;
coinex

سالن‌های سینما و تئاتر از 20 آبان بازگشایی می‌شوند

بنابر اعلام رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ سالن‌های سینما و تئاتر از 20 آبان بازگشایی می‌شوند. با ما در ادامه همراه باشید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخیرا اعلام کرده از ۲۰ آبان محدودیت فعالیت‌های هنری و فرهنگی طبق یک مصوبه رفع خواهد خواهد شد و سالن‌های سینما و تئاتر می‌توانند تا ساعت ۱۸ مشغول فعالیت باشند.

امروز ستاد ملی مدیریت کرونا مشاغل و گروه‌های متعددی را شامل محدودیت‌های مختلف کرد اما ظاهرا سالن‌های سینما و تئاتر و در مجموع مکان‌های فرهنگی هنری می‌توانند کار خود را از سر بگیرند.

سالن‌های سینما و تئاتر از 20 آبان بازگشایی می‌شوند

در پی مصوبه 17 آبان‌ماه ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر ممنوعیت فعالیت مشاغل ۲، ۳ و ۴ از ساعت ۱۸ هر روز از ۲۰ آبان، همایون امیرزاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا با این مصوبه مکان‌های فرهنگی و هنری برای فعالیت بازگشایی می‌شوند؟ بیان کرد: جزئیات ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه‌های اعلام شده به این معناست که تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی و هنری که در زمره مشاغل گروه‌های سه و چهار قرار می‌گرفتند از این پس  با مصوبه جدید امکان فعالیت دارند.

سالن‌های سینما و تئاتر از 20 آبان بازگشایی می‌شوند

او افزود: در حال حاضر فعالیت‌های فرهنگی و سالن‌های سینما و تئاتر می‌توانند براساس این مصوبه تا ساعت 18 فعالیت کنند چون قرار بر این نیست که مثلا قهوه‌ه‌خانه‌ها باز باشند ولی سینما بسته باشد. ضمن این که وزیر بهداشت هم اخیرا اعلام کردند که پروژه‌های تصویری فعالیت خود را انجام دهند.

وی گفت: بنابراین از تاریخ درج شده در مصوبه امروز ستاد ملی کرونا (20 آبان) فعالیت‌های فرهنگی و هنری و سالن‌های سینما و تئاتر پس از یک وقفه طولانی از سر گرفته می‌شود، چرا که شامل رفع محدودیت‌ها شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه سالن‌های سینما و تئاتر از 20 آبان بازگشایی می‌شوند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر