;
coinex

پیشرفت فوق العاده ای که در آیفون 13 انتظار داریم

پیشرفت فوق العاده ای که در آیفون 13 انتظار داریم مربوط به باتری است! عموم کاربران ایفون از کیفیت باتری و قدرت شارژدهی آن گله مند هستند. اما آیا این مشکل رفع میشود؟

همانطور که شایعات درباره آیفون 12 آغاز شد و به تدریج قوت گرفت و تا زمان عرضه رسمی این محصول ادامه یافت،‌ از هم اکنون و مدتی پس از عرضه رسمی آیفون 12،‌ شایعات آیفون نسل بعدی آغاز شده است.

در آخرین مورد به یکی از مهمترین مسائل یعنی باتری نسل بعدی آیفون پرداخته شده است. محصولات اپل و خصوصا آیفون ها در نظر کاربران قدت شارژدهی پایینی دارند و به سرعت از شارژ خالی میشوند.

اما به نظر میرسد در آیفون نسل بعدی باید منتظر بهبود عملکرد آیفون در این بخش باشیم. با ما همراه باشید.

پیشرفت فوق العاده ای که در آیفون 13 انتظار داریم

به گفته‌ی مینگ چی کو، از تحلیل‌گران معروف اپل، شرکت کوپرتینویی بالاخره توانسته راهی برای افزایش ظرفیت باتری آیفون‌ها پیدا کند و احتمالا باتری آیفون ۱۳ با همین فناوری جدید با افزایش ظرفیت همراه خواهد بود.

مدت زمان زیادی است که گوشی‌های اپل از لحاظ طول عمر باتری در مقابل رقبای اندرویدی خود عملکرد خوبی به نمایش نمی‌گذارند. البته اپل توانسته با آیفون ۱۱ پرو مکس رکورد فوق‌العاده‌ای در طول عمر باتری از خود به نمایش بگذارد اما نه این گوشی و نه حتی آیفون ۱۲ پرو مکس از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی برخوردار نیستند و به همین خاطر می‌توان گفت هنوز در این بخش به طور جدی محک نخورده‌اند.

پیشرفت فوق العاده ای که در آیفون 13 انتظار داریم
پیشرفت فوق العاده ای که در آیفون 13 انتظار داریم مربوط به عمر باتری است

اینطور که به نظر می‌رسد، فضایی که قطعات داخلی گوشی‌های آیفون اشغال می‌کنند، به اپل این اجازه را نمی‌دهد تا باتری بزرگ‌تری درون گوشی تعبیه کند. به همین خاطر تنها گوشی‌هایی با نمایشگر بزرگ نظیر آیفون ۱۲ پرو مکس و ۱۱ پرو مکس هستند که از باتری‌های پر ظرفیتی بهره می‌برند.

اما به گفته‌ی مینگ‌چی کو، شرکت کوپرتینویی توانسته روشی را برای تعبیه‌ی باتری بزرگ‌تر درون گوشی پیدا کند. ظاهرا اپل قصد دارد در سری آیفون ۱۳، از فناوری برد منعطف برای باتری استفاده کند. این فناوری به شرکت این اجازه را می‌دهد که از برد مدار انعطاف‌پذیر به جای نسخه‌های چاپی کنونی استفاده کند و همین مسأله موجب می‌شود فضای کافی جهت تعبیه‌ی باتری‌های بزرگ‌تر درون گوشی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عملکرد باتری آیفون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر