;
coinex

ال جی Q52 معرفی شد ؛ از مشخصات میان رده جدید ال جی چه میدانیم؟

به عنوان جایگزین Q51 ال جی Q52 معرفی شد. این میان رده جدید با دوربین چهارگانه و چیپست هلیو P35 روانه بازار خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید.

هفته پیش اولین اطلاعات از گوشی ال‌جی Q52 فاش شد و ما با این گوشی آشنا شدیم. حالا ال‌جی این محصول را رسما معرفی کرده است. گوشی Q52 شرکت ال‌جی یک محصول میان‌رده به‌حساب می‌آید که با تراشه Helio P35 در بازار کشور کره جنوبی عرضه می‌شود.

این تلفن همراه هوشمند چهار دوربین پشت دارد و از دو فلش LED بهره می‌برد. صفحه‌نمایش گوشی ال‌جی Q52 هم LCD با وضوح تصویر +HD خواهد بود.

ال جی Q52 معرفی شد

جدیدترین گوشی میان‌رده ال جی از استاندارد MIL-STD-810G پشتیبانی می‌کند و ابعادی برابر ۸.۴ در ۷۶.۷ در ۱۶۰ میلی‌متر دارد. صفحه نمایش ۶.۶ اینچی این دستگاه دارای رزولوشن اچ دی پلاس بوده و در مرکز بخش بالایی آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

پنل پشتی پلی کربناتی این دستگاه به صورت مات درنظر گرفته شده تا اثر انگشت را جذب نکند. در این بخش شاهد قرارگیری دوربین اصلی چهارگانه هستیم که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 است که توسط دوربین عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

ال جی Q52 معرفی شد

ال‌جی Q52 در خارج از کشور کره جنوبی با نام ال‌جی K52 شناخته می‌شود. این دو گوشی دقیقا یک محصول هستند و مشخصات سخت‌افزاری مشابه دارند.

گوشی Q52 از چهار گیگابایت رم برخوردار است و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. اگر نیاز به حافظه داخلی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارت حافظه microSD در این گوشی استفاده کنید.

این گوشی هوشمند از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید ۱۰ است. سنسور اثر انگشت آن روی فریم قرار گرفته و از قابلیت‌هایی مانند شبکه 4G، دو سیم‌کارت، وای فای، بلوتوث 5.0 و NFC پشتیبانی می‌کند، همچنین به پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز مجهز شده است.

ال جی Q52 با قیمت ۲۹۹ دلار وارد بازار کره جنوبی می‌شود و خریداران می‌توانند آن را در رنگ‌های سفید و قرمز سفارش دهند. در حال حاضر مشخص نشده این دستگاه در بازار دیگر کشورها عرضه می‌شود یا خیر. ال جی با این محصول خود باید با گوشی‌های میان‌رده زیادی از کمپانی‌های مختلف رقابت کند.

بیشتر بخوانید:

ال جی Q52 معرفی شد! نظر شما در خصوص این میان رده جدید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر