;
coinex

نظر فیلمبردار برنده اسکار در مورد دوربین آیفون 12

امانوئل لوبزکی فیلمبردار معروفی است که سابقه بردن جایزه اسکار را در کارنامه حرفه ای خود دارد. نظر او در مورد دوربین آیفون 12 میتواند برای ما جالب توجه باشد.

اپل در رویداد مهم خود مدعی شد آیفون ۱۲ پرو اولین و تنها گوشی هوشمندی است که به شما امکان می‌دهد ویدئوهایی با استاندارد دالبی ویژن (Dolby Vision) را ضبط، ویرایش، تماشا و اشتراک‌گذاری کنید.

بر اساس آنچه اپل می‌گوید، آیفون ۱۲ پرو نخستین گوشی هوشمندی است که می‌تواند ویدئوی 4K HDR Dolby Vision را با نرخ حداکثر ۶۰ فریم ‌بر ثانیه ضبط کند.

این گوشی و دوربینش به‌حدی پراهمیت است که امانوئل لوبزکی، از معروف‌ترین مدیران فیلم‌برداری، سراغ کار با آن رفته و ویدئویی ضبط کرده است.

نظر فیلمبردار برنده اسکار در مورد دوربین آیفون 12

لوبزکی در ویدئوی ضبط‌شده با آیفون ۱۲ پرو به مزیت‌هایی که دوربین این گوشی پرچم‌دار ارائه می‌دهد اشاره می‌کند و در همین حین مجموعه‌ای از تصاویر جذابی که لوبزکی با آیفون ۱۲ پرو ثبت کرده است روی صفحه نشان داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

لوبزکی می‌گوید: «وقتی فیلم‌برداری را آغاز کردم مجبور بودم دوربینی بسیار گران‌قیمت اجاره کنم، فیلم خام بخرم، برای انجام فرآیندهای توسعه پول بدهم و تجهیزات ویژه برای ویرایش خریداری کنم. اکنون شما واقعا می‌توانید با یکی از این دستگاه‌ها بیرون بروید و فیلم بسازید. این آیفون مدل پرو به فیلمسازان سراسر دنیا امکان می‌دهد فیلم‌هایی بسازند که بدون داشتن گوشی مورد بحث، ساختنشان غیر ممکن است؛ زیرا بدون آیفون پرو، توانایی انجام این کار را ندارید و دلیل دیگر این است که دوربین‌ها بسیار سنگین و پیچیده هستند. معتقدم فیلمبردار برجسته‌ یا کارگردان برجسته‌ی بعدی هم‌اکنون فرایند ساخت فیلم با یکی از این دستگاه‌ها را آغاز کرده است.»

نظر فیلمبردار برنده اسکار در مورد دوربین آیفون 12

لوبزکی تاکنون هشت بار برای جایزه‌‌ی اسکار بهترین فیلم‌برداری نامزد و سه بار برنده شده است. جوایزی که لوبزکی از آکادمی اسکار دریافت کرد به‌دلیل فعالیتش در فیلم‌های معروف Gravity و Birdman و The Revenant به‌دست آمد. لوبزکی موفق شد سه جایزه‌ی اسکار در سه سال متوالی دریافت کند که اتفاقی بسیار بزرگ بود؛ تاکنون هیچ فیلم‌برداری نتوانسته است سه سال پیاپی جایزه‌ی اسکار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دوربین آیفون 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر