;
coinex

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile کدامند؟ راهنمای خرید گوشی مناسب برای بازی پابجی

بازی پابجی موبایل یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین عناوین بتل رویال در سالیان اخیر بوده است. اما بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile کدامند؟

پاسخ این سوال الزاما کار ساده‌ای نیست. درست است که پابجی بازی نسبتا معمولی و سبکی محسوب می‌شود و عموم گوشی‌های میانرده رو به بالا و خصوصا آن گوشی‌هایی که به عنوان قاتل پرچمدار می‌شناسیم به خوبی آن را اجرا می‌کنند، اما نباید بحث پایداری و دوام را فراموش کرد.

در واقع از آنجایی که پابجی‌بازان و دیگر گیمرهای موبایلی، خصوصا گیمرهای بازی‌های بتل رویال روزانه زمان زیادی را صرف بازی می‌کنند، بحث قدرت پردازش گوشی و توانایی آن در مدیریت فشار بسیار اهمیت پیدا می‌کند. اینجا جایی است که معمولا گوشی‌های میان‌رده کم می‌آورند و پرچمداران و یا گوشی‌های گیمینگ برتر، به عنوان بهترین گوشی ها برای پابجی به میدان می‌آیند.

البته این به این معنا نیست که با گوشی‌های میان‌رده باکیفیت یا قاتل پرچمدار نمی‌توان پابجی بازی کرد بلکه صرفا باید بدانید که در طولانی مدت و با استفاده مداوم، این گوشی‌ها بعید است مانند پرچمداران در حفظ تجربه روان و قدرتمند بازی عمل کنند. با این اوصاف و با در نظر گرفتن این نکات قصد داریم شماری از بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile را به شما معرفی کنیم. این فهرست شامل گوشی‌های متنوعی از برندهای مختلف و در رده‌های قیمتی گوناگون است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile

برای تجربه بازی‌های بتل رویال مانند پابجی چه فاکتورهایی در یک گوشی هوشمند مهم است؟ طبیعتا نخستین چیزی که شما با آن مواجه می‌شوید و در طول بازی بیشترین ارتباط را با آن دارید، نمایشگر است. کیفیت پنل نمایشگر، میزان روشنایی و ابعاد آن، نرخ نوسازی و قدرت تشخیص لمس آن از مهمترین فاکتورهایی است که در نمایشگر یک گوشی مناسب برای پابجی باید مورد توجه قرار گیرد.

امروزه عموم گوشی‌های میانرده و قاتل پرچمدار به نمایشگرهایی با وضوح و روشنایی بالا و نرخ نوسازی 120 هرتز و بالاتر عرضه می‌شوند. با این وجود باز هم اگر کیفیت تصویر برای‌تان مهم است با بررسی جزئی تمام موارد، بهترین مورد را پیدا کنید.

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile

مسئله مهم دیگر در گوشی‌های هوشمند به پردازنده و لیتوگرافی ساخت آن، میزان رم و حافظه داخلی است. این ترکیب روی هم رفته توان پردازشی گوشی هوشمند را تعریف می‌کند و هرچه وضعیت آن بهتر باشد، طبیعتا پایداری گوشی در استفاده‌های طولانی و مداوم برای بازی بیشتر خواهد بود.

دیگر موضوع مهم برای یک گوشی هوشمند برای گیم نیز ظرفیت باتری و البته سرعت شارژ است. یکی از بزرگترین مشکلات گیمرها در زمان بازی کردن، خالی شدن سریع شارژ باتری و مدت زمانی طولانی شارژ شدن مجدد دستگاه است.

بر این موارد برخی جزئیات مانند کیفیت صدا، سیستم خنک‌کننده و جز این‌ها مواردی است که تا حد زیادی بستگی به سبک بازی کردن شما دارد. مثلا اگر از هدست گیمینگ استفاده کنید نیازی به اسپیکر استریو ندارید. در مجموع لیست ما از بهترین گوشی برای بازی پابجی را در ادامه مشاهده می‌کنید.

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا (Galaxy S23 Ultra)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile

  • نمایشگر: 6.8 اینچی با وضوح 1440 در 3088، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 2
  • رم: 8 یا 12 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 5000 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 45 واتی

یکی از جذابترین و بهترین گوشی ها برای بازی PUBG Mobile بی‌تردید پرچمدار خوش‌ساخت و زیبای سامسونگ در سال 2023 یعنی گوشی گلکسی اس 23 اولترا است.

پرچمدار سامسونگ به لطف نمایشگر باکیفیت، پردازنده قدرتمند و باتری بزرگ تمامی شاخصه‌های لازم برای یک گوشی هوشمند مناسب بازی پابجی موبایل را دارد. نمایشگر 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X این گوشی یکی از جدیدترین انواع نمایشگرهای باکیفیت اولد است که سامسونگ آن را توسعه داده و از نرخ نوسازی 120 هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتزی و حداکثر روشنایی 1750 نیتی در حالت Peak پشتیبانی می‌کند.

وضوح تصویر نمایشگر گلکسی اس 23 اولترا که بهترین گوشی برای پابجی 2023 محسوب می‌شود تراکم پیکسلی بسیار خوب 500 پیکسل بر هر اینچ را به ارمغان می‌آورد.

غول کره‌ای به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile همچنین به یک سیستم خنک‌کننده اختصاصی نیز مجهز شده تا تجربه بهتری در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین به شما ارائه کند.

این گوشی که با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه شده، در نسخه‌هایی با 8 یا 12 گیگابایت رم و 256، 512 گیگ و 1 ترابایت حافظه داخلی در دسترس قرار می‌گیرد و این سبب می‌شود تا دست شما در انتخاب یک گزینه قدرتمند بازتر باشد.

مسئله ظرفیت باتری همانطور که گفتیم برای گیمرها اولویت زیادی دارد و خوشبختانه گلکسی اس 23 اولترا با تجهیز به یک باتری پردوام و قدرتمند 5000 میلی‌آمپرساعتی در این بخش هم وضعیت خوبی دارد. پشتیبانی این گوشی از شارژ سریع 45 واتی نیز سبب می‌شود تا باتری در نهایتا 1 ساعت به طور کامل شارژ شود. البته که وضعیت باتری و شارژر گلکسی اس 23 اولترا در قیاس با دیگر گوشی‌های این فهرست چندان آش دهن‌سوزی نیست و گزینه‌های بهتری حداقل در این بخش وجود دارد و ما در ادامه بحث بهترین گوشی های گیمینگ مناسب برای PUBG به آن‌ها می‌پردازیم.

ردمجیک 9 پرو پلاس (RedMagic 9 Pro Plus)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
  • نمایشگر: 6.8 اینچی با وضوح 1116 در 2480 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 3
  • رم: 16 یا 24 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 5500 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 165 واتی

شاهد از غیب رسید و در شرایطی که در بخش قبل داشتیم از وضعیت باتری و سرعت شارژ بهتر بهترین گوشی های گیمینگ نسبت به گلکسی اس 23 اولترا می‌گفتیم، نوبت در این لیست به یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های گیمینگ رسید.

ردمجیک 9 پرو و پرو پلاس همین چندی پیش و در اواخر سال 2023 معرفی شدند. هر دو گوشی محصولات بی‌نظیری هستند اما در این بخش ما صرفا به معرفی مدل پرو پلاس تمرکز داریم.

این گوشی به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile به یک نمایشگر 6.8 اینچی از نوع امولد و ساخت شرکت BOE مجهز شده که با وضوح تصویر 1116 در 2480 خود، تراکم پیکسلی 400 پیکسل بر هر اینچ را به ارمغان می‌آورد.

این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی 520 هرتز و حداکثر روشنایی 1600 نیتی در حالت Peak برخوردار است و این مسئله آن را به یک گزینه ایده‌آل برای گیم تبدل می‌کند. در این مدل و برای لذت داشتن یک نمایشگر کامل و افزایش سطح پوشش پنل جلوی گوشی، دوربین سلفی به حالت زیرنمایشگر کار شده و شما شاهد هیچ بریدگی و حفره‌ای برای این دوربین نیستید.

ردمجیک 9 پرو پلاس به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای بازی PUBG Mobile در نسخه‌هایی با 16 یا 24 گیگابایت رم و 256، 512 و یا حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که در کنار سیستم خنک‌کننده قدرتمند و پردازنده شگفت‌انگیز اسنپدراگون 8 نسل 3 می‌تواند یک قدرت پردازش بی‌نظیر در دنیای گوشی‌ها را به ارمغان بیاورد.

ردمجیک 9 پرو پلاس با یک باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی عرضه شده که از شارژ سریع 165 واتی پشتیبانی می‌کند. این یعنی این گوشی نهایتا بین 15 تا 18 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

از دیگر جذابیت‌های ردمجیک 9 پرو پلاس می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث 5.3، وای‌فای 7 و البته برخورداری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد که امروزه در عموم گوشی‌ها نایاب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پوکو 2024

بهترین گوشی های هواوی 2024

ردمجیک 8 پرو پلاس (RedMagic 8 Pro Plus)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile

  • نمایشگر: 6.8 اینچی با وضوح 1116 در 2480 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 2
  • رم: 12 یا 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 5000 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 165 واتی

درست است که ردمجیک 9 پرو و پرو پلاس هر دو از جمله بهترین گوشی ها مخصوص بازی پابجی هستند اما همچنان نمی‌توان به طور کامل قید سری سال قبل ردمجیک را زد. سری گوشی‌های ردمجیک 8 که پرچمدار آن ردمجیک 8 پرو پلاس است بهترین گوشی برای PUBG در سال 2023 و از جمله بهترین گوشی های گیمینگ است که از نظر مشخصات فنی وضعیت بسیار ایده‌آلی دارد.

نمایشگر ردمجیک 8 پرو پلاس از نظر کیفیت و آمار و ارقام کاملا مشابه با مدل ردمجیک 9 پرو پلاس است. یک پنل امولد 6.8 اینچی با پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی و وضوح تصویر 1116 در 2480 پیکسل که تراکم 400 پیکسل بر هر اینچ را به ارمغان می‌آورد. این نمایشگر تنها در بحث حداکثر روشنایی با ثبت عدد 1300 نیت در حالت Peak کمی ضعیف‌تر از نمایشگر گوشی‌های جدید نوبیا است.

از نظر سخت‌افزاری ردمجیک 8 پرو پلاس به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile با پردازنده پرچمدار سال قبل کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه شده که همچنان برای اجرای بازی‌هایی مثل پابجی یک گزینه بسیار مناسب است.

این پردازنده 4 نانومتری در ترکیب با 12 یا 16 گیگابایت رم و نسخه‌هایی با 256، 512 گیگ و 1 ترابایت حافظه داخلی یک سیستم پردازشی قدرتمند ارائه می‌کند.

در بحث شارژدهی و باتری هم ردمجیک 8 پرو پلاس اصلا قدیمی نشده و یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 165 واتی دارد. این باتری به لطف حجم کمتر نسبت به ردمجیک 9 پرو پلاس، در کمتر از 15 دقیقه کاملا شارژ می‌شود.

بلک شارک 5 پرو (BlackShahrk 5 Pro)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
  • نمایشگر: 6.67 اینچی با وضوح 1080 در 2400 پیکسل، نرخ نوسازی 144 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 1
  • رم: 8، 12 یا 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256 یا 512 گیگابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 4650 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 120 واتی

یکی از نامزدهای عنوان بهترین گوشی برای پابجی 2023 بی‌تردید آخرین پرچمدار زیربرند گیمینگ شیائومی یعنی بلک شارک است. در حالی که این روزها عموم افراد درگیر شایعات مربوط به بلک شارک 6 هستند و آن گوشی قطعا یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سال 2024 خواهد بود، بلک شارک 5 پرو به عنوان آخرین پرچمدار عرضه شده این کمپانی می‌تواند در فهرست بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile جایگاه برجسته‌ای داشته باشد.

این گوشی با یک نمایشگر اولد 6.67 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 2400 و تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر هر اینچ عرضه شده است. این نمایشگر از نرخ نوسازی بالای 144 هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی 720 هرتز و استاندارد HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کند و از این نظر یکی از بهترین نمایشگرهای دنیای موبایل محسوب می‌شود.

پردازنده گوشی شاید کمی قدیمی به نظر برسد اما فراموش نکنید که ما قصد پرداختن به بهترین گوشی‌های گیمینگ سال را نداریم و به عنوان  بهترین گوشی برای بازی پابجی ، بلک شارک 5 پرو با اسنپدراگون 8 نسل 1 همچنان قدرت پردازشی بسیار خوبی ارائه می‌کند.

این محصول به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای بازی PUBG Mobile  در نسخه‌هایی با 12 یا 16 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. نکته جذاب درباره نسخه 512 گیگابایتی بلک شارک 5 پرو اینکه این گوشی با حافظه داخلی ترکیبی از نوع UFS 3.1 و SSD عرضه شده و از این نظر عملکرد بسیار خوبی در پردازش امور سنگین خواهد داشت.

در واقع زیربرند شیائومی در این گوشی 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع NVMe SSD را با 256 گیگابایت حافظه از نوع UFS 3.1 ترکیب کرده این دو با فناوری موسوم به DM Cache با همکاری هم امور خواندن و نوشتن در حافظه را با سرعت به مراتب بیشتری انجام می‌دهند.

از نظر باتری هم بلک شارک 5 پرو در اوضاع مناسبی است و باتری 4650 میلی‌آمپرساعتی آن گرچه شاید نسبت به رقبای گیمینگ کمی کوچک باشد اما در عوض با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی، در کمتر از 15 دقیقه کاملا شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2023

بهترین گوشی های میان رده 2023

پوکو F5 پرو (Poco F5 Pro)

بهترین گوشی ها برای بازی PUBG Mobile

  • نمایشگر: 6.67 اینچی با وضوح 1440 در 3200 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1
  • رم: 8 یا 12 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256 یا 512 گیگابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 5160 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 67 واتی

یکی دیگر از بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile که باز هم متعلق به کمپانی شیائومی است، جدیدترین پرچمدار برند پوکو یعنی پوکو اف 5 پرو است. گرچه این روزها انتظار رونمایی از پوکو اف 6 را داریم اما هنوز هم پوکو اف 5 پرو به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های بازار شناخته می‌شود.

به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای پابجی در پوکو F5 پرو با یک نمایشگر 6.67 اینچی از نوع امولد با وضوح تصویر 1440 در 3200 پیکسل مواجهیم که تراکم پیکسلی چشمگیر 526 پیکسل بر هر اینچ را برای این پرچمدار پوکو به ارمغان آورده است.

این نمایشگر که از نرخ نوسازی 120 هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی 480 هرتز و حداکثر روشنایی 1400 نیت در حالت Peak پشتیبانی می‌کند در حال حاضر یکی از بهترین نمایشگرهای به‌کار رفته در گوشی‌های پوکو محسوب می‌شود و در تجربه انواع بازی‌ها، شما را متوجه هیچ کم‌وکاستی نمی‌کند.

قلب تپنده پوکو اف 5 پرو پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است که نسخه بهبودیافته 8 نسل 1 و یکی از بهترین پردازنده‌های بازار محسوب می‌شود. این پردازنده 4 نانومتری در ترکیب با 8 یا 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی یک ترکیب پردازشی بسیار قوی شکل می‌دهد که برای اجرای بازی‌هایی مثل پابجی بسیار ایده‌آل است.

باتری 5160 میلی‌آمپرساعتی این گوشی هم ظرفیت خوبی دارد که با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی ظرف 15 دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌شود. پوکو F5 پرو بهترین گوشی برای بازی پابجی در برند پوکو است.

پوکو ایکس 5 پرو (Poco X5 Pro)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
  • نمایشگر: 6.67 اینچی با وضوح 1080 در 2400 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 778G 5G
  • رم: 6 یا 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128 یا 256 گیگابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 5000 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 67 واتی

اگر به دنبال بهترین گوشی برای پابجی 2023 ارزانقیمت هستید، پوکو ایکس 5 پرو شاید بهترین گزینه موجود باشد. این گوشی جذاب از یک نمایشگر 6.67 اینچی از نوع امولد با وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل برخوردار است که تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر هر اینچ را به ارمغان می‌آورد. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 900 نیت در حالت HBM برخوردار است.

در بخش پردازشی، این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 778G فایوجی برخوردار است. حرف G در نام مدل این پردازنده حاکی از طراحی آن برای امور گیمینگ است و در نتیجه شاید با یک پردازنده پرچمدار مواجه نباشیم، اما این پردازنده برای اجرای بازی‌هایی چون پابجی بسیار ایده‌آل است.

این گوشی در ترکیب‌هایی با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. شاید نقطه ضعف این گوشی فقدان یک نسخه برتر با میزان رم و حافظه بیشتر باشد اما این میزان نیز برای پردازنده مذکور مناسب به نظر می‌رسد.

در بخش باتری، پوکو ایکس 5 پرو با یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی عرضه شده است که برای یک گوشی میان‌رده خوب به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ 2023

بهترین گوشی های سامسونگ 2023

اوپو فایند ایکس 6 پرو (Oppo Find X 6 Pro)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile

  • نمایشگر: 6.82 اینچی با وضوح 1440 در 3168 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 2
  • رم: 12 یا 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256 یا 512 گیگابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 5000 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 100 واتی

پرچمداران کمپانی اوپو هر سال از بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های بازار هستند و عجیب نیست که پرچمدار 2023 این گوشی را یکی از بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile بدانیم.

فایند ایکس 6 پرو با یک نمایشگر 6.82 اینچی LTPO3 AMOLED و وضوح تصویر 1440 در 3168 پیکسل عرضه شده که تراکم پیکسلی چشمگیر 510 پیکسل بر هر اینچ را برای این گوشی به ارمغان آورده است. این نمایشگر که از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند یکی از روشن‌ترین نمایشگرهای بازار است و حداکثر روشنایی آن در حالت Peak برابر با 2500 نیت ثبت شده است.

قلب تپنده پرچمدار سال گذشته اوپو پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 است که یکی از قدرتمندترین و بهترین پردازنده‌های بازار با لیتوگرافی 4 نانومتری محسوب می‌شود. این پردازنده در ترکیب با 12 یا 16 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه قدرت پردازشی بی‌نظیری برای اوپو فایند ایکس 6 پرو به ارمغان می‌آ<رد و آن را به بهترین گوشی برای بازی پابجی از برند اوپو بدل می‌کند.

باتری نیز یک واحد 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی است که با این وضعیت ظرف 30 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

ویوو ایکس 100 پرو (Vivo X100 Pro)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
  • نمایشگر: 6.78 اینچی با وضوح 1260 در 2800 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: دایمنسیتی 9300
  • رم: 12 یا 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 5000 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 67 واتی

کمپانی ویوو نیز مانند اوپو هر سال یک سری پرچمدار بسیار جذاب و قدرتمند عرضه می‌کند که از نظر فنی کیفیت بالایی دارند و می‌توان آن‌ها را در دسته بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile جای داد.

برخلاف همیشه که خانواده پرچمداران ویوو در کنار هم معرفی می‌شدند، کمپانی چینی امسال با وجود معرفی دو عضو عادی و پرو ویوو ایکس 100، معرفی نسخه پرو پلاس به عنوان ابرپرچمدار خود را به اوایل سال 2024 موکول کرده است و در نتیجه این عضو خانواده هنوز رونمایی نشده است.

در پرچمدارانی که در حال حاضر معرفی شده‌اند اما ویوو ایکس 100 پرو پلاس با یک نمایشگر 6.78 اینچی از نوع LTPO AMOLED و پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی عرضه شده است. این نمایشگر که وضوح تصویر 1260 در 2800 پیکسل دارد، تراکم پیکسلی 453 پیکسل بر هر اینچ را به ارمغان می‌آورد و با حداکثر روشنایی 3000 نیت در حالت Peak در حال حاضر یکی از پرنورترین نمایشگرهای موبایلی بازار است.

پردازنده به کار رفته در پرچمدار ویوو هم در حال حاضر یکی از بهترین پردازنده‌های بازار یعنی مدیاتک دایمنسیتی 9300 است که پردازنده‌ای با لیتوگرافی 4 نانومتری و قدرتمندتر از اسنپدراگون 8 نسل 2 محسوب می‌شود. ویوو ایکس 100 پرو به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای پابجی در نسخه‌هایی با 12 یا 16 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که ترکیب قدرتمندی برای اجرای انواع بازی‌ها و برنامه‌های سنگین فراهم می‌کند.

دیگر شاخصه مهمی که برای این گوشی قابل ذکر است اینکه این گوشی با یک باتری 5400 میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی عرضه شده است که از نظر ظرفیت و سرعت شارژ آن را در رده یکی از بهترین‌های بازار قرار می‌دهد. این باتری در عرض 12 دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی 2023

بهترین گوشی های آنر 2023

وان پلاس 12 (OnePlus 12)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile

  • نمایشگر: 6.82 اینچی با وضوح 1440 در 3168 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 3
  • رم: 12، 16 یا 24 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 5400 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 100 واتی

یکی دیگر از بهترین گوشی های گیمینگ مناسب برای پابجی که در آخرین روزهای سال 2023 معرفی شد، پرچمدار جدید وان پلاس با نام وان پلاس 12 است که از نظر فنی یکی از بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile محسوب می‌شود.

این دستگاه نمایشگری شبیه به اوپو فایند ایکس 6 پرو دارد و این مسئله با توجه به اینکه وانپلاس عملا این روزها یک زیرمجموعه اوپو محسوب می‌شود چیز خیلی عجیبی نیست. این دستگاه یک نمایشگر 6.82 اینچی با وضوح 1440 در 3168 دارد که تراکم پیکسلی 510 پیکسل بر هر اینچ را به ارمغان آورده است و از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین با حداکثر روشنایی 4500 نیت در حالت Peak پرنورترین نمایشگر بازار در حال حاضر محسوب می‌شود.

قلب تپنده وان پلاس 12 هم جدیدترین پردازنده کمپانی کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 است که از هر نظر بهترین پردازنده بازار برای گوشی‌های اندرویدی به نظر می‌رسد. وان پلاس 12 در نسخه‌هایی با 12، 16 یا 24 گیگابایت رم و 256، 512 گیگابایت و یا 1 ترابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود که بازهم آن را به یکی از بهترین گوشی ها مخصوص بازی بدل می‌کند.

از نظر باتری هم اوضاع وانپلاس 12 کاملا شایسته عنوان بهترین گوشی برای PUBG است چراکه باتری پرظرفیت 5400 میلی‌آمپرساعتی این دستگاه از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کند و این یعنی ظرف نهایتا 25 دقیقه کاملا شارژ می‌شود.

اوپو رینو 10 پرو پلاس (Oppo Reno 10 Pro Plus)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
  • نمایشگر: 6.74 اینچی با وضوح 1240 در 2772 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1
  • رم: 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256 یا 512 گیگابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 4700 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 100 واتی

یکی از بهترین میانرده‌ها یا بهتر بگوییم قاتل‌پرچمدارهای بازار که از نظر فنی شایسته قرارگیری در فهرست بهترین گوشی ها برای پابجی است، گوشی اوپو رینو 10 پرو پلاس محسوب می‌شود. این گوشی یک نمایشگر 6.74 اینچی اولد با وضوح تصویر 1240 در 2772 دارد که تراکم پیکسلی 451 پیکسل بر هر اینچ را عرضه می‌کند.

این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 1400 نیت در حالت Peak نیز پشتیبانی می‌کند که آن را به یکی از باکیفیت‌ترین نمایشگرهای موبایلی و گزینه‌ای جذاب در لیست بهترین گوشی برای بازی پابجی موبایل بدل کرده است.

پردازنده رینو 10 پرو پلاس به عنوان پرچمدار سری رینو 10 نیز واحد قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است که همچنان یکی از بهترین پردازنده‌های بازار محسوب می‌شود. به عنوان یکی از بهترین گوشی ها مخصوص بازی رینو 10 پرو پلاس در تنها یک نسخه با 16 گیگابایت رم عرضه می‌شود اما در بحث حافظه داخلی امکان انتخاب از بین نسخه‌های 256 یا 512 گیگابایتی را دارید.

باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی این گوشی هم از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کند که آن را در رقابت با برترین‌های بازار قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های وان پلاس 2023

بهترین گوشی های پوکو 2023

ناتینگ فون 2 (Nothing Phone 2)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile

  • نمایشگر: 6.7 اینچی با وضوح 1080 در 2412 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1
  • رم: 8 یا 12 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128، 256 یا 512 گیگابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 4700 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 45 واتی

اگر به فکر خرید یک گوشی خاص برای بازی پابجی موبایل هستید، بهترین گوشی برای بازی پابجی می‌تواند ناتینگ فون 2 با آن طراحی و ظاهر خاص باشد.

به عنوان یکی از پرسروصداترین گوشی‌های سال 2023، ناتینگ فون دو با یک نمایشگر LTPO OLED با ابعاد 6.7 اینچ، وضوح تصویر 1080 در 2412 پیکسل و تراکم پیکسلی 394 پیکسل بر هر اینچ عرضه شده است.

این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1600 نیت در حالت Peak پشتیبانی می‌کند و یکی از بهترین نمایشگرهای بازار محسوب می‌شود.

قلب تپنده ناتینگ فون 2 پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است که در ترکیب با 8 یا 12 گیگابایت رم و 128، 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و ترکیب جذابی شایسته قرارگیری در لیست بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile می‌سازد.

ناتینگ فون 2 در بخش باتری به یک واحد 4700 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی تجهیز شده و این یعنی شارژ کامل حدود 1 ساعت زمان می‌برد.

وان پلاس (OnePlus 11)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
  • نمایشگر: 6.7 اینچی با وضوح 1440 در 3216 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 2
  • رم: 8، 12 یا 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128، 256 یا 512 گیگابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 5000 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 100 واتی

وان پلاس 11 از آن دست پرچمدارانی است که هنوز هم امکان رقابت با بهترین گوشی های گیمینگ بازار را به لطف قابلیت‌ها و مشخصات فنی فوق‌العاده خود دارد.

این گوشی پرچمدار به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای بازی PUBG Mobile با یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع LTPO3 Fluid AMOLED عرضه شده که وضوح تصویر 1440 در 3216 پیکسل و تراکم پیکسلی 525 پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. این نمایشگر همچنین از نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1300 نیت در حالت Peak پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده وان پلاس 11 نیز پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 است که در نسخه‌هایی متنوع با 8، 12 یا 16 گیگابایت رم و 128، 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

وان پلاس 11 که از بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile است با یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 100 واتی عرضه می‌شود و این یعنی نهایتا در 25 دقیقه کاملا شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ویوو 2023

بهترین گوشی های اوپو 2023

ردمی کی 60 اولترا (Redmi K60 Ultra)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile

  • نمایشگر: 6.67 اینچی با وضوح 1220 در 2712 پیکسل، نرخ نوسازی 144 هرتزی
  • پردازنده: دایمنسیتی 9200 پلاس
  • رم: 12، 16 یا 24 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 5000 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 120 واتی

همیشه سری گوشی‌های K از برند ردمی از بهترین قاتل پرچمداران بازار و جذابترین گوشی‌های اقتصادی هستند. این محصولات که طراحی زیبا و مشخصات فنی فوق‌العاده‌ای دارند معمولا به عنوان بهترین گوشی ها برای پابجی شناخته می‌شوند و سری K60 نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته در حال حاضر ردمی کی 70 معرفی شده اما کی 60 اولترا همچنان به عنوان پرچمدار سال قبل این دسته از محصولات ردمی، یک گوشی بی‌نظیر محسوب می‌شود.

ردمی K60 اولترا به عنوان یکی از بهترین گوشی ها مخصوص بازی پابجی موبایل با یک نمایشگر 6.67 اینچی با وضوح تصویر 1220 در 2712 پیکسل و تراکم پیکسلی 446 پیکسل بر هر اینچ عرضه شده است. این نمایشگر اولد از نرخ نوسازی 144 هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی 480 هرتز و حداکثر روشنایی 1600 نیت در حالت Peak پشتیبانی می‌کند که آن را به یک نمایشگر با کیفیت برای تماشای فیلم یا اجرای بازی بدل کرده است.

پردازنده قدرتمند و 4 نانومتری مدیاتک دایمنسیتی 9200 پلاس حکم قلب تپنده این دستگاه را دارد که از نظر فنی عملکرد بسیار مناسبی دارد. این گوشی با این پردازنده در نسخه‌های متنوعی با 12، 16 یا 24 گیگابایت رم و 256، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت رم در بالاترین نسخه عرضه می‌شود.

به عنوان بهترین گوشی برای پابجی 2023 این محصول با یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی عرضه شده که سبب می‌شود در کمتر از 20 دقیقه به طور کامل شارژ شود.

ردمی کی 70 پرو (Redmi K70 Pro)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
  • نمایشگر: 6.67 اینچی با وضوح 1440 در 3200 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 3
  • رم: 12، 16 یا 24 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 5000 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 120 واتی

ردمی K70 پرو که چندی پیش در کنار ردمی K70e و ردمی K70 معرفی شد، قدرتمندترین نسخه این سری از گوشی‌های ردمی K است که از نظر مشخصات فنی صرفا در بخش پردازنده و نمایشگر با کی 60 اولترا که در بخش پیش به آن پرداختیم متفاوت است. البته همین تفاوت‌ها سبب شده تا کی 70 پرو در این رده قیمتی بهترین گوشی برای PUBG باشد.

پرچمدار جدید ردمی که از بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile است با یک نمایشگر 6.67 اینچی از نوع اولد با وضوح تصویر 1440 در 3200 پیکسل و تراکم پیکسلی 526 پیکسل بر هر اینچ عرضه می‌شود که نسبتا باکیفیت‌تر از نمایشگر ردمی کی 60 اولترا است. این نمایشگر همچنین از نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 4000 نیت پشتیبانی می‌کند.

واحد پردازشی ردمی کی 70 پرو نیز پردازنده قدرتمند و پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 است که در نسخه‌هایی با 12، 16 یا 24 گیگابایت رم و 256، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و این دستگاه را به یکی از بهترین گوشی ها برای پابجی بدل می‌کند.

باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی ردمی کی 70 پرو نیز از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند و این یعنی ظرف مدت 18 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های هواوی 2023

بهترین گوشی های نوکیا 2023

آیفون 15 پرو مکس (IPhone 15 Pro max)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile

  • نمایشگر: 6.7 اینچی با وضوح 1290 در 2796 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اپل A17 پرو
  • رم: 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 4422 میلی‌آمپرساعتی

وقتی بحث از بهترین گوشی ها مخصوص بازی باشد نمی‌توان از قید گوشی‌های اپل گذشت چراکه این محصولات به لطف برخورداری از اکوسیستم و پردازنده‌های اختصاصی همواره از نظر فنی در رده بالایی جای می‌گیرند و از بهترین گوشی های گیمینگ هستند.

پرچمدار سال 2023 اپل یعنی آیفون 15 پرو مکس از این نظر یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های سال است که با یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع LTPO Super Retina XDR OLED عرضه شده است. این نمایشگر باکیفیت برای اولین بار در تاریخ اپل با نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2000 نیت در حالت HBM عرضه شده که آن را به یکی از باکیفیت‌ترین نمایشگرهای آیفون‌ها بدل کرده است.

قلب تپنده آیفون 15 پرو مکس نیز اولین پردازنده 3 نانومتری موبایل دنیا یعنی اپل A17 پرو است که به طور اختصاصی برای آیفون 15 پرو مکس ساخته شده است. اپل این گوشی را با 8 گیگابایت رم عرضه کرده که با توجه به عملکرد روان نرم‌افزار و سخت‌افزار و نرم‌افزار یکپارچه محصولات اپل، میزان بسیار کافی و خوبی به نظر می‌رسد. این گوشی در بخش حافظه داخلی با گزینه‌های 256، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی عرضه می‌شود.

از نظر باتری، آیفون 15 پرو مکس به گفته اپل به لطف استفاده از تراشه 3 نانومتری، عملکرد بهتری در حفظ شارژ و مدیریت باتری دارد و در نتیجه دیگر نباید نگران سریع خالی شدن باتری آیفون باشید. ظرفیت باتری پرچمدار اپل البته به مراتب کمتر از گوشی‌های اندرویدی پرچمدار و قاتل پرچمدار و برابر با 4422 میلی‌آمپرساعت است.

این محصول که اولین گوشی اپل با درگاه USB-C محسوب می‌شود سرعت شارژ نامشخصی دارد اما به گفته اپل از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و ظرف 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌شود.

شیائومی 13 تی پرو (Xiaomi 13T Pro)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
  • نمایشگر: 6.67 اینچی با وضوح 1220 در 2712 پیکسل، نرخ نوسازی 144 هرتزی
  • پردازنده: دایمنسیتی 9200 پلاس
  • رم: 12 یا 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 5000 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 120 واتی

شیائومی 13 تی پرو یکی از جذابترین گوشی‌های اخیر شیائومی است که طبیعتا باید آن را به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile درنظر داشته باشیم. این قاتل پرچمدار خوش‌ساخت که با قیمت مناسبی هم عرضه شده از یک نمایشگر 6.67 اینچی از نوع امولد برخوردار است که تراکم پیکسلی 446 پیکسل بر هر اینچ دارد. این نمایشگر با پشتیبانی از نرخ نوسازی 144 هرتزی و حداکثر روشنایی 2600 نیت در حالت Peak یکی از بهترین نمایشگرهای موبایلی بازار محسوب می‌شود.

شیائومی 13 تی پرو که از آن به عنوان بهترین گوشی برای PUBG در این رده قیمتی یاد می‌شود در بخش سخت‌افزاری از پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 9200 پلاس برخوردار است که از جمله تراشه‌های قدرتمند و خوب بازار محسوب می‌شود. شیائومی این گوشی را در نسخه‌هایی با 12 یا 16 گیگابایت رم و 256، 512 گیگابایت و یا 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌کند.

باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی شیائومی 13 تی پرو نیز از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند که این یعنی در کمتر از 20 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید بهترین گوشی در هر بازه قیمتی

بهترین گوشی تا 3 میلیون

شیائومی 14 پرو (Xiaomi 14 Pro)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile

  • نمایشگر: 6.7 اینچی با وضوح 1440 در 3200 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 3
  • رم: 12 یا 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 4880 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 120 واتی

شیائومی 14 پرو به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای بازی پابجی محسوب می‌شود. این گوشی که در حال حاضر جدیدترین و آخرین پرچمدار شیائومی محسوب می‌شود از یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع LTPO AMOLED با وضوح تصویر 1440 در 3200 پیکسلی برخوردار است که تراکم پیکسلی 522 پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. این نمایشگر همچنین از نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 3000 نیت پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده جدیدترین پرچمدار شیائومی پردازنده 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 3 است که در نسخه‌هایی با 12 یا 16 گیگابایت رم و 256، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

این محصول به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای بازی PUBG Mobile از یک باتری 4880 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سرع 120 واتی برخوردار است که در کمتر از 20 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

شیائومی 13 اولترا (Xiaomi 13 Ultra)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
  • نمایشگر: 6.73 اینچی با وضوح 1440 در 3200 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 2
  • رم: 12 یا 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 5000 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 90 واتی

پرچمداران همه‌چیز تمام شیائومی معمولا در تست‌های گیمینگ آمار بسیار خوبی از خود به جا می‌گذارند و بعضا برتر از رقبای خود مانند پرچمداران سامسونگ و اپل ظاهر می‌شوند. شیائومی 13 اولترا پرچمدار سال گذشته و یکی از بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile است که با یک نمایشگر 6.73 اینچی LTPO3 AMOLED با وضوح تصویر 1440 در 3200 پیکسل، تراکم 522 پیکسل بر هر اینچ را به ارمغان می‌آورد. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 2600 نیت در حالت Peak پشتیبانی می‌کند و از جمله باکیفیت‌ترین نمایشگرهای بازار است.

شیائومی 13 اولترا در بخش پردازشی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کند. این پردازنده قدرتمند در ترکیب‌هایی با 12 یا 16 گیگابایت رم و 256، 512 گیگابایت یا نهایتا 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که یک غول قدرتمند از این دستگاه می‌سازد.

شیائومی 13 اولترا از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 90 واتی برخوردار است که سبب می‌شود در کمتر از 40 دقیقه به طور کامل شارژ شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 25 میلیون

بهترین گوشی تا 30 میلیون

آنر 100 پرو (Honor 100 Pro)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile

  • نمایشگر: 6.78 اینچی با وضوح 1224 در 2700 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 2
  • رم: 12 یا 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 5000 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 100 واتی

آنر 100 پرو یکی از جذابترین گوشی‌های آنر در مدت اخیر است که بی‌شک می‌توان آن را به عنوان بهترین گوشی برای PUBG در این رده قیمتی معرفی کرد. این گوشی خوش‌ساخت و زیبا با یک نمایشگر 6.78 اینچی از اولد عرضه شده که وضوح تصویر 1224 در 2700 دارد و این یعنی تراکم پیکسلی 437 پیکسل بر هر اینچ را عرضه می‌کند. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2600 نیت در حالت Peak پشتیبانی می‌کند که ارقام خوبی برای یک قاتل پرچمدار از آنر محسوب می‌شود.

قلب تپنده این دستگاه برخلاف بسیاری از گوشی‌های هم رده که از 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کنند، پردازنده قدرتمندتر اسنپدراگون 8 پلاس نسل 2 است. پردازنده‌ای که در سال 2023 عمدتا در گوشی‌های پرچمدار شرکت‌ها استفاده شد و آنر با استفاده از آن در یک میانرده اتفاق جالبی را رقم زده است.

این گوشی در نسخه‌هایی متنوع با 12 یا 16 گیگابایت رم و 256، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که باز هم برای گوشی در این سطح بسیار مناسب است.

در بحث باتری، آنر 100 یک واحد 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی استفاده دارد که این یعنی در حدود 10 دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌شود. در مجموع قاتل پرچمدار جدید آنر، واقعا از برترین گوشی‌های 2023 برای انواع بازی‌ها است.

آنر 90 پرو (Honor 90 Pro)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
  • نمایشگر: 6.78 اینچی با وضوح 1224 در 2700 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1
  • رم: 12 یا 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256 یا 512 گیگابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 5000 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 90 واتی

گرچه آنر 100 پرو به خودی خود یکی از بهترین میانرده‌های مناسب برای بازی پابجی است، اما هنوز هم آنر 90 پرو که نسخه سال قبل این گوشی است از نظر فنی مشخصات خوبی دارد و می‌توان آن را در لیست بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile جای داد.

آنر 90 پرو به عنوان یک قاتل پرچمدار تمام عیار نمایشگری شبیه به آنر 100 پرو دارد. یک پنل امولد در ابعاد 6.78 اینچی و وضوح تصویر 1224 در 2700 پیکسل که تراکم پیکسلی 437 پیکسل در هر اینچ را عرضه می‌کند. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 1600 نیت در حالت Peak پشتیبانی می‌کند.

قاتل پرچمدار سال 2023 آنر از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 برخوردار است و در نسخه‌هایی با 12 یا 16 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

این محصول در بخش باتری هم با یک واحد 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 90 واتی عرضه می‌شود که ظرف مدت 15 دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 15 میلیون

بهترین گوشی تا 20 میلیون

آنر مجیک 5 آلتیمیت (Honor Magic 5 Ultimate)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile

  • نمایشگر: 6.81 اینچی با وضوح 1312در 2848 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 2
  • رم: 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 512 گیگابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 5450 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 66 واتی

پرچمدار سال قبل آنر نیز از نظر فنی یکی از بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile محسوب می‌شود. این دستگاه نمایشگری 6.81 اینچی از نوع LTPO OLED دارد که با وضوح 1312 در 2848 پیکسلی خود تراکم پیکسلی 460 پیکسل در هر اینچ  را ارائه می‌کند. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1800 نیت در حالت peak پشتیبانی می‌کند که آن را به یک نمایشگر باکیفیت بدل کرده است.

آنر مجیک 5 آلتیمیت در بخش سخت‌افزاری با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه شده است. این گوشی البته تنها در یک نسخه با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود و خبری از گزینه‌های متنوع در این بخش نیست. پرچمدار 2023 آنر همچنین یک باتری بزرگ 5450 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی دارد.

ایسوس راگ فون 7 آلتیمیت (Asus ROG Phone 7 Ultimate)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
  • نمایشگر: 6.78 اینچی با وضوح 1080 در 2448 پیکسل، نرخ نوسازی 165 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 2
  • رم: 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 512 گیگابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 6000 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 65 واتی

کمپانی ایسوس با برند ROG خود هر ساله برخی از بهترین گوشی‌های گیمینگ را عرضه می‌کند و حال که به بسیاری از رقبای آن اشاره کرده‌ایم، حق نیست که از آخرین سری ROGفون‌ها بگذریم. راگفون 7 آلتیمیت به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای بازی PUBG Mobile دستگاهی قدرتمند با برخورداری از یک نمایشگر 6.78 اینچی امولد است که با وضوح تصویر 1080 در 2448 پیکسلی خود تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌کند. این نمایشگر از نرخ نوسازی بی‌مثال 165 هرتزی پشتیبانی می‌کند که از این نظر برترین گوشی فعلی بازار است. حداکثر روشنایی این نمایشگر در حالت Peak هم برابر با 1500 نیت است که رقم مناسبی محسوب می‌شود.

راگ‌فون 7 آلتیمیت به عنوان پرچمدار گیمینگ ایسوس در زمان عرضه با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 که بهترین پردازنده موجود در بازار بود معرفی شد اما تنها در یک نسخه با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود.

این گوشی یک باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ‌سریع 65 واتی نیز دارد که به گفته ایسوس در کمتر از 45 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

یکی از مزایای مهم این دستگاه که آن را به یکی از بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile بدل ساخته، برخورداری از یک سیستم سخت‌افزاری خنک‌کننده با یک گجت جانبی است که به بهترین شکل ممکن برای خنک‌کردن گوشی عمل می‌کند و در نوع خود بی‌نظیر است. با این سیستم شما هیچ نوع گرمایی حین در دست گرفتن گوشی در طولانی مدت حس نخواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون

بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون

آیکو 12 پرو (Iqoo 12 Pro)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile

  • نمایشگر: 6.78 اینچی با وضوح 1440 در 3200 پیکسل، نرخ نوسازی 144 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 3
  • رم: 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 5100 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 120 واتی

برند آیکو که در واقع زیرمجموعه کمپانی بزرگ ویوو محسوب می‌شود در سالیان اخیر توانایی خود در معرفی محصولاتی مناسب برای بازی را به خوبی با سری گوشی‌های آیکو 10 و 11 نشان داده است. این کمپانی همین چندی پیش و در آخرین روزهای 2023 از سری گوشی‌های آیکو 12 نیز رونمایی کرد که از جمله بهترین گوشی‌های گیمینگ به نظر می‌رسند.

آیکو 12 پرو به عنوان نسخه پرچمدار این سری از یک نمایشگر 6.78 اینچی امولد با وضوح تصویر 1440 در 3200 پیکسلی برخوردار است که تراکم پیکسلی 518 پیکسل در هر اینچ را برای این دستگاه به ارمغان آورده است.

قلب تپنده این گوشی، بهترین پردازنده موجود در بازار یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 است. این گوشی در بخش رم تنها یک نسخه با 16 گیگابایت رم دارد اما در بحث حافظه داخلی کاربران امکان انتخاب از بین گزینه‌های 256، 512 گیگابایتی یا حتی 1 ترابایتی را دارند. باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی آیکو 12 پرو نیز از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند.

پیکسل 8 پرو (Pixel 8 Pro)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
  • نمایشگر: 6.7 اینچی با وضوح 1344 در 2992 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: گوگل تنسور G3
  • رم: 12 گیگابایت
  • حافظه داخلی:128، 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 5050 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 30 واتی

هوشمندترین گوشی دنیا نیز از جمله مواردی است که می‌تواند در لیست بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile جای گیرد. گوگل پیکسل 8 پرو به عنوان پرچمدار سال 2023 گوگل یک گوشی بسیار جذاب با اندروید خام و یک تراشه قدرتمند و 9 هسته‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی است که قطعا می‌توان از آن برای انواع بازی‌های ویدیویی استفاده کرد.

اساسا پیکسل‌ها برای بازی و عکاسی بسیار خوب هستند و دلیل آن نیز تمرکز این محصولات بر هوش مصنوعی و البته برخورداری از اندروید ساده بدون هیچ رابط کاربری ثانویه است.

پیکسل 8 پرو یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع LTPO OLED با وضوح تصویر 1344 در 2992 پیکسل دارد که تراکم پیکسلی 489 پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌کند. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 2400 نیت در حالت Peak پشتیبانی می‌کند و یکی از باکیفیت‌ترین نمایشگرهای بازار محسوب می‌شود.

پردازنده هوشمند تنسور جی 3 به عنوان قلب تپنده این دستگاه یک پردازنده 9 هسته‌ای و 4 نانومتری ساخت سامسونگ است که در ساخت آن تمرکز خاصی بر قابلیت‌های ترند این روزهای دنیای تکنولوژی، یعنی هوش مصنوعی بوده است.

پیکسل 8 پرو در تنها یک نسخه با 12 گیگابایت رم عرضه می‌شود اما در بخش حافظه داخلی شما امکان انتخاب از بین گزینه‌های 128، 256، 512 گیگابایتی و حتی 1 ترابایتی را دارید.

این گوشی یک باتری خوب 5050 میلی‌آمپرساعتی دارد که از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می‌کند و این یعنی ظرف مدت 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون

بهترین گوشی های شیائومی تا 30 میلیون

موتورولا اج 40 پرو (Motorola Edge 40 Pro)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile

  • نمایشگر: 6.67 اینچی با وضوح 1440 در 3200 پیکسل، نرخ نوسازی 165 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 2
  • رم: 12 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256 یا 512 گیگابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 4600 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 125 واتی

پرچمداران موتورولا همیشه از جمله گوشی‌های قدرتمند بازار هستند و می‌توان برخی از آن‌ها را نیز در شما بهترین گوشی‌های گیمینگ و مناسب برای بازی‌هایی چون پابجی دانست. موتورولا اج 40 پرو به عنوان آخرین پرچمدار کمپانی موتورولا از یک نمایشگر اولد 6.67 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 3200 پیکسل و تراکم پیکسلی 394 پیکسل در هر اینچ برخوردار است. این نمایشگر از نرخ نوسازی165 هرتزی برخوردار است که از این نظر آن را در کنار ایسوس راگ فون 7 آلتیمیت که یک گوشی تخصصی گیمینگ است قرار می‌دهد.

اج 40 پر به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کند. این دستگاه تنها یک نسخه با 12 گیگابایت رم دارد اما در بخش حافظه داخلی گزینه‌های 256 و 512 گیگابایتی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی موتورولا اج 40 پرو نیز از شارژ سریع 125 واتی پشتیبانی می‌کند که سبب می‌شود در کمتر از 25 دقیقه به طور کامل شارژ شود.

ردمی نوت 13 پرو پلاس

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
  • نمایشگر: 6.67 اینچی با وضوح 1220 در 2712 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: دایمنسیتی 7200 اولترا
  • رم: 12 یا 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256 یا 512 گیگابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 5000 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 120 واتی

سری گوشی‌های ردمی نوت از زیربرند شیائومی همیشه از محبوب‌ترین و بهترین گوشی‌های بازار هستند و امسال ردمی با عرضه ردمی نوت 13 پرو پلاس غوغایی به پا کرد. این دستگاه با یک نمایشگر 6.67 اینچی اولد با وضوح تصویر 1220 در 2712 پیکسل عرضه شده که تراکم پیکسلی 446 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد.

نمایشگر ردمی نوت 13 پرو پلاس همچنین از نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 1800 نیت در حالت Peak پشتیبانی می‌کند و این آن را به یکی از بهترین نمایشگرهای بازار بدل کرده است.

ردمی نوت 13 پرو پلاس از پردازنده قدرتمند دایمنسیتی 7200 اولترا برخوردار است که یک واحد 8 هسته‌ای و 4 نانومتری از کمپانی مدیاتک است. این پردازنده در نسخه‌هایی با 12 یا 16 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی ترکیب می‌شود تا یک سیستم پردازشی قدرتمند ارائه کند.

ردمی نوت 13 پرو پلاس به عنوان پرچمدار جدید برند ردمی از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی برخوردار است که در کمتر از 20 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های هواوی تا 12 میلیون

بهترین گوشی های هواوی تا 15 میلیون

نوبیا زد 60 اولترا (Nubia Z60 Ultra)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile

  • نمایشگر: 6.8 اینچی با وضوح 1116 در 2480 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 3
  • رم: 8، 12، 16، 24 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 6000 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 80 واتی

یکی از جذاب‌ترین گوشی‌هایی که در مدت اخیر معرفی شده و باید آن را در لیست بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile مورد اشاره قرار داد، گوشی نوبیا Z60 اولترا است.

کمپانی زد تی ای تا همین چند سال پیش برند نوبیا را صرفا به معرفی گوشی‌های گیمینگ ردمجیک اختصاص داده بود و خبری از گوشی دیگری نبود اما در یکی دو سال اخیر چند پرچمدار جذاب با برند نوبیا نیز عرضه شده است و جدیدترین پرچمدار نوبیا که در آخرین روزهای 2023 به عنوان یک پرچمدار جذاب معرفی شد، یک گوشی تمام‌عیار با مشخصات گیمینگ است که می‌تواند برای بازی پابجی هم مناسب باشد.

نوبیا زد 60 اولترا یک نمایشگر 6.8 اینچی امولد با وضوح تصویر 1116 در 2480 پیکسل دارد که تراکم پیکسلی 400 پیکسل در هر اینچ را فراهم می‌آورد. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 1500 نیت نیز پشتیبانی می‌کند.

پرچمدار نوبیا با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 از راه رسیده و از این نظر بسیار قدرتمند است. نکته جذاب این پرچمدار زیبای چینی اینکه در بخش حافظه داخلی و رم گزینه‌های بسیار متنوعی برای کاربران تدارک دیده به طوری که این گوشی در نسخی با 8، 12، 16 یا 24 گیگابایت رم و 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه داخلی در دسترس قرار می‌گیرد. باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی این گوشی نیز از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می‌کند.

ریلمی جی تی نئو 5 (Realme GT Neo 5)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
  • نمایشگر: 6.74 اینچی با وضوح 1116 در 2480 پیکسل، نرخ نوسازی 144 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1
  • رم: 8، 12 یا 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 5000 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 150 واتی

کمپانی ریلمی نیز یکی دیگر از بزرگترین گوشی‌سازان چینی است که محصولات بسیار جذابی تولید می‌کند. سری گوشی‌های ریلمی با پسوند GT معمولا محصولاتی اقتصادی و باکیفیت برای گیم خصوصا بازی‌های آنلاینی چون پابجی هستند و از سخت‌افزار قدرتمند و باتری‌هایی با پشتیبانی از سرعت شارژ بالا برخوردارند که در مجموع از نظر قیمتی در دسته اقتصادی جای می‌گیرند.

ریلمی جی تی نئو 5 به عنوان جدیدترین گوشی ریلمی در این دسته، یکی از بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile است که از یک نمایشگر 6.74 اینچی امولد با وضوح تصویر 1116 در 2480 پیکسل استفاده می‌کند. این نمایشگر که از نرخ نوسازی 144 هرتزی پشتیبانی می‌کند تراکم پیکسلی451 پیکسل در هر اینچ دارد و از حداکثر روشنایی 1400 نیت در حالت Peak پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده گوشی پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است که در نسخه‌هایی با 8، 12 یا 16 گیگابایت رم عرضه می‌شود. این گوشی البته در بخش حافظه داخلی صرفا با یک گزینه 256 گیگابایتی عرضه می‌شود که بسیار ناامیدکننده است و متاسفانه خبری از درگاه کارت حافظه جانبی نیز در آن نیست. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی ریلمی GT Neo 5 نیز از شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

گلکسی اس 23 اف ای (Galaxy S23 FE)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
  • نمایشگر: 6.4 اینچی با وضوح 1080 در 2340 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 1 / اگزینوس 2200
  • رم: 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128 یا 256 گیگابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 4500 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 25 واتی

یکی از بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile گلکسی اس 23 اف ای سامسونگ است. این قاتل پرچمدار سامسونگ که به عنوان نسخه ضعیف‌شده گوشی پرچمدار گلکسی اس 23 معرفی شده از مشخصات خوبی بهره می‌برد که آن را به گزینه جذابی برای گیم بدل کرده است.

این گوشی از یک نمایشگر 6.4 اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X برخوردار است که با وضوح تصویر 1080 در 2340 پیکسلی خود تراکم پیکسلی 403 پیکسل بر هر اینچ را به ارمغان می‌آورد. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 1450 نیت در حالت Peak پشتیبانی می‌کند.

این گوشی هم به تبع سیاست‌های قبلی سامسونگ در بازارهای مختلف با پردازنده‌های متفاوتی عرضه می‌شود به طوری که در بازارهای جهانی با اگزینوس 2200 و در بازار آمریکای شمالی با اسنپدراگون 8 نسل 1 از راه می‌رسد. هر دو پردازنده 4 نانومتری و 8 هسته‌ای و ساخت سامسونگ هستند و قدرت نسبتا یکسانی دارند.

این گوشی در دو نسخه با 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که هر دو نسخه تنها 8 گیگ رم دارند. باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی گوشی هم از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند که به گفته سامسونگ ظرف 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌شود.

گلکسی زد فولد 5 (Galaxy Z Fold 5)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile

  • نمایشگر در حالت باز: 7.6 اینچی با وضوح 1812 در 2176 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • نمایشگر ثانویه: 6.2 اینچی با وضوح 904 در 2316 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 2
  • رم: 12 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 4400 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 25 واتی

تردید نکنید که گوشی‌های تاشو و به طور خاص بهترین‌های آن‌ها از جمله بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile هستند این گوشی‌ها به لطف نمایشگر بزرگی که دارند گزینه جذابی برای بازی کردن و خصوصا بازی‌هایی مثل پابجی محسوب می‌شوند. یکی از این گوشی‌ها، پرچمدار تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد است.

گلکسی زد فولد 5 در حالت باز یک نمایشگر بزرگ 7.6 اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X با وضوح تصویر 1812 در 2176 پیکسل دارد که از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند و تراکم پیکسلی 373 پیکسل در هر اینچ دارد.

نمایشگر ثانویه این دستگاه نیز یک نمایشگر 6.2 اینچی با وضوح 904 در 2316 پیکسل و با پشتیبانی نرخ نوسازی 120 هرتزی است.

قلب تپنده گلکسی زد فولد 5 پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 است و زد فولد 5 توسط سامسونگ در نسخه‌هایی با 12 گیگابایت رم و 256، 512 گیگابایت و نهایتا 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

نقطه ضعف این دستگاه شاید بخش باتری باشد که صرفا یک واحد 4400 میلی‌آمپرساعتی برای تامین شارژ این نمایشگرهای بزرگ تعبیه شده است. این باتری از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند و این یعنی برای شارژ شدن کامل آن به زمانی بیش از 1 ساعت نیاز دارید.

 

وان پلاس اوپن (OnePlus Open)

بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile
  • نمایشگر در حالت باز: 7.82 اینچی با وضوح 2268 در 2440 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • نمایشگر ثانویه: 6.31 اینچی با وضوح 1116 در 2484 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • پردازنده: اسنپدراگون 8 نسل 2
  • رم: 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 512 گیگابایت
  • باتری و سرعت شارژ: 4805 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 67 واتی

اگر به دنبال یک گوشی تاشو بهتر از گلکسی زد فولد 5 برای بازی پابجی موبایل بودید می‌توانید روی وان پلاس اوپن که اخیرا معرفی شده است حساب باز کنید. این دستگاه در حالت باز یک نمایشگر بزرگ 7.82 اینچی از نوع  Foldable LTPO3 Flexi-fluid AMOLED با وضوح تصویر 2268 در 2440 پیکسل دارد که تراکم پیکسلی 426 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 2800 نیت پشتیبانی می‌کند که از باکیفیت‌ترین نمایشگرهای گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود.

نمایشگر ثانویه این دستگاه نیز یک پنل LTPO3 Super Fluid OLED با ابعاد 6.31 اینچی است که وضوح 1116 در 2484 پیکسل و تراکم پیکسلی 431 پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌کند. این نمایشگر نیز از نرخ نوسازی 120 هرتزی و  حداکثر روشنایی 2800 نیت پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده پرچمدار تاشو وان پلاس واحد اسنپدراگون 8 نسل 2 است که انتظار می‌رفت یک پله بالاتر از این و 8 نسل 3 باشد. با این وجود این دستگاه همچنان قدرت پردازشی خوبی دارد. وان پلاس اوپن در تنها یک نسخه با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است.

این گوشی یک باتری 4805 میلی‌آمپرساعتی دارد که برخلاف سامسونگ از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند و این یعنی در کمتر از 45 دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

سوالات متداول

قدرتمندترین گوشی‌های گیمینگ مناسب برای پابجی کدامند؟

ردمجیک 9 پرو پلاس، ویوو ایکس 100 پرو، ردمی K70 پرو، وان پلاس 12، آیفون 15 پرو مکس، شیائومی 14 پرو، شیائومی 13 اولترا، آیکو 12 پرو و نوبیا Z60 اولترا در حال حاضر قدرتمندترین گوشی‌های بازار برای بازی پابجی هستند. گفتنی است که به جز ویوو ایکس 100 پرو و آیفون 15 پرو مکس بقیه این گوشی‌ها همگی با اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه شده‌اند.

اقتصادی‌ترین گوشی‌های مناسب برای بازی پابجی کدامند؟

پوکو ایکس 5 پرو، پوکو اف 5 پرو، ردمی کی 60 اولترا، ناتینگ فون 2، آنر 90 پرو، آنر 100 پرو، ریلمی جی تی نئو 5 و ردمی نوت 13 پرو پلاس از بهترین گوشی‌های اقتصادی مناسب برای پابجی هستند.

بهترین گوشی‌های شیائومی برای پابجی کدامند؟

شیائومی گوشی‌های بسیاری دارد که در زمره بهترین محصولات مخصوص گیم و پابجی هستند. از جمله این موارد می‌توان به شیائومی 14 پرو، شیائومی 13 اولترا، شیائومی 13 تی پرو، ردمی K70 پرو، ردمی K60 اولترا، پوکو F5 پرو، بلک شارک 5 پرو، ردمی نوت 13 پرو پلاس و حتی در رده‌های قیمتی پایین پوکو ایکس 5 پرو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین گوشی ها برای PUBG Mobile چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (19 نظر)

    شیائومیt11pro
    12گیگ رم حافظه 256
    20تومن پول گوشی مخصوص گیم اسمش نیست
    120ولت شارژر خخخخخخ 17دقیقه0تا100پر میکنه
    داداش بازار شیائومی رو خراب نکن

    پاسخ

    پس چرا گوشی poco x4 gt رو نزاشتید
    این گوشی که مخصوص گیمینگه

    پاسخ

    حداقل گوشی های ارزونی میذاشتی من الان با نوکیا دارم نظر میزارم😂

    پاسخ

    بسیار مفید و کامل بود، متشکریم💖💖💖.

    پاسخ

    من با پوکو ام ۴ پرو بارم 8+4کالافو با تنظیمات آیپد بازی میکنم کم نمیاره بعد ایسوس راگفون 7بهترین گوشی گیمینگ جهان واسه پابجی ؟

    پاسخ

    من با Poco F4 128g/6g میخوام stalker و GTA iv با شبیه ساز vinlator یا exagear بالا بیارم که بالا هم میاد
    بعد با این گوشیا pubg?!
    حداقل باز carx street و کالاف وازونی میگفتی یه چیزی.

    پاسخ

    گوشی خوب که تو بازی کم نیار و داغ نکنه و واسه کارای روز مرهم خوب باشه موبایل سامسونگ M33رم ۸ که خودم دارم خیلی هم عالی جواب میده

    پاسخ

    مهم ترین گوشی گیمینگ بازار رو نزاشتید. پوکو اف۵ چند ماه کل یوتوب و بازار جهانی درگیر این گوشی هستند بعد یه گوشی هایی رو گذاشتید که آدم برگاش می‌ریزه آشقال ترین هارو گذاشتید بعد پوکو اف 5 رو نزاشتید ! منطقی نیست . (همشون رو نمیگما بعضیاشون رو گفتم که اشقالن) اولین گوشی که آپدیت هایپر او اس رو دریافت کرد پوکو اف 5 بود . ۱۴ و ۱۴ پرو که با هایپر او اس اومده بودن . پوکو اف 5 اولین گوشی بود که بعد ۱۴ و ۱۴ پرو هایپر او اس رو دریافت کرد . اینقدر با اطلاعات بیخود مردم رو گمراه نکنید . همینجا رک به همتون میگم . این ثابت شده هست و همه تو دنیا می‌دونن . تو یوتوب هم بگردید متوجه میشید . هیچ گوشی سامسونگی از ۵ میلیون گرفته تا ۶۰ میلیون . هیچ کدومشون برای گیم بدرد نمیخورن اینو تو مغذتون فرو کنید.

    پاسخ

    باشه 😂

    پاسخ

    واقعا گوشی های ی بدون نقصی در بازار هست و همه خوب ولی نمی‌دونم چرا کار بازار پول نیست هر کی میبینم تو این زمستون یا وام گرفته گذرونده یا زمین ملک فروخته که دیگه از دستش رفته در صورتی که پارسال این موقع با تمام تحریم ها همه چیز خوب می‌گذشت ..آره واقعا گوشیهای خفن و تمام عیار ی تولید کردن و خیلی چیزهای دیگه

    پاسخ

    Poco x3 pro هست نه Poco x3 تو پوکو x3 پرو اول که میگیری توش پابجی هست ولی پوکو x3 اینطور نیست

    پاسخ

    Red magic خیلی خوبه ۹۰ اف پی اس با ۱۶ گیگ رم

    پاسخ

    گوشی من mi 11 i کیفیت تا ultra HDR می‌ره رام 8 و 90 fps چرا اینو نذاشتید

    پاسخ

    داش گوشی های کم قیمت تری هم هستن که پابجی رو توی بهترین حالت بیارن حتما نمی‌خواست بری همه پرچم دارا رو بزاری

    پاسخ

    من پوکوm3 دارم باهاش کالاف بازی میکنم
    آیا گوشی لگ و باگ میگیره؟

    پاسخ

    میان ردهای شیائومی از رنج 5 میلیون تا 10 میلیون مناسب هست و بدون هیچ مشکلی اجرا میشه
    حتا این بازی از اسنپدراگون 625 به پایین با حداقل رم 3 بدونه مشکل اجرا میشه
    فقط این بازی شاید بر روی مدیاتک به مشکل بر میخوره ولی سری جدید مدیاتک هم عالیه و لگ در بازی احساس نمیشه با گرافیک بالا
    ولی تا کالاب هست پاجی اصلا ارزش بازی نداره اونم بازی که فیلتر باشه….

    پاسخ

    چه میگی تونم کی کلاف میزنه آخه کالاف مال بچهاس

    پاسخ

    من پوکو f3 دارم واقعا عالی هست و آدم لذت میبره وقتی با گرافیک بالا و بدون لگ بازی میکنه

    پاسخ

    سلام من POCOM3دارم و واسه پابجی گرافیکش تاHDRمیره این گوشی هم بزارید ممنون

    پاسخ