;
coinex

معرفی بهترین بازی های تلگرام ؛ چگونه در تلگرام بازی کنیم؟

بازیهای تلگرامی، سرگرمی جدید کاربران این پیامرسان محبوب است. اما بهترین بازی های تلگرام کدامند و چگونه در تلگرام بازی کنیم؟ با ما باشید.

شاید زمانی تلگرام رقیب بسیاری از پیامرسان های محبوب نظیر واتس اپ به شمار می رفت؛ اما اکنون با معرفی قابلیت های متنوع و کاربردی در محیط تلگرام سایر برنامه های چت از دور خارج شده اند و تلگرام به یکی از محبوب ترین پیامرسان ها در کشور های مختلف از جمله ایران تبدیل شده است.

یکی از قابلیت های منحصر به فردی که اخیرا به تلگرام اضافه شده است پلتفرم بازی است که باعث بازتر شدن دست برنامه نویسان برای تولید بازی ها و معرفی چندین بازی گروهی و انفرادی جدید برای تلگرام است که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شوید. در این گفتار علاوه بر پرداختن به چگونگی استفاده از این قابلیت، فهرستی از بهترین بازی های تلگرام را نیز به شما معرفی میکنیم.

بهترین بازی های تلگرام ؛ چگونه در تلگرام بازی کنیم؟

هرچه از کاربردهای ربات های تلگرام بگوییم باز هم کم است. با وجود چالش هایی که در استفاده از این ربات ها به جهات امنیتی وجود دارد پیشتر در مطلبی جداگانه شیوه ساخت ربات در تلگرام را برای شما شرح داده بودیم. در ادامه بررسی مبحث ربات در تلگرام؛ کمی قبل تر، فهرستی از بهترین ربات های دانلود آهنگ تلگرام را نیز به شما معرفی کردیم. اما امروز نوبت به بهترین بازی های تلگرام رسیده است.

شما برای استفاده از بهترین بازی های تلگرام و ربات های مربوط به آن، ابتدائا نیاز به برخی پیش نیازها دارید. در همین راستا ابتدا به این سوال اساسی خواهیم پرداخت که چگونه در تلگرام بازی کنیم سپس بهترین ربات های بازی تلگرام را به شما معرفی میکنیم. با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

چگونه در تلگرام بازی کنیم ؛ پیش نیاز ها

برای بازی کردن در محیط تلگرام سیستم عامل اندروید شما باید ۴٫۴ KitKat  بالاتر باشد و اگر  کاربر آیفون هستید باید از iPhone 4 و بالاتر استفاده کنید. ضمنا لازم است تلگرام خود را به نسخه ی ۳٫۱۳ به روزرسانی نمایید.

گام اول: دانلود و نصب تلگرام

در صورتی که هنوز تلگرام را روی دستگاه خود نصب نکرده اید می توانید نسخه مورد نیاز خود را از گوگل پلی، اپ استور، مایکت، بازار و یا حتی سایت اصلی تلگرام دانلود کنید. همان طور که می دانید تلگرام برنامه ای منعطف است. بازی های نسخه جدید این برنامه با HTML5 طراحی شده اند و با سرعت خوبی بارگذاری می شوند.

گام دوم: جست وجوی بهترین ربات های بازی تلگرام

در حال حاضر ۳۰ بازی در تلگرام در دسترس کاربران قرار گرفته است که اغلب آن ها توسط ربات gamee@ و سه بازی دیگر از طرف ربات gamebot@ به کاربران پیشنهاد می شوند. برای مشاهده بازی ها تنها کافی است این عبارات را تایپ کنید و روی آن ها ضربه بزنید تا بازی ها نمایش داده شوند.

ربات های بازی تلگرام
بهترین ربات های بازی تلگرام

گام سوم: شروع بازی

علاوه بر روش معرفی شده در گام  دوم می توانید یک چت جدید را باز کنید و در بالای صفحه عبارات معرفی شده را تایپ کنید. برای شروع بازی بعد از نمایش نتایج باید Start را انتخاب کنید.

گام چهارم: انتخاب نوع بازی

بعد از شروع بات یا ربات می توانید انتخاب کنید که آیا بازی های تصادفی نمایش داده شوند یا این که از دسته بندی ها بازی دلخواه خود را انتخاب کنید. دسته بندی های زیادی برای بازی وجود دارد. مثلا اگر ربات gamebot@ را انتخاب می کنید می توانید انواع بازی های پرشی، پازل و جورچین رقابت های ورزشی را از میان سایرین برگزینید.

برای ربات gamee@ هم بازی های Math Battle ، Corsairs و Lumber Jack را می توانید امتحان کنید. بعد از انتخاب بازی روی آن کلیک کنید ( ضربه بزنید).

بازی های تلگرام
بهترین ربات های بازی تلگرام

مطابق با شکل بالا می توانید انتخاب کنید که آیا بازی را تک نفره انجام دهید یا با سایر دوستانتان رقابت کنید. بعد از انتخاب گزینه مد نظر شما بازی بارگذاری خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

گام پنجم: کنترل بازی

اغلب بازی های تلگرامی با دو دکمه کنترل می شوند و بنابراین کنترل آن برای اغلب افراد ساده است. تلگرام نیز امتیاز شما و دوستانتان را هر لحظه ثبت می کند.

بازی تلگرام
بهترین ربات های بازی تلگرام

بهترین بازی های تلگرام؛ معرفی بهترین بازی های گروهی تلگرام

پس از معرفی نحوه بازی در محیط تلگرام به صورت گروهی و تکی در ادامه شما را با برخی از بهترین بازی های تلگرام که همگی بر اساس تکنولوژی HTML5 هستند آشنا میکنیم ، توجه کنید که برای انجام این بازی ها در نسخه کامپیوتر باید از مرورگر کامپیوتر استفاده کنید.

جمله «از جایی به جایی می روند» که حکایت ما ایرانی ها پیرامون استفاده از سرویس های پیام رسان است را تاکنون شده اید؟ هیچ وقت از فضای مجازی فاصله نمی گیریم و تنها از یک اپلیکیشن به اپلیکیشن بعدی می رویم. این روزها قرعه به نام تلگرام افتاده و انگار روس ها با بروزرسانی های گوناگون می خواهند بیشتر از بقیه رقیب های خود دوام بیاورند.

از اضافه سازی ربات ها بگیرید تا معرفی پلتفرم گیمینگ که همگی توانستند محبوبیت این سرویس پیام رسان را افزایش دهند. امروز میخواهیم به شما فهرستی از بهترین بازی های تلگرام را معرفی کنیم. اگر شما هم به رقابت های دوستانه اهمیت می دهید، تا پایان همراه ما باشید.

LumberJack

در این بازی شما نقش یک چوب بر را بر عهده دارید که تا قبل از اینکه فرصت تمام شود باید با کلید های چپ و راست تنه درخت را برید و به قسمتی که شاخه وجود ندارد حرکت کنید.

بازی تلگرام
بهترین بازی های دونفره تلگرام

در چندین بار تجربه این بازی؛ به جرات میتوانم بگویم هیجان انگیز و در عین حال دشوار است؛ خصوصا اگر رقیبتان در این بازی متبحر باشد!

بیشتر بخوانید:

Corsairs

در این بازی شما باید با چپ و راست کردن دکمه ها کشتی را از شلیک گلوله ها نجات دهید و سکه های دور دایره را جمع کنید. بالطبع هرچه سکه های بیشتری جمع کنید؛ امتیاز بالاتری خواهید داشت.

بازی تلگرامی
بهترین بازی های دونفره تلگرام

بازی ریاضی تلگرام

برای این که بدانید چه قدر آمادگی ذهنی دارید، مسئله های ساده ریاضی بهترین نمونه هستند. اتفاقا اگر به اپلیکیشن های آموزشی نگاه بیندازید، متوجه می شوید این بخش از مهمترین قسمت های آن ها است که ضمن ارائه یک تجربه سرگرم، ذهن مخاطب ها را پروش می دهد.

ربات Gamebot با Math Battle آمده تا به این بازی رنگ و بوی متفاوت ببخشد؛ این بار می توانید دوستان خود را هم به چالش بکشید. گیم پلی Math Battle پیرامون مسئله های فوق العاده سازی ریاضی چرخیده و باید طی کمترین زمان جواب بعضی عملیات ها همانند تقسیم یا ضرب را بدهید.

بازی ریاضی تلگرام
بهترین بازی های دونفره تلگرام

در این بازی باید تا تمام شدن وقت درست یا غلط بودن معادله ریاضی نمایش داده شده را تعیین کنید ، در صورت جواب درست وقت اضافه به عنوان جایزه و جواب غلط نصف شدن وقت را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:

Qubo حفظ تعادل مکعب

در این بازی باید مکعب را با زدن دکمه پرش یا تپ کردن بر روی استوانه ها نگه دارید و تا افتادن استوانه فعلی با حساب فاصله بر روی استوانه بعد بپرید ، گیم پیلی این باز با چند بازی معرفی شده کمی متفاوت است.

بازی های تلگرام
بهترین بازی های دونفره تلگرام

Space Orbit

شاید Space Orbit [مشابه Corsairs از ربات Gamebot] را بتوانیم محبوب ترین عنوان کنونی پلتفرم گیمینگ تلگرام بنامیم. طبیعی هم است، سازنده با وجود محدودیت های این سرویس پیام رسان توانسته تا یک گیم پلی هیجان انگیز و به دور از کلیشه های همیشگی به بازیکن ها دهد.

گیم پلی و روش این بازی همانند Corsairs است و تنها محیط بازی در فضا انجام میشود.

بهترین بازی های دونفره تلگرام

همانند بیشتر عناوین پلتفرم گیمینگ تلگرام، با Space Orbit هم دقت حرف نخست را بزند. به یک محیط دایره ای شکل قدم گذاشته و باید به تیرهایی که رها می شود جا خالی دهید. بدین صورت که شخصیت اصلی خودش چرخیده و با کلیک روی دکمه او تنها جهتش را تغییر خواهید داد. همین ترکیب استثنایی سادگی و چالش ها Space Orbit را به موفقیت رسانده است.

بیشتر بخوانید:

Mr. Muscle

اسکار جالب ترین ایده عناوین امروز را هم باید به Mr. Muscle بدهیم. این بار به وزنه برداری کمک می کنید که می خواهد تعادلش را حفظ نماید. چگونه؟ شاید پیشتر شاهد چنین بازی هایی بوده باشیم اما توسعه دهنده با Mr. Muscle تجربه ای متفاوت را به ارمغان آورده است.

بازی تلگرامی
بهترین بازی های تلگرام

یک چوب پرتاب شده و شما با کلیک روی دکمه، این جسم را به دو قسمت تقسیم می کنید. بسته به اندازه هر کدام از آن ها، وزنه بردار به یک طرف خم می شود. بنابراین باید با بیشترین دقت ممکن، سعی نمایید تا حجم قطعه چوب ها برابر باشد. استراتژی های جالب بیشتری هم برای پیروزی است که هنگام تجربه Mr. Muscle متوجه خواهید شد.

Karate Kido

Timberman را که می شناسید؟ Karate Kido [مشابه Lumber Jack از ربات Gamebot] را می توانیم برادر ناتنی همین بازی بنامیم. مکانیزم های گیم پلی بازی دقیقا مشابه Timberman بوده و جدا از تغییرات ظاهری، تنها هیزم شکن ها جای خود را به کاراته کارها داده اند. .

این بازی نیز شبیه LumberJack است و تنها کارکتر بازی با یک فرد کاراته کار که با دست و پا باید تنه درخت را قطعه قطعه کند تعویض شده است.

بازی تلگرامی
بهترین بازی های دونفره تلگرام

بنابراین باید با کلیک روی دکمه های چپ یا راست، بخش های درخت را قطع کرده و مراقب باشید به شاخه ها برخورد نکنید. با اپلیکیشن Timberman سرعت و دقت حرف نخست را می زد، خوشبختانه به واسطه فریم ریت مناسب Karate Kido بازی بسیار روان اجرا شده و از لگ خبری نخواهد بود. بد نیست بدانید عناوین مشابه Timberman از محبوب ترین بازی های پلتفرم گیمینگ تلگرام هستند که Karate Kido هم یکی از آن ها است

Spiky Fish

در این بازی شما باید ماهی را با زدن دکمه Space به غذایی که در محیط بازی قرار گرفته است برسانید ، برای چپ و راست رفتن در محیط بازی باید از ضربه زدن به دیوار ها کمک بگیرید اما باید حواستان جمع باشد که به تیغ هایی که ظاهر میشوند برخورد نکنید.

بازی تلگرامی
بهترین بازی های گروهی تلگرام

بیشتر بخوانید:

بازی فوتبال تلگرام

یکی از جالب ترین بازی های منتشر شده Football Star است که شما در نقش یک بازیکن در زمین فوتبال باید در زمان مناسب که توپ فوتبال در دایره مشخص شده قرار گرفت به توپ ضربه و امتیاز جمع کنید ، در صورت ناموفق بودن شما بازکین به زمین خواهد افتاد و باید خود را برای دور بعد آماده کنید.

بازی تلگرامی
بهترین بازی های گروهی تلگرام

Werewolf

اگر همچنان دست به تجربه Werewolf با دوستان خود نزده اید، بدانید که به پتانسیل های واقعی ربات های تلگرام پی نبرده اید. بقیه سرگرمی ها را فراموش نکنید، Werewolf به دورهمی های دوستانه رنگ و بویی کاملا متفاوت می بخشد. می پرسید چرا؟

بازی تلگرامی
بهترین بازی های گروهی تلگرام

خیلی ساده است. با بازی گروهی مافیا آشنا هستید؟ همان سرگرمی را می گوییم که به بازیکن ها مخفیانه نقش داده شده و آن ها بسته به مسئولیت خود [شهروند یا مافیا] باید انتخاب هایی انجام دهند. جالب اینجاست بات Werewolf از زبان فارسی هم پشتیبانی کرده و کاربرها می توانند لحظات فراموش نشدنی را برای خود به وجود بیاورند. اگر دوست دارید با قوانین مافیا آشنا شوید، با مطالعه آموزش بازی مافیا؛ هرآنچه که در این باره لازم باشد را خواهید دانست.

iBasket

در میان تمام بازی‌های تلگرام iBasket یکی از بازی‌هایی است که می‌تواند جمع شما را تا مدت زیادی مشغول کند. خصوصاً وقتی شخصی رتبه اول را بدست آورد، زیرا همه ترغیب می‌شوند تا جای او را بگیرند.

بهترین بازی های تلگرام
بهترین بازی های تلگرام

iBasket یک بازی ساده، رنگارنگ و جذاب است. در این عنوان شما باید طی ۹۰ ثانیه بیشترین توپ‌های بسکتبال را درون حلقه بی‌اندازید. قبل از هر ضربه زیاد لفتش ندهید زیرا اگر مدت زمان مشخصی از آخرین پرتاب شما به درون حلقه گذشته باشد، شما ضریب امتیازتان را از دست می‌دهید.

نکته کلیدی در این بازی آن بوده که ضرباتی که بدون برخورد به کنار حلقه مستقیماً داخل بروند (اصطلاحاً Clean Shot) پنج ثانیه به وقت شما اضافه می‌کنند. پس شاید ارزش آن را داشته باشد که بجای یک ثانیه، دو ثانیه برای نشانه‌گیری خود وقت بگذارید و ثانیه‌های اضافی برای خود بخرید.

بیشتر بخوانید:

Snake

جدا از قدرت عجیب بدنه نوکیاهای قدیمی که همچنان شوخی های جالبی را پیرامون آن ها می شنویم، خیلی ها این تلفن های همراه را با بازی معروف اسنیک می شناسند. بزرگترین مزیت اسنیک Gamee نسبت به بازی های پیشین همان احساس رقابت است که بارها به آن اشاره کردیم.

بازی تلگرامی
بهترین بازی های تلگرام

این بار می توانید نزدیکان را به یک چالش هیجان انگیز دعوت کرده و امتیازات خود را به اشتراک بگذارید. با مکانیزم های گیم پلی این بازی هم که آشنا هستید؟ شخصیت اصلی یا مار باید دایره هایی را خورده و مراقب باشد تا با خودش برخورد نکند.

Speed Driver

بهترین بازی های تلگرام

از بازی های معمایی ساده خسته شده اید؟ Speed Driver با گیم پلی متفاوتش مطمئنا سرگرم تان خواهد کرد. همان طور که اسم این عنوان نشان می دهد، بازی به شما نقش یک راننده را داده و باید با استفاده از سرعت بالا [مسافت بیشتر=رکوردزنی] و دقت فراوان [تنها سه بار می توانید به بقیه ماشین ها برخورد کنید] خود را به عنوان شوماخر دنیای مجازی به اثبات برسانید.

بازی تلگرامی
بهترین بازی های تلگرام

برای درک بهتر مکانیزم های گیم پلی Speed Driver می توانیم اپلیکیشن معروف Traffic Racer را نام ببریم که این دو بازی تقریبا مشابه هم هستند.

2048

بهترین بازی های تلگرام

تا کجا پیش رفته اید؟ معمولا نخستین سوالی که بازیکن های 2048 از هم می پرسند همین است. تیم Mobazi اکنون با رباتش آمده تا رقابت هایی تنگاتنگ تر را به ارمغان بیاورد. بدین ترتیب می توانید بقیه کاربرها را به چالش کشیده و لحظه به لحظه نتیجه فعالیت آن ها را ببینید.

بازی تلگرامی
بهترین بازی های گروهی تلگرام

فراموش نکنید Mobazi یک لیگ برای عناوین خود ساخته و با عضویت، قابلیت رقابت با گستره بیشتری از بازیکن ها را هم خواهید داشت. جدا از این نباید از جایزه های گوناگون بازی های این ربات بگذریم. برای کسانی که نمی دانند، مکانیزم های گیم پلی 2048 پیرامون افزایش اعداد چرخیده و باید با قرارگیری اعداد زوج روی یکدیگر به عددهای بزرگتر برسید.

بیشتر بخوانید:

.

گردآوری: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    پی این بلیط ها که میده برای شکستن رکورد خودمون چه خاصیتی داره

    پاسخ