;
coinex

سری جدی گوشی کامپکت سونی به زودی رونمایی می‌شوند

کمپانی ژاپنی سونی مدت مدیدی است که در عرصه گوشی های هوشمند حرف چندانی برای گفتن نداشته است. اما به نظر میرسد باید منتظر ارائه گوشی کامپکت سونی باشیم.

کمپانی ژاپنی سونی معمولا در حوزه ابزارهای هوشمند یک برند شناخته شده محسوب میشود. روند تولید اسمارتفون های اندرویدی توسط سونی نیز با عرضه سری اکسپریا Z آغاز شد.

گوشی های خانواده اکسپریا در زمان خود همواره از عناوین محبوب و قدرتمند بازار بودند. شاید به یاد داشته باشید که اکسپریا زد 3 یکی از بهترین های زمان خود بود.

اما مدتها از آن ایام درخشان گذشته و کمپانی ژاپنی به جای پیشرفت در این حوزه بیشتر تجربه پسرفت داشته است. حال اما به نظر میرسد ژاپنی ها با عرضه سری جدید گوشی های کامپکت قصد احیا خود را دارند.

سری جدی گوشی کامپکت سونی به زودی رونمایی می‌شوند

گوشی های کامپکت سونی در زمان خود محبوبیت بالایی در بازر داشتند. آخرین مورد از فهرست کامپکت ها مربوط به سری اکسپریا XZ 2‌ بود. سری کامپکت معمولا قابلیت های زیادی را در یک فضای محدود و کوچک در اختیار کاربران میگذارند.

در حالی که گزارش‌های کمی درباره گوشی‌های سونی منتشر می‌شود، به نظر می‌رسد در پشت صحنه‌ اتفاقات زیادی در جریان است. ظاهرا این کمپانی ژاپنی توسعه گوشی اکسپریا ۱۰ II پلاس را متوقف کرده تا روی گوشی‌های 5G تمرکز کند.

گوشی کامپکت سونی

این استراتژی می‌تواند به فرضیه وجود گوشی کامپکت جدید سونی قوت ببخشد. از طرفی این احتمال هم وجود دارد که همین دستگاه کامپکت با چیپست اسنپدراگون ۷۷۵ از راه برسد، چیپستی که هنوز معرفی نشده است

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره این دستگاه منتشر نشده، با این حال انتظار می‌رود نمایشگر ۵.۵ اینچی داشته باشد. در ماه سپتامبر شاهد انتشار گزارش‌های درباره اسنپدراگون ۷۷۵ بودیم. این چیپست ظاهرا به عنوان جایگزین 765/765G وارد بازار می‌شود.

تراشه‌هایی مانند دیمنسیتی مدیاتک یا اسنپدراگون ۶۹۰ که احتمالا در گوشی اکسپریا ۱۰ III مورد استفاده قرار می‌گیرد، قیمت گوشی‌های 5G را کاهش می‌دهند. با توجه به این موضوع، گوشی کامپکت جدید سونی با پردازنده اسنپدراگون 775 5G در میان گوشی پرچمدار اکسپریا ۱ III و اکسپریا ۱۰ III با پردازنده اسنپدراگون ۶۹۰ قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ارائه گوشی کامپکت سونی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر