;
coinex

آموزش خرید لباس در بازی پابجی موبایل ؛ چگونه در PUBG Mobile لباس بخریم؟

آموزش خرید لباس در بازی پابجی موبایل شاید برای بسیاری از تازه‌کاران در این بازی نکته کلیدی باشد. در این نوشتار به این سوال جواب می‌دهیم که چگونه در بازی پابجی موبایل لباس بخریم؟

بازی پابجی از زمان معرفی به شدت همه‌گیر شد و محبوبیت آن رفته رفته افزایش یافت. دلیل خوبی هم برای این موضوع وجود دارد. بر خلاف بازی فورتنایت، بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) از تیمی از توسعه‌دهندگان بهره می‌برد که گیم‌پلی و کنترل‌ها را باری کامپیوتر و موبایل چنات منعطف کرده‌اند که هیچگونه گرفتاری برای کاربر به دنبال نخواهد داشت.

به همین دلیل است که بازی PUBG Mobile همان احساسی را به کاربر می‌دهد که هنگام بازی با کامپیوتر اتفاق می‌افتد. در هر بازی به دلیل طراحی نقشه و کنترل آسان بازی، حتی برای بی‌تجربه‌ترین بازیکن‌ها هم این شانس وجود دارد که بجنگند و در بین 10 نفر نخست جای بگیرند. در سوی دیگر بازی‌های تیمی با دوستان نیز همان اندازه مفرح است. این قابلیتی است که احتمالا کاربران PC و اکس‌باکس نمی‌توانند آن را به خوبی تجربه کنند.

با این حال همه چیز مشابه نیست. یک تغییر تاسف‌بار از نسخه PC به پابجی موبایل نبود لباس های آماده در آغاز بازی است. ست پیش‌فرض شما نقش تعیین‌کننده‌ای در روند بازی شما در ادامه خواهد داشت. اگر با این موضوع مشکل دارید در این نوشتار به سراغ آموزش خرید لباس در بازی پابجی موبایل رفته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

آموزش خرید لباس در بازی پابجی موبایل

چگونه در پابجی موبایل لباس بخریم؟

پابجی موبایل و پابجی لایت دو بازی اندروید می باشند که شما در آن به صورت آزادانه میتوانید به هر نقطه موجود در بازی رفته و بازی کرده در این بازی هدف شما باید زنده ماندن باشد و با سایر افراد موجود در بازی رقابت کنید و در نهایت جایزه ای را دریافت کنید.

آموزش خرید لباس در بازی پابجی موبایل
آموزش خرید لباس در پابجی موبایل

در ادامه با ترفندهای پابجی آشنا می‌شوید که در خرید لباس یا به دست آوردن رایگان لباس در PUBG به شما کمک می‌کند.

لاگین (Log-In) روزانه

لاگین روزانه به گرفتن لباس PUBG موبایل کمک می‌کند!

مهم نیست که در آن لحظه یا آن روز می‌خواهید بازی کنید یا خیر، مهم این است که هر روز یک بار اپلیکیشن را باز کنید و در بازی لاگین کنید. با این ترفند حتی بدون اینکه یک بازی انجام دهید می‌توانید پاداش های روزانه و لباس های جدید دریافت کنید. شاید لباس‌ها حداعلایی نباشد، اما در طول یک هفته ظاهر خوبی دست و پا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

به دست آوردن شلوار در پابجی احتمالا سخت ترین قلم خواهد بود. پاداش‌های لاگین روزانه هر هفته تغییر می‌کنند تا شما را مجاب کنند دائما به بازی سر بزنید و آیتم‌هایی را که واقعا دوست دارید، دریافت کنید. با لاگین روزانه همچنین می‌توانید «امتیاز بازی» (Battle Points) دریافت کنید. با این پوینت‌ها می‌توانید صندوق‌های خاصی را باز کنید یا ظاهر خود را ریست کنید.

صندوق سرباز یا Soldier’s Crate

آموزش لباس گرفتن در پابجی موبایل با Soldier’s Crate

در ادامه آموزش خرید لباس در بازی پابجی موبایل باید بگوییم هنگامی که بتل پوینت (BP) کافی دریافت کردید، می‌توایند صندوق سرباز را باز کنید. این احتمال وجود دارد که از درون این محفظه تقریبا هر مدل آیتم لباسی که ممکن است، بیرون بیاید. بنابراین آماده باشید چرا که ممکن است آیتم‌هایی تصادفی دریافت کنید که شاید آنها را نخواهید. قیمت صندوق سرباز به طور نمایی افزایش پیدا خواهد کرد و اگر بخواهید روزی بیشتر از یکی از آنها را باز کنید، احتمالا بهترین گزینه این باشد که به جای تلاش مجدد، صبر کنید تا ریست شود.

آموزش خرید لباس در بازی پابجی موبایل
آموزش خرید لباس در بازی پابجی موبایل

برای دریافت BPهای بیشتر حتما روزانه لاگین داشته باشیید، ماموریت‌ها و اتفاقات هر روز را انجام دهید. یادتان باشد که مهمترین مورد این است:‌ «بازی کنید و لذت ببرید!» هرچه بیشتر در پابجی حرفه‌ای شوید، بتل‌پوینت‌های بیشتری دریافت می‌کنید و می‌توانید صندوق‌های سرباز بیشتری را باز کنید.

UCها را باری صندوق‌ پابجی خرج کنید!

تنها راه به دست آوردن UC بیشتر خرید آن از طریق MicroTransactions یا اختصارا MTX است. وقتی یوسی به دست آوردید می‌توانید آن را برای دریافت صندوق ویژه خرج کنید. مهمترین صندوق ویژه در دسترس PUBG Crate است. این صندوق را می‌توانید با 150 یوسی تهیه کنید که حدودا 3 دلار آمریکا هزینه خواهد داشت. در ادامه قیمت‌ بسته‌های UC را ذکر می‌کنیم:

  • 0.99 دلار برای 60 یو.سی
  • 2.99 برای 180 یو.سی
  • 10.99 برای 600 یو.سی
  • 26.99 برای 1500 یو.سی
  • 54.99 برای 3000 یو.سی
  • 108.99 برای 6000 یو.سی

ایونت‌های روزانه (Daily Events)

آموزش لباس گرفتن در پابجی موبایل با Daily Events

انجام دادن ایونت‌های روزانه برای شما «امتیاز تجربه» بیشتری به ارمغان خواهد آورد. این به آن معناست که می‌توانید آنها را با لباس، صندوق با BP معاوضه کنید. این ایونت‌ها عمدتا ساده هستند و به دست آوردن امتیازشان کار دشواری نیست. به عنوان مثال باید با دوستان‌تان در حال Arcade Mode دو بازی انجام دهید و مجموعا 30 دقیقه دوام بیاورید.

در این بازی ممکن است شما لباس های فراوانی بدست آورید که خیلی از آن ها بلا استفاده اند یا از هر کدام چند عدد دارید . اما نگران نباشید چون شما می توانید آن ها را بفروشید و سکه سیلور یا نقره ای بدست بیاورید که با وجود این سکه ها می توانید برای خود لباس یا اقلام دیگری را خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید:

اگر واقعا لباس‌هایی را که دارید را نمی‌پسندید، می‌توانید آن را نابود کنید و در عوض نقره دریافت کنید. وقتی نقره‌های کافی به دست آوردید می‌توانید آنها را با لباس‌های مختلف، عینک آفتابی یا شلوار معاوضه کنید. در این حالت، عینک آفتابی حدود 150 قطعه نقره، شلوار 80 قطعه نقره، چکمه 40 قطعه نقره و پیراهن 120 قطعه نقره هزینه خواهد داشت.

آموزش خرید لباس در بازی پابجی موبایل
آموزش خرید لباس در بازی PUBG Mobile

ماموریت‌های روزانه (Daily Mission)

آموزش خرید لباس در بازی پابجی موبایل با Daily Mission

ماموریت‌های روزانه چیزی مانند نشان‌ اعتبار هستند. اگر به اندازه کافی ماموریت انجام دهید، به طور فزاینده‌ای صندوق‌های ارزشمند دریافت خواهید کرد. یک ایده البته این است که همه آنها را در یک روز به انجام برسانید و حداقل یک صندوق دریافت کنید.

ماموریت‌های روزانه نیز انجام دادن‌شان بسیار آسان است و وظایف مختصری برای آنها تعریف شده است. مثلا «یک بازی انجام دهید»، «دو بازی با دوستان‌تان به اتمام برسانید»، «در بین تاپ‌تن قرار بگیرید»، «به دشمنان‌تان 500 صدمه وارد کنید» و موارد بسیار دیگر. این‌ها وظایفی هستند که هر بازیکنی در هر سطحی می‌‌تواند انجام دهد، فارغ از اینکه چقدر مبتدی است.

به یاد داشته باشید که در تمام مراحل بازی سعی کنید بهترین خودتان باشید و از پابجی موبایل لذت ببرید. پاداش‌ها را دریافت کنید و در نهایت از خرید لباس در PUBG Mobile به ظاهر دلخواه کارکتر خود در بازی دست‌ پیدا کنید. همه اینکارها را در حالی می‌توانید انجام دهید که حتی یک 10 سنتی هم خرج نکرده‌اید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: heavy

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    عالی

    پاسخ