;
coinex

رویداد One More Thing اپل به زودی برگزار می‌شود

اپل بالاخره دعوتنامه رسمی سومین مراسم خود در سال 2020 را اعلام کرد. رویداد One More Thing اپل سه شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. با ما باشید.

اپل امشب دعوت‌نامه‌ی آخرین رویدادش در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد. رویداد جدید کوپرتینویی‌ها قرار است ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) برگزار شود و طبق شایعات اخیر، انتظار می‌رود اپل مک‌های مبتنی‌بر آرم را رونمایی و اولین اطلاعات رسمی از پردازنده‌های اپل سیلیکون را منتشر کند.

شعار One More Thing (یک چیز دیگر) مراسمی جذاب و بزرگ را نوید می‌دهد و حاکی از محصولات جدیدی است که اپل قولش‌ را داده بود. این شعار یکی از شعارهای افسانه‌ای اپل به‌حساب می‌آید؛ چراکه پیش‌تر، استیو جابز در انتهای رویدادهای اپل یا برای معرفی محصولات جدید از این عبارت استفاده می‌کرد. ناگفته نماند در زمان معرفی اپل واچ و آیفون X و اپل موزیک هم از این شعار استفاده شد.

رویداد One More Thing اپل

در این رویداد احتمالا باید منتظر معرفی سه سیستم مک بوک جدید کوپرتینویی‌ها شامل مک بوک ایر 13 اینچی درکنار مک بوک پرو 13 و 16 اینچی باشیم.

اپل در رویدادهای قبلی خود از گوشی‌های هوشمند سری آیفون 12، اپل واچ 6 و آیپد رونمایی کرد؛  اما رویداد 20 آبان‌ماه تفاوتی اساسی با همه رویدادهای قبلی دارد. اپل پس از مدت‌ها تلاش، درنهایت می‌خواهد مک‌بوک‌های جدیدش را با پردازنده اپل مبتنی بر آرم به بازار عرضه کند.

از زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل تاکنون شایعه‌های مختلفی در مورد پردازنده اپل مبتنی بر آرم منتشر شده بود؛ اما مشخص نبود بالاخره کدام دستگاه‌های اپل قرار است با چیپست جدید در دسترس کاربران قرار گیرند.

رویداد One More Thing اپل

در رویداد توسعه‌دهندگان امسال، اپل مهاجرت خود از پردازنده‌های اینتل x86 به پردازنده‌های مبتنی‌بر آرم را علنی کرد. حال پیش‌بینی می‌شود در رویداد جدید اپل، اولین مک‌های مجهز به اپل سیلیکون رونمایی شود. طبق شایعات، اولین محصولاتی که از پردازنده‌های جدید، یعنی پردازنده‌ی A14X، استفاده‌ خواهند کرد، مک‌بوک ۱۲ اینچی و مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی خواهند بود.

براساس اخبار منتشرشده از زنجیره‌ی تأمین اپل، علاوه‌بر پردازنده‌ی A14X که با فناوری ساخت پنج‌نانومتری TSMC ساخته می‌شود، کوپرتینیویی‌ها از اولین پردازنده‌ی گرافیکی خود با اسم‌رمز لیفوکا (Lifuka) نیز در مک‌ها بهره خواهند برد. همچنین A14T، اولین پردازنده‌های کلاس دسکتاپ اپل با اسم‌رمز کوه جید (Mt Jade)، نیمه‌ی اول سال آینده از راه خواهند رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رویداد One More Thing اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر