;
coinex

گلکسی بادز ساند (Galaxy Buds Sound) ؛ نسل جدید هندزفری‌های سامسونگ!

جای هیچ انکاری نیست که هنزفری های بی سیم بهترین گزینه برای گوش دادن موسیقی هستند. گلکسی بادز ساند نسل جدید هندزفری های سامسونگ است.

سامسونگ در سال ۲۰۱۶ و با عرضه Gear IconX خود را وارد این عرصه کرد، هندزفری‌هایی که خیره کننده بودند، اما در بسیاری از موارد مانند عمر باتری کاستی‌هایی داشتند. نسل دوم هندزفری‌های IconX در سال ۲۰۱۸ عمر باتری طولانی‌تری داشت اما به طور کلی، آنها هنوز هم یک محصول قابل توجه به شمار نمی‌رفتند.

اما در چند هفته گذشته، ما درحال آزمایش نسل سوم هندزفری‌های بی‌سیم سامسونگ بودیم، گلکسی بادز. آیا این محصول بهترین تلاش سامسونگ در این زمینه تا به امروز بوده است؟ و آیا می‌توان آن‌ها را جایگزین قابل توجهی برای برندهای معتبر شناخته شده در نظر گرفت؟

گلکسی بادز ساند (Galaxy Buds Sound)

چندی پیش، سامسونگ Galaxy Buds Live را ارایه کرده است که در حال حاضر جدیدترین هدفون آن است. اکنون، یک گزارش جدید نشان داده است که هدفون های آینده این شرکت ممکن است با نام Galaxy Buds Sound باشد.

بیشتر بخوانید:

طبق گزارش SamMobile در حال حاضر این هندزفری بی سیم در مرحله پیش تولید است، بنابراین هنوز مدتی تا انتشار رسمی آن فاصله دارد. با این حال، غول فناوری کره جنوبی درخواست نام تجاری جدیدی را با نام Samsung (Galaxy) Buds Sound به دفتر دارایی معنوی انگلستان ثبت کرده است. این برند تجاری فقط برای نام است و جزئیات دقیق تری در مورد خود محصول نشان نمی دهد.

گلکسی بادز ساند

علاوه بر این، این برند در کالاهای کلاس ۹ ثبت شده است که شامل طیف گسترده ای از محصولات از هدست VR و تلویزیون گرفته تا چاپگرها و حتی گوشی های بی سیم است. بنابراین، سامسونگ به طور بالقوه می تواند از این نام برای بسیاری از دسته های مختلف ابزار الکترونیکی استفاده کند، اما “Buds” در نام نشانگر واضحی است که دستگاه قابل شنود و دارای ارتباط بی سیم است.

متأسفانه، ما اطلاعات زیادی برای ادامه دادن نداریم و ممکن است این شرکت هرگز از این نام برای هدفون های بعدی خود استفاده نکند. سامسونگ ممکن است در نهایت نام دیگری را نیز به کار برد، به عنوان مثال علامت تجاری Bean است و در واقع Galaxy Buds Live را ارایه می کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نام گلکسی بادز ساند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر