;
coinex

دانلود و بررسی بازی رولت کلمات (Rolet) ؛ بازی حدس کلمات رولت شبکه GEM

دانلود و بررسی بازی رولت کلمات (Rolet) موضوع این نوشتار تکراتوست که در آن به معرفی، بررسی و دانلود بازی Rolet کلمات تبلیغ شبکه جم می‌پردازیم. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

در دانلود و بررسی بازی رولت کلمات به بررسی بازی رولت کلمات می‌پردازیم. این یک بازی جدید و جذابی است که آن طور که گزارش شده توسط استودیو تولید بازی تایماز (Taimaz) ساخته شده است. در تبلیغ این اپلیکیشن که در شبکه جم آمده است، نحوه دانلود بازی رولت کلمات ذکر شده که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

چند سالی می‌شود که بازی های کلماتی در ایران رشد قارچ گونه ای داشته اند و عناوین مشابه بسیار زیادی را می‌بینیم که تفاوت های خاصی با یکدیگر ندارند، بعد از موفقیت بازی های معروف این دسته مانند آمیرزا، توسعه دهندگان تصمیم گرفتند که به ساخت بازی های کلماتی روی بیاورند.

در بازی رولت کلمات شما در قالب شخصیت جذاب مازیار به بازی خواهید پرداخت و مراحل مختلف را پشت سر خواهید گذاشت. بازی رولت کلمات یک بازی آموزشی در ژانر حدس کلمه است که در راستای تقویت سطح زبان انگلیسی و توسعه دایره واژگان کاربران می‌تواند بسیار مفید واقع شود. پیشتر در تکراتو دانلود و بررسی بازی ویوو (Wiwi Game) را خوانده بویم و در مطلب بهترین کانال های تلگرام آموزش زبان انگلیسی از مزایای یادگیری زبان با استفاده از راههای خلاقانه و جدید گفته بودیم.

در این بین بازی های موفقی هم مانند سماور ساخته و در مایکت هم منتشر شدند این بازی ها از استقبال خوبی برخوردار و توانستند طرفداران زیادی را به سمت خودشان بکشانند، عناوین دیگری مانند شهزاد هم توانستند قصه گویی و بازی کلماتی را با یکدیگر پیوند بزنند و به موفقیت برسند. در ادامه این نوشته به دانلود و بررسی بازی رولت کلمات می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید!

دانلود و بررسی بازی رولت کلمات (Rolet)

بازی حدس کلمات رولت شبکه جم

بعد از مدت ها شاهد یک بازی کلماتی هستیم که ویژگی های متنوعی دارد و ارزشش را دارد که یک بار آن را تجربه کنیم، بازی رولت یکی از همان عناوینی است که همانند نامش شیرین و لذت بخش است و هنگام تجربه آن متوجه شباهت های آن با آمیرزا می‌شوید.

در بازی رولت کلمات شخصیت اصلی مازیار نام دارد؛ یک جوان که بخت بد روزگارش او را در خارج از کشور به خاک سیاه می‌کشاند و مجبور می‌شود به خانه پدری‌اش برگردد و مغازه خود را راه بیاندازد. او مهارت بسیاری در شیرینی‌پزی دارد و رولت‌هایی که تهیه می‌کند بی‌نظیر است. هر چه بیشتر در بازی پیش می‌روید فصل های داستانی جدیدی برای‌تان باز می‌شود و چیزهای جدیدی در خصوص داستان مازیار می‌فهمید. سازندگان بازی مدعی هستند که نام شناسنامه‌ای او البته چیز دیگری است.

دانلود بازی رولت کلمات برای اندروید

برای دانلود بازی رولت کلمات برای اندروید می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید. این بازی تاکنون در گوگل پلی نمره 3.1 از 5 را دریافت کرده است. اپلیکیشن رولت کلمات تاکنون بیش از 100 هزار مرتبه از بستر گوگل پلی دریافت شده است.

دانلود بازی Rolet شبکه جم با لینک مستقیم با حجم 61 مگابایت:

Download Rolet Game 1.0 apk

دانلود بازی رولت کلمات از طریق گوگل پلی با حجم 3.9 مگابایت:

Rolet Game Google Play

دانلود بازی Rolet شبکه جم برای آیفون

در خصوص دانلود بازی رولت برای آیفون باید به چند نکته توجه داشته باشید. نخست آنکه پس از دانلود کامل و نصب برنامه، باید وارد setting دستگاه شوید، سپس وارد بخش general شده، در پایین صفحه بخش profile و یا device management را لمس کنید. در اینجا گزینه‌ی Taimaz را لمس کنید. سپس Rolet را انتخاب نمایید و دکمه Trust را بزنید. حالا می‌توانید از بازی رولت لذت ببرید. برای دانلود بازی Rolet شبکه جم کلمات برای آیفون از لینک های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی رولت کلمات برای iOS با لینک مستقیم از اپ‌استور:

Download Rolet Game For iOS

بازی رولت بر روی گوشی های اندرویدی که نسخه آنها بالای 4.4 میباشد قابل اجرا است. به علاوه برای گوشی های آیفون با نسخه iOS بالای 9 مشکلی در اجرا وجود نخواهد داشت.  پس از نصب و ورود به بازی می‌توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور حساب جدیدی در بازی ایجاد نمایید. همچنین در صورت داشتن نام کاربری و رمز عبور میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید.

دانلود و بررسی بازی رولت کلمات
دانلود و بررسی بازی رولت کلمات

این بازی توسط شبکه جم تی وی (GEMTV) نیز مورد تبلیغ واقع شده است. پیشتر در تکراتو بهترین فیلم‌ها و سریال‌های شبکه جم تی وی (GEMTV) را معرفی کرده بودیم. لازم به ذکر است که برای استفاده از بازی Rolet جم تی وی نیاز به خریداری کردن اشتراک ویژه خواهید داشت و استفاده از آن رایگان نیست. جزئیات هر یک از اشتراک ها در ادامه بررسی می کنیم.

بیشتر بخوانید:

در توضیح این بازی می‌خوانیم: «در بازی رولت، جادوی شیرین کلمات رو در کنار شخصیت های متنوع بازی تجربه کرده و در رقابت آنلاین با دیگران جوایز ارزنده برنده شوید، ضمنا با رولت می تونید هوش و حافظه خودتون رو تقویت کنید. تازه به مازیار هم کمک می کنید که سر از یک معمای درهم تنیده دربیاره. آخه آقاش (حاج ذبیح خدا بیامرز) این بنده خدا رو به کل از ارث محروم کرده.» در ادامه آمده است:

داستان رو تا انتها دنبال کنید تا هم طعم شیرین رولت رو مزه مزه کنید و هم سر از این ماجرای عجیب و غریب و پیچیده در بیارید. بازی بخش جدول برترین ها داره پس جایگاه خودتون رو نسبت به بقیه در بازی پیدا کنید و نشون بدید که کی از بقیه بهتره و بیشتر میدونه. راستی تا یادم نرفته، بخش آنلاین بازی هم راه اندازی شده، خودتون رو گرم کنید تا با رقیبان گردن کلفت در یک رقابت تنگاتنگ به هوش آزمایی بپردازید

قوانین، امنیت و حریم شخصی در بازی رولت کلمات

بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که در شبکه جم تبلیغ می‌شوند همیشه با چالش‌ها و حواشی در مورد امنیت و حریم شخصی مواجه هستند. در مورد بازی رولت کلمات نیز اوضاع به همین منوال است. در وبسایت بازی این موضوع به روشنی به مخاطب گفته شده و این مسئله خوبب است. در وبسایت رولت آمده که : « {بازی رولت} اطلاعات شخصی شناسایی را از کاربران جمع آوری نمی‌کند، از هیچ نرم افزار تحلیلی که کاربران را ردیابی کند استفاده نمی‌کند و موقعیت جغرافیایی کاربران را سوال نمی‌کند.»

دانلود و بررسی بازی رولت کلمات
دانلود و بررسی بازی رولت کلمات

در ادامه می‌خوانیم:

{بازی رولت} هیچگونه اطلاعات مالی و پرداختی، اطلاعات احراز هویت، دفترچه تلفن، اطلاعات تماس و پیام کوتاه، داده های حسگر میکروفون و دوربین و داده های حساس دستگاه یا کاربرد را جمع آوری نمی‌کند.

همچنین اپلیکیشن رولت شامل تبلیغات Google AdMob است. {اپلیکیشن رولت} به هیچ وب سایت شخص ثالث یا هیچ شبکه اجتماعی لینک نمی‌دهد.

همچنین کاربران این اپلیکیشن می‌توانند هرگونه مشکل، انتقاد یا اختلالی در بازی را از طریق roletgame2020@gmail.com گزارش کنند. در خصوص هزینه‌ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز باید بگوییم با وجود آنکه دانلود بازی Rolet شبکه جم رایگان است، اما برای بازی کردن نیاز به خرید اشتراک و پرداخت درون برنامه‌ای دارید. در واقع شما کاربر گرامی برای انجام بازی نیاز دارید تا حق اشتراک خریداری کنید. همچنین برای شرکت در لیگ آنلاین باید حق اشتراک پرداخت شود.

قرعه کشی و جایزه‌های بازی رولت کلمات (Rolet)

در ادامه دانلود و بررسی بازی رولت کلمات ، سوال این است:نوع جوایز و نحوه اطلاع رسانی جوایز چگونه است؟ در پاسخ باید گفت پس از اتمام لیگ های بازی رولت به نفرات برتر لیگ برگزار شده جوایز درون برنامه ای، جوایز غیر نقدی و جوایز نقدی اهدا خواهد شد. برای کسب اطلاع از نحوه قرعه کشی و جوایز درون برنامه‌ای بازی رولت می‌تواند هم از طریق اپلیکیشن و هم از طریق صفحه اینستاگرام برنامه اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

اگر سوال شما این است که چگونه جایزه ویژه را دریافت کنیم باید بگوییم برای بردن جایزه ویژه باید در لیگ وی آی پی رقابت کنید و در صورت برد از گردونه حروف کلمه رمز رو تکمیل کنی. پس از آن هر هفته از بین کسانی که کلمه رمز رو پیدا کردن قرعه کشی انجام می‌شود. برنده این قرعه کشی جایزه ویژه را از آن خود خواهد کرد. به علاوه در هر قرعه کشی مبلغ 2 میلیون تومان بین تمامی کسانی که کلمه رمز را پیدا کردند تقسیم می‌شود.

برای دریافت جایزه ویژه بازی رولت مراحل زیر را طی کنید:

  1. پس از ورد به بازی با لمس روی گزینه «بخش چند نفره» وارد بخش لیگ ها می‌شوید.
  2. پس از ورود به بخش لیگ ها برای به دست آوردن جایزه ویژه باید در لیگ VIP شرکت کنید. (برای ورود به این لیگ باید 500 سکه هزینه کنید)
  3. پس رقابت در لیگ VIP در صورت برد با کلیک بر روی گزینه «دریافت جایزه» گردونه شانس برای شما نمایش داده می‌شود.
  4. حروف کلمه رمز در این گردونه قرار داده شده و با کلیک بر روی گزینه «بگردون» باید شانس خودتون رو برای به دست آوردن حروف کلمه رمز امتحان کنید. (هر هفته کلمه رمز تغییر خواهد کرد)
  5. بعد از کلیک بر روی گزینه بگردون، گردونه شروع به چرخیدن میکند. اگر نشانه گر گردونه بر روی حرف نگه داشته شود. یکی از حرف های کلمه عبور پیدا شده است و شما به جایزه نزدیکتر شده‌اید.
  6. در صورت پیدا کردن هر کدام از حرف های کلمه رمز در قسمت بالا اون حرف روشن می‌شود. در صورت کامل کردن کلمه رمز و روشن شدن تمامی حروف در قرعه کشی هفتگی کلمه رمز شرکت داده می‌شوید.
  7. پس از کامل کردن کلمه رمز پیام بالا برای شما نمایش داده می‌شود و این پیام به این معنی می‌باشد که شما کلمه رمز را پیدا کرده‌اید.

چگونه در بازی رولت کلمات بهتر بازی کنیم؟

در ادامه دانلود و بررسی بازی رولت کلمات باید به این نکته اشاره کنیم که بازی‌های حدس کلمه نقش بسزایی در افزایش قدرت تمرکز و دقت شما ایفا می‌کنند. شعار بازی رولت این است: «جادوی شیرین کلمت را برای شما به ارمغان می‌آوریم!» در بازی رولت ما شاهد کارکترهای مختلفی هستیم که با پیشرفت بازی و در جریان آن تعامل بیشتری با آنها خواهیم داشت.

دانلود و بررسی بازی رولت کلمات
دانلود و بررسی بازی رولت کلمات

بازی با کلمات رولت ذهن شما را به خود درگیر می کند و می تواند در افزایش قدرت حافظه و تمرکز موثر باشد. مراحل در ابتدا آسان هستند و به تدریج سطح آن ها دشوار تر می شود و چالش های بیشتری را به همراه می آورد. این ویژگی پتانسیل حل مسئله و دقت را در کاربر به شکل ناخودآگاهی افزایش می دهد و موجب می شود در مراحل بعدی بهتر عمل کند.

بررسی بازی رولت کلمات را اینگونه ادامه می‌دهیم که این بازی آموزشی دارای یک خط داستانی جذاب است که حتی مخاطبان خارجی را نیز به خود جذب کرده است. مخاطبان این بازی که تاکنون بیش از 100 هزار مرتبه آن را از گوگل پلی دانلود کرده‌اند، نظرات و انتقادات مختلفی نسبت به آن نوشته‌اند. در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد:

کاربری به نام ebi shams می‌نویسد: «افتضاح، به شدت لگ داره، برای اینکه اصلا بفهمی بازی چیه همون اول ازت پول میخواد به نظرم وقت و پولتون رو هدر ندید، سرور بسیار ضعیفی داره و تقریبا تو بازی چند نفره همیشه می‌بازید.» الهام کاربر دیگری بود که گفته «آمیرزا بازی بهتری است» او در گوگل پلی نوشت:

این بازی فقط یک نفرش خوبه. وقتی وارد بازی چند نفره میشی، گوشیت کار نمیکنه و هنگ می‌کنه و فقط الکی امتیاز از دست میدی. در کل خیلی با تبلیغاتی که میکنن فاصله داره. خیلی بیشتر باید رو برنامه کار بشه. آمیرزا بهتره!

کاربر دیگری به نام pegah نیز معتقد است: «این گیم در بخش بازی تک نفره کم نذاشته و عالی با فصل های جذاب تکمیل شده و این آیکن خوبه. اما بخش بازی چند نفره کاملا الکیه و ففط سکه های آدمو حروم میکنه و موقع بازی گوشی هنگ میکنه.» او در ادامه می نویسد:‌

به صورت الکی طرف مقابل می‌بره و تو می‌بازی و این بخش این اپ افتضاح و مزخرف بود و حالمو به هم زد و باعث هدر شدن پولم شد. چون روی گوشی های مختلفی ریختم و همون طور پولمو دور ریختم پس اصلا به بخش چند نفره مراجعه نکنید. این بازی به درد نخور دزد پولتونو حروم میکنه اما عوضش بخش تک نفره خوب بود خلاصه که فقط از اون لذت ببرین.

دانلود و بررسی بازی رولت کلمات
دانلود و بررسی بازی رولت کلمات

النا کاربر دیگری است که می‌نویسد: «میتونه بهتر باشه. به نظر من که همه اجزاشون الکیه. من که هیچی نفهمیدم ولی فیلتر شکن روشن باشه، خاموش نباشه بالا نمیاد. کاش بهتر بود. کاش می‌تونستیم باهاش بازی کنیم. ولی نمی‌شه من که چند بار به درست کنیم بازی پیام دادم ولی جواب ندادن و به نظر من بازی مسخره بود.» کاربر دیگری نیز گفته بود:

عالی تو ماهواره تو شبکه های جم هم تبلیغ میکنه منم از اونجا پیدا کردم و نصب کردم خیلی بازی خوبیه حتما نصب کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود و بررسی بازی رولت کلمات (Rolet) چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر