;
coinex

احتمال معرفی محصولاتی جدید توسط اپل طی هفته آینده!

بر اساس اسناد منتشر شده در سرویس AppleCare احتمال معرفی محصولاتی جدید توسط اپل طی هفته آینده وجود دارد. اما این محصولات چیستند؟

پاییز امسال اپل میزبان سه رویداد رونمایی بود و فصل پرکاری را گذراند؛ اما پاییز به پایان نرسیده است و ظاهرا کوپرتینونشین‌ها قصد دارند قبل از ورود به سال نو میلادی، رویداد دیگری برگزار کنند.

بااین‌حال آن‌طور که انتظار می‌رفت، بعضی از محصولات مانند ایرپاد استودیو، ردیاب‌های ایرتگ، اپل تی‌وی جدید و چند محصول دیگر را معرفی نکرد و معرفی آن‌ها را به زمان دیگری موکول کرد.

حال اسناد به‌دست آمده از سرویس خدماتی AppleCare، از معرفی محصولات جدید اپل در ۸ دسامبر (۱۸ آذر) حکایت می‌کنند.

احتمال معرفی محصولاتی جدید توسط اپل طی هفته آینده!

براساس اسناد داخلی اپل، کوپرتینویی‌ها برای ارائه‌دهندگان خدمات AppleCare، یادداشتی مبنی بر احتمال معرفی محصولات جدید در روز سه شنبه ۸ دسامبر (۱۸ آذر)، ارسال کرده‌اند.

اپل در این یادداشت به‌طور خاص به تکنسین‌ها توصیه می‌کند که برای نسخه‌های جدیدی از محصولات، توضیحات و قیمت آن‌ها خود را آماده کنند.

ناگفته نماند که اپل بارها در اعلامیه‌های قبلی محصولاتش همین رویه را اتخاذ کرده است؛ برای مثال پیش از اعلام رویداد معرفی آیفون ۱۲، اپل در یادداشتی مشابه برای تکنسین‌های خود، زمان رویداد جدیدش را ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) اعلام کرده بود که در نهایت منجر به معرفی آیفون ۱۲ در همان زمان شد.

معرفی محصولاتی جدید توسط اپل

گرچه بعید به نظر می‌رسد اپل امسال میزبان رویداد دیگری باشد؛ اما اپل در این یادداشت ساعت ۱۶:۰۰ (به وقت تهران) را برگزیده است که زمان رایج اپل برای انتشار اطلاعیه‌های مطبوعاتی برای معرفی محصولاتش به‌حساب می‌آید.

اپل در گذشته محصولاتی چون مک‌بوک پرو ۱۳ اینچ (مبتنی بر اینتل)، مک‌بوک پرو ۱۶ اینچ و نسل دوم ایرپاد را در زمانی مشابه (ساعت ۱۶:۰۰) و به‌صورت مطبوعاتی رونمایی کرده بود.

ماه گذشته، کاربری با نام کاربری «L0vetodream» در توئیتر ادعا کرد که اپل برای کریسمس امسال سورپرایزی در پیش دارد.

هرچند هنوز مشخص نیست که چه محصول یا محصولاتی در صف رونمایی هستند اما اگر خبر برگزاری رویداد اپل در سه شنبه صحت داشته باشد، شایعه‌های بسیاری در مورد معرفی ایرتگ، اپل تی‌وی با کنترلر مخصوص بازی‌ و هدفون‌ روگوشی اپل منتشر شده و بعید نیست سرانجام شاهد معرفی آنها باشیم.

به احتمال زیاد هر محصولی که سه شنبه آینده رونمایی شود، از پشتیبانی +AppleCare بهره خواهد برد. در نتیجه اگر خبر رویداد صحت داشته باشد، باید منتظر سخت افزاری جدید باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص معرفی محصولاتی جدید توسط اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر