;
coinex

مشخصات گلکسی اس 30 اولترا لو رفت

بالاخره مشخصات گلکسی اس 30 اولترا لو رفت! باتری 5 هزار میلی آمپری و دوربین 108 مگاپیکسلی از جمله این اطلاعات میباشد! با ما همراه باشید.

سامسونگ احتمالا چندماه دیگر و شاید هم زودتر جدیدترین گلکسی را با نام گلکسی اس 30 روانه بازار خواهد کرد. گلکسی اس 30 نیز به مانند گلکسی اس 20 در چندین مدل و در اندازه های مختلف به بازار عرضه خواهد شد.

اما شایعات و بحث ها بر سر پرچمدار جدید سامسونگ، از زمان تولید و یا حتی معرفی این گوشی نیز پیشی گرفته اند. از همان وقتی که اس 20 معرفی شد، برخی کاربران و حتی کارشناسات دنیای موبایل شروع به گمانه زنی درباره سری بعدی گلکسی اس کردند.

در این میان اقدامات افشاگران بر این موج گمانه زنی دامن زد و سبب شد تا حرف و حدیث ها بر سر گلکسی اس 30 یا گلکسی اس 21 بیشتر شود. با ما باشید.

مشخصات گلکسی اس 30 اولترا لو رفت!

امروز برای چندمین بار، اطلاعاتی از سامسونگ گلکسی اس 30 فاش شد. البته تفاوت این مورد این است که اطلاعات جامع تری درباره نسل بعدی گلکسی اس به دست ما رسیده است.

باتوجه‌به اطلاعات فاش‌شده از گلکسی اس ۳۰ اولترا، این گوشی با باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۴۰ مگاپیکسلی راهی بازار می‌شود. با نگاهی به اولین رندرهای فاش‌شده از سری گلکسی اس ۳۰، به‌نظر می‌رسد که دوربین جلو همچنان در مرکز صفحه‌نمایش و به‌صورت حفره‌ای دیده می‌شود.

مشخصات گلکسی اس 30 اولترا

ابعاد گوشی گلکسی اس ۳۰ اولترا در‌مقایسه‌با گلکسی اس ۲۰ اولترا هم تغییر زیادی نخواهد کرد و در ابعاد ۱۶۵٫۱ در ۷۵٫۶ در ۸٫۹ میلی‌متر ساخته خواهد شد. گفتنی است دوربین پشت هم ۱٫۹ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا هم با ابعاد ۱۶۶٫۹ در ۷۶ در ۸٫۸ میلی‌متر ساخته شده بود.

به‌احتمال زیاد ترکیب قرارگرفتن دوربین پشت در گوشی‌های گلکسی اس ۳۰ درمقایسه‌با گلکسی اس ۲۰ تغییر خواهد کرد. همچنین، گفته شده که گلکسی اس ۳۰ الترا به صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی AMOLED با وضوح 2K مجهز خواهد بود که در‌مقایسه‌با صفحه‌نمایش ۶/۹ اینچی گلکسی اس ۲۰ اولترا کمی کوچک شده است.

انتظار می‌رود گلکسی اس ۳۰ در آمریکا با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۵ و در سایر کشورها با تراشه‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ راهی بازار شود؛ البته تراشه‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ هنوز رسما معرفی نشده و تنها شایعات متعددی از آن منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات گلکسی اس 30 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر