;
coinex

بررسی و دانلود اپلیکیشن پلاتو (Plato) ؛ شبکه اجتماعی چت و بازی گروهی

از شبکه اجتماعی چت و بازی گروهی چه میدانید؟ این گفتار تکراتو به بررسی و دانلود اپلیکیشن پلاتو به عنوان یک شبکه اجتماعی بازی محور اختصاص دارد.

تا به حال به اپلیکیشنی فکر کرده اید که همزمان هم برایتان امکان ارتباط جمعی و صحبت با دوستان را فراهم آورد، هم میدانی باشد برای انجام بازی ها مختلف فکری و رقابت با دیگران؟

البته که تلاش هایی در این زمینه از سوی پیامرسان ها انجام شده است، برای مثال ممکن است تا به حال به برخی از بهترین بازی های تلگرام برخورد کرده باشید.

این بازی ها در این پیامرسان با استفاده از قابلیت بات ایجاد میشوند و توسعه پیدا میکنند. از قضا و با وجود سادگی زیاد، این بازی ها محبوبیت زیادی نیز به دست آورده اند.

همانطور که میدانید فلسفه بنیادین تلگرام ایجاد بستری برای بازی کردن نیست و هدف استفاده از قابلیت های ارتباطی این پلتفرم اندرویدی است.

اما حالا با اپلیکیشنی مواجهیم که به عنوان یک بازی شناخته میشود، اما قابلیت های خوبی نیز برای برقراری ارتباط جمعی، چت و گفتگو نیز فراهم آورده است. در ادامه با بررسی و دانلود اپلیکیشن پلاتو با ما همراه باشید.

بررسی و دانلود اپلیکیشن پلاتو (Plato)

Plato یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی است که این روزها می‌توانید روی تلفن همراه خود نصب کنید. البته اگر شما هم مثل ما کرونا را جدی گرفته‌ باشید و به جز موارد ضروری و واقعا مهم قدم به بیرون از خانه نگذارید.

راستش را بخواهید به شخصه روزی فکرش را نمی‌کردم که کارمان به قرنطینه شدن در خانه بکشد و دور ماندن از بسیاری از فعالیت‌های مورد علاقه‌مان تا این حد سخت باشد.

حالا که باید دور دیدن همدیگه و فعالیت‌های دورهمی را خط بکشیم، همه به دنبال تفریح‌های جایگزین آنلاین هستیم و خوشبختانه اپلیکیشن Plato بسیاری از آن‌ها را از راه دور و به طریق اینترنت ممکن می‌کند. اما پیش از دانلود اپلیکیشن پلاتو به این سوال برسیم که پلاتو چیست؟

دانلود برنامه افلاطون
دانلود برنامه افلاطون

پلاتو – Plato نام یک برنامه اندرویدی به عنوان شبکه بازی و سرگرمی می باشد که قابلیت ایجاد گروه های 100 نفره را دارا می باشد. در برنامه پلاتو می توانید گروه بسازید و با دعوت دوستان خود، به مسابقه و بازی های هیجانی بپردازید.

پس از دانلود اپلیکیشن پلاتو شما به بیش از 30 بازی گروهی دسترسی خواهید داشت و همچنین می توانید در گروه های مختلف Join شوید و با دیگران مسابقه دهید.

برای فعالیت در بازی پلاتو هیچ نیازی به عضویت با ایمیل و شماره تماس نمی باشد. به گفته این شرکت بازی ساز هیچکدام از پیام های گروه ها پس از ارسال برروی سرورها ذخیره نخواهد شد. این برنامه دارای نوتیفیکیشن های دقیق می باشد که شما هیچ رقابتی را از دست نخواهید داد.

اما این بازی ها چیست؟ پلاتو چگونه کار میکند و چگونه آنرا دانلود و نصب کنیم؟ با ما در بررسی و دانلود اپلیکیشن پلاتو همراه باشید. اما پیش از پرداختن به ادامه بحث لینک های دانلود اپلیکیشن پلاتو از معتبرترین مراجع ممکن را در اختیارتان قرار میدهم.

باکس دانلود:

دانلود برنامه پلاتو از گوگل پلی

دانلود برنامه پلاتو از اپ استور

دانلود برنامه پلاتو از کافه بازار

دانلود برنامه پلاتو از مایکت

پلاتو چیست؟ بررسی اپلیکیشن پلاتو

در سال‌های اخیر گسترش و پیشرفت بازی‌های موبایلی از یک سو و محبوبیت شبکه‌های اجتماعی از سوی دیگر باعث شده تا سبک جدیدی از بازی‌ها به وجود بیایند.

این عناوین که به آن‌ها بازی‌های مجموعه‌ای نیز گفته می‌شود، در واقع ترکیبی از بازی و شبکه‌های اجتماعی روی گوشی‌های موبایل هستند. یکی از این عناوین Plato نام دارد که با داشتن بازی‌های باکیفیت و امکانات زیاد به محبوبیت خوبی نزد کاربران دست پیدا کرده است.

Plato در اصل مخفف عبارت Programmed Logic for Automatic Teaching Operations می باشد و بیش از آن که یک بازی باشد، می توان از آن به عنوان یک اپلیکیشن ارتباطی اجتماعی یاد کرد.

دانلود برنامه افلاطون
دانلود برنامه افلاطون

گیمرها می توانند در این بازی علاوه بر چت و گفتمان باهم، ده ها بازی مختلف را تجربه کنند. بازیکنان در این بازی می توانند دوستان خود را اضافه کنند و به آنها پیام بدهند و همچنین به اتاق های مختلف ملحق شوند.

این بازی در دسته بازی های  Games & Group Chats قرار دارد و از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. از مهم ترین ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در بازی پلاتو امکان ساخت گروه برای چت های دوستانه وجود دارد
  • در حدود ۴۰ بازی متعدد و محبوب برای بازیکنان ارائه شده است که از جذابیت و هیجان بالایی برخوردارند
  • امکان رقابت آنلاین با بازیکنان از سراسر دنیا برای گیمرها فراهم شده است
  • حجم بسیار کمی دارد و نیازی به دیتا ندارد و گوشی های موبایل مشکلی برای ساپورت برنامه ندارند
  • هیچگونه تبلیغاتی در این بازی انجام نمی شود
  • گرافیک و گیم پلی بازی بسیار خوب است و رضایت گیمرها را جلب خواهد کرد
  • بازی Plato به صورت رایگان برای پلتفرم های اندروید و IOS عرضه شده است.

کافی است برنامه Plato را نصب کنید و گروه‌های دوستانه خود را تشکیل دهید. پس از آن بدون هیچ کار اضافه دیگری به سراغ بازی‌های مورد علاقه خود بروید و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
برای ورود به این برنامه و قابلیت ایجاد بازی به وارد کردن شماره تماس یا ایمیل نیاز ندارید، تنها با ورود به برنامه می‌توانید دیگر دوستان خود را اضافه و بازی کنید تا پروفایل کاربری شما ساخته شود.

بازی‌های متنوع و هیجان‌انگیز Plato امکان رقابت با دوستانتان را با هر سلیقه‌ای فراهم می‌کند. بازی‌هایی در سبک نقش‌آفرینی مانند کشتن زامبی‌ها، گرگینه و دریای نبرد، بازی‌های هیجان‌انگیز در سبک رقابت‌های ورزشی مانند فوتبال، گلف، بسکتبال و بازی‌های گروهی پرطرفدار مانند مافیا و حتی نقطه‌بازی همه و همه را در Plato خواهید داشت.
در این بازی‌ها شما با جمع کردن یا خرید سکه از فروشگاه بازی خود را ارتقاء می‌دهید و وارد مراحل بالاتر می‌شوید. هر مرحله از بازی‌ها امکانات و تجربیات جالبی دارد که شما را ترغیب می‌کند به مراحل بالاتر بروید و این یک سرگرمی جذاب است.

بیشتر بخوانید:

میزان مصرف اینترنت بازی پابجی موبایل

بررسی و دانلود اپلیکیشن پلاتو : ویژگی های گرافیکی

حجم پایین این برنامه با توجه به تعداد زیاد بازی‌ها، حکایت از گرافیک ساده و در عین حال جذاب بازی‌ها دارد. شاید باورنکردنی باشد اگر بگوییم هر بازی صداگذاری مخصوص به سبک خود را دارد، نقطه قوتی که سازندگان بازی Plato از آن به سادگی گذر نکردند و یک مزیت بزرگ در برابر سایر رقبا محسوب می‌شود.

ویژگی‌های گرافیکی و طراحی بازی‌ها و توجه به سلایق مختلف، از جمله خصوصیاتی است که به واسطه آن‌ها می‌توانیم بگوییم Plato با وجود کم و کاستی‌های کوچک خود فراتر از حد انتظار بازیکنان عمل کرده‌است.

دانلود برنامه افلاطون
دانلود برنامه افلاطون

در مورد اکثر بازی‌های گروهی باید بگوییم تنها می‌توانید با دوستان خود یعنی کسانی که از قبل آن‌ها را به بازی و گروه خود اضافه کرده‌اید، بازی کنید. در بازی‌های Plato روند شروع بازی به گونه‌ای است که امکان بازی کردن با سایر بازیکنان را از هر نقطه از دنیا دارید؛ بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که زمان زیادی برای سرگرمی و ارتباط با دوستانتان دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی در Plato را تجربه کنید.

امنیت این اپلیکیشن نیز توانسته از منتقدان نمره قبولی دریافت کند. با توجه به ادعای سازندگان بازی جنبه های امنیتی بازی بسیار به دقت طراحی و ساخته شده است و هیچ کدام از اطلاعات کاربران و بازیکنان در دسترس افراد دیگر قرار نخواهد گرفت و حتی چت های دو نفره کاربران در سرورهای برنامه ذخیره نخواهد شد.

همچنین نکته مثبت دیگر این بازی رایگان بودن آن است و سازندگان بازی آن را به صورت رایگان برای پلتفرم های اندروید و IOS عرضه کرده اند.

باکس دانلود:

دانلود برنامه پلاتو از گوگل پلی

دانلود برنامه پلاتو از اپ استور

دانلود برنامه پلاتو از کافه بازار

دانلود برنامه پلاتو از مایکت

بازی های پلاتو ؛ دانلود اپلیکیشن پلاتو

با دانلود اپلیکیشن پلاتو شاهد مجموعه‌ای از بازی‌های ساده و کوچک هستیم که می‌توان آن‌ها را به صورت دو یا چند نفره انجام داد. در این اپلیکیشن حتی می‌توانید نام دوستان خود را اضافه کنید و با آن‌ها به چت یا گفتگو بپردازید.

البته برای تجربه هر کدام از بازی‌ها به صورت چند نفره لازم نیست که حتماً طرف مقابل خود را بشناسید، بلکه می‌توانید در هر زمان از شبانه‌روز، به سادگی و با کمترین میزان مصرف اینترنت، وارد سرورهای شلوغ این اپلیکیشن شوید و از بین بازی‌های مورد علاقه خود، یکی را انتخاب کنید و بلافاصله به رقابت با سایر بازیکن‌ها بپردازید.

بازی پلاتو بیش از 40 سرگرمی مختلف دارد که هر ماه حدود یک میلیون نفر از سراسر جهان به انجام این بازی‌ها می‌پردازند. بعضی از این بازی‌ها کاملا آشنا هستند و قوانین ساده و شناخته شده‌ای دارند، اما بعضی دیگر به طور اختصاصی برای همین اپلیکیشن طراحی شده‌اند.

دانلود برنامه افلاطون
دانلود برنامه افلاطون

همانطور که گفتیم در حال حاضر با بررسی اپلیکیشن پلاتو مشخص شد که Plato حدود ۴۰ بازی مختلف و متنوع دارد که از بین آن‌ها می‌توان به بازی‌های بسیار محبوبی چون بیلیارد، بولینگ، مافیا، منچ، پوکر و انواع بازی‌های کارتی و دورهمی دیگر اشاره کرد.

برخی از این بازی‌ها تنها دو نفره بوده اما بیشتر بازی‌های دیگر از ۳ تا ۹ نفر هم پشتیبانی می‌کنند و در مجموع تعداد بازیکن‌ها و تنظیمات هر کدام به خود بازی بستگی دارد.

اما ویژگی قابل تحسین و ارزشمند پلاتو که پس از دانلود اپلیکیشن پلاتو متوجه آن میشوید این است که تقریبا تمامی بازی‌ها خود یک اپلیکیشن کامل با طراحی مناسب و خوب هستند و نقطه ضعف مهمی در طراحی آن‌ها دیده نمی‌شود.

البته در بررسی اپلیکیشن پلاتو این مشخص شد که باگ‌های عجیب و غریبی گاهی در تجربه بازی‌ها پیش می‌آید اما در مجموع بسیار بهتر از آن است که بخواهید برای هر کدام از این بازی‌ها یک اپلیکیشن جداگانه دانلود و نصب کنید.

از طرفی قابلیت‌های و ویژگی‌های اجتماعی بازی هم در نوع خود عالی و کامل است. به غیر از آنکه می‌توانید گروه‌های مختلف بسازید و دوستان و اعضای خانواده خود را چون تلگرام به آن‌ها دعوت کنید، می‌توانید با غریبه‌ها و افرادی مختلف از سراسر جهان هم بازی کنید.

برای این کار کافی است تا یکی از بازی‌ها را از لیست انتخاب کرده، اتاق مورد نظرتان را پیدا کنید تا به راحتی با هزاران آدم دیگر در دنیا که بیشتر آن‌ها هم احتمالا درگیر قرنطینه و ویروس لعنتی کرونا هستند، آشنا شده و بازی کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بررسی و دانلود برنامه پلاتو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    پاس چت چیه؟

    پاسخ

    من نمی تونم وارد گروه ها برای بازی بشم، پیام میده که باید پاس چت داشته باشم
    چرا این اتفاق افتاده و حالا چطوری می ‌تونم پاس چت داشته باشم؟
    ممنون

    پاسخ

    چجوری ربات پلاتو بسازم؟

    پاسخ