرک در فضای باز را امکان پذیر می‌کند.

فاصله و سرعت بسیار دقیق‌تر از مدل ‌های ساعت هوشمند بدون GPS یکپارچه ثبت می‌شود. از طرف دیگر، می‌توانید از سیگنال تلفن هوشمند خود استفاده کنید، زیرا بدون GPS، مقادیر تمرینات ورزشی شما معمولاً فقط بر‌اساس تعداد قدم‌ها محاسبه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های 2020

به نظر من، Fossil Venture HR با قطر شیشه 40 میلی متر دقیقاً در یک نقطه طلایی قرار دارد. صفحه لمسی آن به سرعت پاسخ می‌دهد و صفحه نمایش آن از وضوح بالایی برخوردار است. حتی در نور آفتاب می‌توان صفحه این ساعت را بدون هیچ مشکلی خواند.

نسخه ای که با دستبند استیل ضد زنگ و سنگ‌های تزئینی ساخته شده است، ممکن است برای تمرین‌های ورزشی طراحی نشده باشد. اما در بین نسخه‌‌های اسپرت، شما ساعت مورد نظرتان را با یک دستبند لاستیکی انعطاف پذیر پیدا خواهید کرد. به طور کلی ساعت های هوشمند بسیار متغیرند. تعداد نامحدودی از صفحه‌های شماره گیری دردسترس مشتریان قرار داده شده است. شما حتی می‌توانید شخصا اقدام کرده و ظاهر ساعت مچی خود را طراحی کنید.

شما همچنین می‌توانید مچ‌ بند‌های ساعت هوشمند زنانه فسیل را در خانه به سرعت و به راحتی تعویض کنید. بند لاستیکی یا پارچه‌ای برای ورزش مناسب است، در حالی که یک بند ‌چرمی ‌می‌تواند ظاهر زیبایی را به ساعت شما ارائه دهد. بهترین چیز در مورد این ساعت این است که شما لزوماً نباید به دستبند‌های مارک دار متوسل شوید. فسیل از مکانیسم استانداردی استفاده می‌کند و به این ترتیب دستبند‌های ارزان قیمت تولیدکنندگان ثالث را از گردانه مصرف خارج نکرده است.

مسلما شما می‌توانید پیام‌های خود را در ساعت هوشمندتان دریافت کنید. اگر ساعت هوشمند Fossil از طریق بلوتوث به تلفن همراه شما متصل باشد، این ساعت با دریافت کردن پیام‌ها، با لرزش جزئی به شما هشدار می‌دهد.

پیشنهاد من برای پاسخ سریع به پیام‌ها این است که می‌توانید از دستیار صوتی Google استفاده کنید. به طور کلی کنترل صدا در یک ساعت هوشمند بسیار مفید است زیرا صفحه نمایش این نوع ساعت ها به عنوان یک صفحه کلید معقول، بسیار کوچک است.

در این ساعت امکان کنترل ساده موسیقی نیز موجود است. اگر ساعت هوشمندتان به تلفن همراه هوشمند شما متصل است، می‌توانید از این ساعت برای کنترل پخش آهنگ‌های خود استفاده کنید و همچنین عنوان آهنگ فعلی در ساعت هوشمند نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید میزان صدای آن ‌را تنظیم کنید یا از جمله موارد دیگر، مثلا از روی آهنگ‌ها پرش کنید. من این عملکرد را خیلی وقت ‌ها به‌خصوص در ورزش استفاده می‌کنم.

شما می‌توانید به شکلی هوشمندانه کنترل موسیقی را به دو دکمه جانبی اختصاص دهید و همچنین می‌توانید از یک آهنگ با فشار یک دکمه بگذرید و لازم نیست که با دستان مرطوب (یا دستکش) روی صفحه نمایش را به جلو و عقب بکشید.

ساعت هوشمند فسیل ونچر اچ آر

تنها انتقاد من از این ساعت فسیل هوشمند بسیار رضایت بخش، دوام باتری آن است. باتری آن معمولاً حدود یک روز )با یک ساعت ورزش + (GPS دوام می‌آورد و این به خودی خود قابل تحمل است زیرا Fossil Q واقعاً عملکرد‌های متعدد و یک نمایشگر TOP دارد ولی با این حال، فسیل می‌توانست با پردازنده سریعتر اسنپدراگون، طول عمر باتری را بهتر کند.

به لطف تراشه داخلی NFC، می‌توان به راحتی برای پرداخت‌های آنلاین از آن استفاده کرد. در آخر، به‌خاطر کارکرد‌های اصلی این ساعت و قیمت منطقی آن، می‌توان ساعت هوشمند فسیل بانوان را پیشنهاد کرد.

نکات مثبت:

  • صفحه نمایش AMOLED با وضوح بالا
  • قابلیت مانیتورینگ یکپارچه ضربان قلب و GPS
  • دستبند‌های سریع قابل تعویض
  • دستیار صوتی خوب
  • لبه‌های صفحه نمایش از جنس سنگ
  • ساعت هوشمند با قیمت مناسب

نکات منفی:

  • ضد آب فقط تا 30 متر
  • فاقد بلندگو با کیفیت

ساعت هوشمند نوکیا استیل اچ آر (Nokia Steel HR)

بهترین ساعت های هوشمند 2020 اسپرت هیبریدی

نکات برجسته این ساعت عبارتند از:

  • نمایشگر کوچک
  • اندازه گیری ضربان قلب
  • ضد آب تا 50 متر
  • 25 روز دوام باتری

نوکیا استیل اچ.آر به نوعی دو جهان کاملاً متفاوت را به هم متصل می‌کند. در این ساعت، به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند زنانه 2020 یک نمایشگر دیجیتال کوچک زیر عقربه‌‌ها وجود دارد. به این نوع ترکیب از ساعت مچی آنالوگ و ساعت هوشمند مدرن، ساعت هوشمند هیبریدی یا ترکیبی گفته می‌شود. Nokia Steel HR احتمالاً محبوب‌ترین ساعت هوشمند ترکیبی است.

نوکیا استیل اچ آر

در ساعت نوکیا استیل آر.اچ یک سنسور نوری ضربان قلب روی زمینه ساعت نصب شده است. به این ترتیب شما می‌توانید در هر زمان نبض خود را روی صفحه نمایش کوچک بخوانید و هنگامی‌که عقربه‌ها جلوی دیدتان را بگیرند مشکلی وجود ندارد و با فشار یک دکمه عقربه‌ها به طرفین هدایت می‌شوند، سپس می‌توانید با فشار یک دکمه انتخاب کنید که کدام داده روی صفحه نمایش داده شود. ساعت هوشمند ترکیبی دارای صفحه نمایش لمسی بزرگ نیست، اما تمام اطلاعات مهم را با یک نگاه به شما نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های هوشمند میان رده 2020

البته Nokia Steel HR ساعت کاملی نیست. به عنوان مثال، هیچ سنسور جی پی اسی روی آن نصب نشده است. با این حال، شما گزینه استفاده از سیگنال را از طریق تلفن همراه خود دارید، بنابراین می‌توان با این ضعف کنار آمد. با این وجود، شما اغلب باید از عملکرد GPS، به ویژه برای عملکرد‌های ورزشی استفاده کنید، زیرا قدم شمار این ساعت، واقعاً تکامل یافته نیست و به سختی داده ‌های مفیدی را ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از نقصان یا انتقادات دیگر، دکمه HR است. به نظر من این دکمه از کیفیت بالایی برخوردار نیست. علاوه بر این، عملکرد این ساعت از طریق تاج ساعت یا چند دکمه فشاری، مانند ساعت هوشمند زنان Fossil Q، به طرز چشمگیری بهتر میشد.

عملکرد تشخیص فعالیت خودکار، تمرین‌های ورزشی شما را ثبت می‌کند. مهم نیست که پیاده روی، دویدن یا شنا کنید. این ساعت هوشمند هیبریدی دخترانه، به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند زنانه 2020 تا 50 متر در برابر آب مقاوم است. دوش گرفتن، شنا و باران هیچ آسیبی به نوکیا Steel HR نمی‌زند.

ساعت هوشمند نوکیا استیل اچ آر

صفحه شماره‌گیر، توسط کریستال یاقوت کبود مقاوم در برابر خراش محافظت می‌شود. لازم نیست نگران خراش‌‌های مزاحم باشید. شیشه یاقوت کبود با کیفیت بالا بسیار به‌ندرت در یک ساعت هوشمند مخصوصا در این محدوده قیمت نصب می‌شود، بنابراین این یک نکته مثبت درخشانی محسوب می‌شود.

یکی از بزرگترین نقاط قوت ساعت های هوشمند هیبریدی، ماندگاری بسیار طولانی باتری آن‌هاست. نوکیا استیل بعد از گذشت حدود 25 روز نیاز به شارژ مجدد دارد. نوکیا استیل اچ.آر یکی از بهترین ساعت های هوشمند دخترانه ارزان به شمار می‌آید؛ حدقل قیمت آن معقول است. فقط در چند قدم ساده می‌توانید  Nokia Steel HR را با سبک شخصی خود تطبیق دهید، زیرا دستبند‌های مختلف را می‌توان به راحتی تعویض کرد.

به نظر من، Nokia Steel HR جایگزین مناسبی برای ساعت هوشمند است که به شما انگیزه می‌دهد تا بیشتر در طول روز ورزش کنید و با ماندگاری بالای باتری می‌توانید به اهداف ورزشی خود برسید.

نکات مثبت این ساعت:

  • کریستال یاقوت کبود مقاوم در برابر خراش
  • اندازه گیری دقیق نبض
  • 25 روز عمر باتری
  • کار با کیفیت بالا
  • دستبند‌های قابل تعویض

نکات منفی:

  • بدون GPS یکپارچه
  • گام شمار نامیزان

ساعت هوشمند مایکل کورس (MIchael kors)

مد روز بهترین ساعت هوشمند جهان در سال 2020

نکات برجسته این ساعت عبارتند از:

  • صفحه نمایش با وضوح بالا
  • کنترل صدا Google
  • شمارهگیریهای فردی

در زمره بهتری اسمارت واچ های جهان ، به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند دخترانه 2020 مایکل کورس (MIchael Kors) یک ساعت زینتی و تمام عیار است. این ساعت هوشمند نه تنها شیک است، بلکه تمام عملکرد‌های ضروری را نیز ارائه می‌دهد. نکته برجسته که من را به شخصه بیشتر تحت تاثیر قرار می‌دهد صفحه نمایش با وضوح بسیار بالای آن است که می‌توان آن را به راحتی در تمام ساعات روز خواند.

مایکل کورس اسمارت واچ

با این حال، بزرگترین مزیت این ساعت هوشمند زنانه مایکل کرز در ظاهر این ساعت است. شما می‌توانید ظاهر ساعت مچی Michael Kors را کاملا مطابق میل خود طراحی کنید. البته شما باید کمی‌ بیشتر برای دستیابی به این ساعت هوشمند طرح مایکل کرز هزینه کنید. این ساعت هوشمند 369 یورو قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های هوشمند 2020

اگر می‌خواهید این ساعت هوشمند را با یک لباس خاص تطبیق دهید، به عنوان مثال می‌توانید دستبند استیل ضد زنگ کمی قطور آن‌را با یک دستبند چرمی‌جایگزین کنید. شاید به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند دخترانه ارزان به شمار نیاید، اما واقعا قلقلک‌تان می‌دهد. همچنین می‌توانید شماره‌گیر را با ظاهر مطابق با سلیقه فردی خود انتخاب کنید. اگر طراحی مایکل کورس را دوست دارید، پس این ساعت هوشمند دخترانه برای شما کاملا مناسب است!

نکات مثبت:

  • ظاهر مدرن
  • شماره‌گیر‌های شیک
  • صفحه نمایش با وضوح بالا
  • عملکردهای گسترده
  • قلاب پروانه‌ای با ارزش
  • دستبند فولادی ضد زنگ محکم

نکات منفی:

  • قیمت نسبتاً بالا

ساعت هوشمند گارمین ویووموو اچ.آر (Garmin Vivomove HR)

بهترین ساعت هوشمند جهان در سال 2020 مخفی

نکات برجسته این ساعت عبارتند از:

  • صفحه نمایش لمسی پنهان
  • اندازه‌گیری پالس یکپارچه
  • دستبند‌های قابل تعویض
  • کنترل موسیقی

ساعت هوشمند گارمین ویووموو اچ.آر (Garmin vivomove HR) یک ساعت هوشمند هیبریدی با عقربه‌های آنالوگ است. بر خلاف نوکیا استیل اچ.آى، ساعت هوشمند Garmin دارای صفحه نمایش لمسی است. علاوه بر این نمایشگر آن وضوح بهتری دارد، کمی‌بزرگتر است و در حالت آماده به کار کاملا از روی صفحه شماره‌گیر ناپدید می‌شود. در نگاه اول، گارمین مانند یک ساعت مچی آنالوگ به نظر می‌رسد. این باعث می‌شود که این ساعت هوشمند اسپرت بسیار مناسب برای استفاده روزمره و در عین حال شیک باشد.

ساعت هوشمند گارمین ویووموو

این ساعت هوشمند بانوان، که یکی از بهترین ساعت های هوشمند زنانه 2020 به شمار می‌رود. وضوح برای بانوان ورزشکار ساخته شده است. با ثبت دقیق ضربان قلب، گارمین در طول تمرین شما را همراهی می‌کند. ساعت ‌های هوشمند گارمین به دلیل داشتن ساعت های ورزشی با کیفیت بالا، شناخته می‌شوند.

واقعا شاید ساعت هوشمندی با این قیمت پیدا نکنید. گارمین یکی از بهترین ساعت های هوشمند زنانه ارزان است. برنامه‌‌های مربیگری از پیش نصب شده روی این ساعت بسیار پیشرفته هستند. ساعت هوشمند گارمین ویووموو اچ.آر همیشه توصیه‌های هوشمندانه‌ای دارد که به شما کمک می‌کند تا تمرینات خود را بهتر انجام دهید. این ساعت هوشمند به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند زنانه 2020 ترکیبی می‌تواند در آب هم پوشیده شود.

اگر ساعت هوشمند گارمین به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند زنانه 2020 از طریق بلوتوث به تلفن همراه شما متصل شده باشد، پیام‌ها به عنوان متن متحرک در صفحه نمایش کوچک نشان داده می‌شوند. کنترل موسیقی با داشتن ساعت هوشمند Garmin هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند.

متأسفانه، تنها انتقاد از طرف من، نمایشگر لمسی کوچک آن است که همیشه بلافاصله پاسخ نمی‌دهد. علاوه بر این، به دلیل عدم وجود صفحه کلید یا کنترل صدا نمی‌توانید به پیام‌ها پاسخ دهید و در این مورد فقط استفاده به روش قدیمی ‌از تلفن هوشمند کمک می‌کند.

دستبند لاستیکی عرضه شده روی مچ دست حس کاملا مناسبی ارائه می‌دهد و البته برای ورزشکاران کاملا مناسب است. البته شما می‌توانید به لطف مچ بند‌های قابل تغییر، ساعت هوشمند Garmin را به هر مناسبتی وفق دهید.

نکات مثبت:

  •  صفحه نمایش لمسی خوب
  • عمر باتری طولانی
  • تعداد زیادی از بند‌های قابل تعویض
  • قیمت / عملکرد قانع کننده
  • اندازه گیری دقیق ضربان قلب

نکات منفی:

  • سنسور GPS ندارد

ساعت هوشمند هیبریدی اسکاگن (Skagen Hybrid Smartwatch)

بهترین ساعت هوشمند جهان در سال 2020 ؛ آلترناتیو با قیمت مناسب

نکات برجسته این ساعت عبارتند از:

  • 6 ماه عمر باتری
  • کنترل موسیقی
  • دستبند زیبا میلان
  • پیگیری اهداف ورزش روزانه

در پایان می‌خواهم مقایسه ساعت‌ های هوشمند بانوان را با ساعت هوشمند هیبریدی اسکاگن به پایان برسانم. اگرچه این ساعت دارای عملکردهای زیادی نیست، اما هنوز یک گزینه عالی برای یک ساعت هوشمند تمام عیار است. دستبند نرم میلانز Milanaise این ساعت به آرامی ‌مچ دست شما را در آغوش می‌گیرد. ساعت هوشمند هیبریدی اسکاگن حس پوشیدن بسیار راحتی را به شما می‌بخشد و مسلما شما می‌توانید این دستبند را فقط با چند حرکت ساده تعویض کنید.

ساعت هوشمند اسکاگن

شما می‌توانید در اپلیکیشن Skagen اهداف روزانه مانند تعداد قدم‌ها یا میزان کالری مورد نظرتان را تنظیم کنید. به این ترتیب پیشرفت فعلی شما از این پس به صورت درصد در یک نمایشگر کوچک نشان داده می‌شود. به این ترتیب، ساعت هوشمند Skagen به شما انگیزه می‌دهد تا در زندگی روزمره بیشتر ورزش کنید.

به عنوان نمونه دیگری از عملکردهای این ساعت شما می‌توانید از دکمه‌‌ها برای کنترل پخش موسیقی استفاده کنید. البته این امر مستلزم اتصال هیبریدی از طریق بلوتوث به تلفن همراه شما است. همچنین به این ترتیب ساعت هیبریدی Skagen، رسیدن پیام‌‌های دریافتی را به شما هشدار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:‌

جدیدترین و بهترین پاوربانک های 2020

متأسفانه، ساعت هوشمند اسکاگن،‌ علی‌رغم اینکه یکی از بهترین ساعت های هوشمند زنانه 2020 است، فقط به میزان 3 بار در برابر آب مقاوم است و به همین دلیل هنگام شنا نمی‌توان آن را پوشید. همچنین به نظر شخصی من بدنه این ساعت کمی بزرگ و ارتفاع آن زیاد است. با قیمت دلار ایران بعید است ساعت هوشمند اسکاگن هیبریدی را بتوان در میان بهترین ساعت های هوشمند زنانه ارزان قیمت جای داد.

با وجود ماندگاری بالای باتری، حیف است که باید باتری را تعویض کرد، اما اگر Skagen یک باتری قابل شارژ داشت، می‌شد این ساعت هوشمند هیبریدی را به راحتی شارژ کرد. با این وجود، این ساعت هوشمند ترکیبی، از برق قابل توجه کمتری استفاده می‌کند. عمر باتری 6 ماهه، برای این ساعت افتخارآمیز است.

نکات مثبت:

  • کنترل صدا
  • ظاهر یک ساعت معمولی
  • پیگیری اهداف به صورت درصدی
  • ردیابی خواب و گام شمار

نکات منفی:

  • ضد آب فقط تا فشار 3 بار

بیشتر بخوانید:

.

منبع: uhrdex

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر