;
coinex

گیفت کارت چیست چه انواعی دارد و چه خدماتی از طریق آن ارائه می‌شود؟

گیفت کارت ها اعتبارهای پیش‌پرداخت درون شبکه‌ای هستند که کاربران از طریق آنها می‌توانند به محتوا یا خدماتی که شبکه آنها ارائه می‌دهد دسترسی پیدا کنند. شرکت‌های بزرگ چند ملیتی، و برندهای جهانی که خدمات بین‌المللی ارائه می‌دهند، از گیفت کارت برای ارائه خدمات خود به مشتریانی استفاده می‌کنند که دسترسی به سیستم بانکی بین‌المللی ندارند، یا نمی‌خواهند اطلاعات بانکی خود را افشا کنند.

گیفت‌ کارت‌ها انواع مختلفی دارند و برای دستیابی به خدمات متفاوتی کاربرد دارند. بسیاری از گیفت‌ کارت‌ها برای دستیابی به شبکه‌های بازی و سرگرمی بین‌المللی طراحی شده‌اند. به این دسته از گیفت کارت‌ها، گیفت‌ کارت‌های گیمینگ یا بازی گفته می‌شود. گیفت کارت‌های بازی نیز در داخل گروه خود به چندین دسته تقسیم می‌شوند.

آشنایی کلی با گیفت کارت ها

برای مثال، گیفت کارت ایکس باکس گیم پس یک گیفت کارت بازی است که کاربران کنسول‌های ایکس باکس می‌توانند از طریق آن به آلبوم آنلاین بازی‌های این شرکت دسترسی پیدا کنند. این در حالی است که گیفت کارت استیم، یک گیفت کارت بازی دیگر است که کاربران بازی‌های استیم که از هر کنسولی برای انجام این بازی‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانند از  طریق آن به بازی‌های این شرکت دست پیدا کنند.

اشتراک ایکس باکس گیم پس: یا چطور از ایکس باکس لذت ببریم؟

شرکت مایکروسافت، تولید کننده کنسول‌های ایکس باکس، انواع مختلفی گیفت کارت برای دستیابی به محتوای مورد نیاز این کنسول‌ها ارائه می‌دهد. گیفت کارت ایکس باکس گیم پس به کاربران این کنسول‌ها امکان می‌دهد به کاتالوگ آنلاین بازی‌های ایکس باکس دسترسی نامحدود داشته باشند. به عبارت دیگر، کاربران با پرداخت حق عضویت در شبکه گیم پس ایکس باکس می‌توانند به بیش از 100 بازی ایکس باکس با کیفیت بسیار بالا دسترسی پیدا کنند.

اگر دوست یا آشنایی دارید که یک کنسول ایکس باکس خریداری کرده، می‌توانید با هدیه دادن این گیفت کارت به او امکان بدهید از ظرفیت‌های کامل کنسول بازی خود استفاده کند. دارندگان این کنسول‌ها با داشتن عضویت این شبکه دیگر نیازی به خرید بازی‌های مختلف ندارند. آنها هر بازی که مایل به انجام آن باشند را می‌توانند به صورت آنلاین انتخاب کرده و در کنسول خود آن را بازی کنند. خرید اشتراک ایکس باکس گیم پس به تمام افرادی که از کنسول ایکس باکس برای بازی استفاده می‌کنند، توصیه می‌شود.

گیفت کارت استیم و دنیای بازی‌های استیم

استیم یکی از منتشر کنندگان معتبر بازی در سراسر جهان است. گیفت کارت استیم به کاربران امکان دسترسی به آرشیو بازی‌ها و انواع آیتم‌های دیجیتال محتوایی این شرکت را می‌دهد. با استفاده از این گیفت کارت، کاربر می‌تواند بازی یا آیتم مورد علاقه خود را از بین هزاران بازی و آیتم که استیم عرضه می‌کند انتخاب و خریداری کند. کاربران با این گیفت کارت می‌توانند بعضی از محبوب‌ترین بازی‌ها را خریداری کرده و در سیستم خود مشغول بازی کردن آنها شوند.

همچنین شبکه استیم به کاربران اجازه می‌دهد با دوستان خود بازی کرده یا بازی‌ها را با هم به اشتراک بگذارند. به این ترتیب اگر علاقمند به بازی، به خصوص بازی‌های آنلاین و چند کاربری هستید، گیفت کارت استیم به شما امکان می‌دهد تا برخی از جذاب‌ترین بازی‌های این دسته را به دست بیاورید. شبکه استیم یک شبکه بازی بین‌المللی با بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر جهان است. با داشتن این گیفت کارت علاوه بر امکان انتخاب و خرید بازی مورد علاقه خود، می‌توانید محتوای ساخت خود را نیز با کاربران دیگر این شبکه به اشتراک بگذارید.

گیفت کارت استیم یکی از گیفت کارت‌های بازی  است که برای گیمرها و افرادی که به بازی علاقه دارند از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر خودتان از این دسته از افراد نیستید، اما دوستانی دارید که به بازی علاقمند هستند، با هدیه دادن این گیفت کارت به آنها می‌توانید زمان شاد و مفرحی برای آنها ایجاد کنید.

گیفت کارت استیم

و اما خرید گیفت کارت

با توجه به تخصصی بودن کاربرد گیفت کارت‌ها، لازم است قبل از خرید آنها راجع به کاربرد آنها اطلاعات مناسبی کسب کنید. بعضی از شرکت‌ها چندین نوع گیفت کارت تولید می‌کنند و برای دسترسی به هر یک از خدمات آنها لازم است گیفت کارت متفاوتی خریداری کرد. در هنگام خرید این نوع از گیفت کارت‌ها بهتر است نهایت دقت را به خرج دهید تا محصول اشتباه انتخاب نکنید.

گیفت کارت‌ها نوعی ابزار مالی اعتباری و جدید محسوب می‌شوند که کاربردهای خاصی دارند. بهتر است برای خرید آنها از فروشگاه‌هایی اقدام کنید که این محصولات را به صورت تخصصی ارائه می‌کنند. همین طور برای خرید گیفت کارت‌های بازی بهتر است به فروشگاه‌های بازی معتبر که خدمات مختلف مرتبط با بازی ارائه می‌دهند مراجعه کنید.

برای خرج کردن اعتبار گیفت کارت‌های مختلف، راه‌های متفاوتی وجود دارد که توسط شرکت‌های سازنده آنها طراحی می‌شود. فروشندگان تخصصی گیفت کارت نسبت با این راه‌ها آشنایی دارند و می‌توانند به شما در دستیابی به خدمات مورد نظرتان کمک کنند. این در حالی است که فروشندگان غیر تخصصی فقط می‌خواهند معامله را به انجام رسانده و پول محصول را از شما بگیرند. با خرید گیفت کارت از فروشگاه‌های تخصصی مثل آی‌گیم می‌توانید با اطمینان به خدمات مورد نظر خود دست پیدا کنید.

گیفت کارت استیم

خرید گیفت کارت از آی‌گیم

آی‌گیم یکی از فروشندگان تخصصی و معتبر بازی و محصولات مرتبط با بازی در کشور است. این فروشگاه انواع نسخه‌های بازی‌ها برای کامپیوتر و کنسول‌های مختلف را به علاقمندان عرضه می‌کند. گیفت کارت‌های بازی به نوعی لوازم جانبی دنیای بازی محسوب می‌شوند و گیمرها به کمک آنها به امکانات شبکه‌های مختلف بازی دسترسی پیدا می‌کنند. فروشگاه آی‌گیم انواع گیفت کارت‌های بازی را با توجه به کاربردهای آنها به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

در صورتی که قصد خرید هر نوع گیفت‌کارت بازی را دارید، با مراجعه به فروشگاه آی‌گیم می‌توانید گیفت کارت مورد نظر خود را پیدا و خریداری کنید. همچنین در صورتی که به دنبال اطلاعات مناسب در زمینه گیفت‌کارت‌ها، کاربرد آنها، و نحوه استفاده از آنها می‌گردید، با مراجعه به این وبسایت می‌توانید اطلات مورد نیاز خود را پیدا کرده و با دنیای گیفت کارت آشنایی بیشتری پیدا کنید. فروشگاه آی‌گیم در وبسایت خود انواع گیفت کارت‌ها، شبکه‌های بازی مختلف بین‌المللی، و همچنین نحوه استفاده از گیفت‌کارت‌های مختلف را آموزش می‌دهد. با مراجعه به این وبسایت می‌توانید انواع محصولات مرتبط با بازی و سرگرمی را بررسی کرده و در صورت تمایل سفارش بدهید و خریداری کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر