;
coinex

مشکل سبز شدن صفحه نمایش آیفون 12

از زمان عرضه سری جدید آیفون به بازار با اخبار زیادی در مورد مشکلات فنی آن مواجه شده ایم. جدیدترین موضوع مشکل سبز شدن صفحه نمایش آیفون 12 است.

مدت زیادی منتظر عرضه جدیدترین سری ایفون ها بودیم. اخبار و شایعات درباره خانواده آیفون 12 مدت زیادی اخبار اصلی را در بسیاری از خبرگزاری ها و رسانه ها به خود اختصاص داده بودند.

بالاخره خانواده آیفون 12 در اندازه های مختلف جندی پش رونمایی رسمی و به بازار عرضه شدند. از زمان این عرضه این محصول و استفاده ا آن اما، اخباری مرتبط با ایرادات نرم افزاری سری جدید آیفون به گوش میرسد.

ما در تکراتو کوشیدیم این اخبار و واکنش های اپل نسبت به این موضوع را پوشش دهیم. در آخرین مورد برخی کاربران از ایراد سبز رنگ شدن نمایشگر آیفون خبر میدهند. با ما باشید تا واکننش اپل به این موضوع را بررسی کنیم.

مشکل سبز شدن صفحه نمایش آیفون 12

مشکلات مربوط به برنامه پیام کوتاه و مشکلات مربوط به حفاظ های امنیتی آیفون 12 را هم که کنار بگذاریم باید به موضوع سبز شدن نمایشگر آیفون اشاره کنیم که به نظر میرسد بسیار جدی است.

این موضوع به شدت فراگیر شده و در رسانه های مختلف به آن پرداخته میشود اما در حال حاضر هیچ گونه راه حل قطعی و سریعی برای حل موضوع وجود ندارد.

مشکل سبز شدن صفحه نمایش آیفون 12

به نظر میرسد اپل نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و در حال ارائه دستورالعمل هایی برای مواقعی است که این مشکل پیش می آید.

در سندی که این هفته با ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل به اشتراک گذاشته شده است، اپل می گوید که از گزارش های مشتری در مورد این موضوع مطلع است و در حال بررسی است.

اپل به تکنسین ها توصیه کرده است که حداقل در حال حاضر از سرویس دهی به تلفن های آیفون آسیب دیده خودداری کنند و در عوض به مشتریان اطلاع دهند که باید آیفون خود را با آخرین نسخه iOS به روز نگه دارند. این راهنمایی نشان می دهد که ممکن است اپل اطمینان داشته باشد که می تواند در به روزرسانی نرم افزار آینده این مشکل را برطرف کند.

این اولین بار نیست که نمایشگرهای آیفون این مسئله را تجربه می دهند، زیرا نسخه قبلی یعنی آیفون ۱۱ نیز تحت تأثیر یک مشکل مشابه قرار گرفت. با این حال، اپل موفق شد با به روزرسانی نرم افزار iOS 13.6.1 آن را برطرف کند.

این میتواند به این معنی باشد که به زودی با به روزرسانی نرم افزار آینده، سوسو زدن (فلیکرینگ)، رنگ سبز یا خاکستری یا سایر تغییرات ناخواسته در صفحات آیفون ۱۲ برطرف می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشکل سبز شدن صفحه نمایش آیفون 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر