;
coinex

تاتیانا ماسلانی ایفاگر نقش شی هالک (She Hulk) خواهد بود

سریال های مارول در سال 2021 از موردانتظارترین بخش های کاری مارول در سال آینده است. اخبار حاکی از این است که تاتیانا ماسلانی ایفاگر نقش شی هالک خواهد بود.

طی چند ماه گذشته، مارول گام‌های مهمی برای توسعه She-Hulk برداشته تا تولیدش را قبل از پایان سال ۲۰۲۰ آغاز کند. کت کویرو (Kat Coiro) برای کارگردانی این سریال انتخاب شد و راه را برای معرفی بازیگر اصلی آن هموار کرد.

کمی پس از آن گزارش شد که تاتیانا ماسلانی، ستاره سریال Orphan Black نقش شی-هالک را در MCU بازی خواهد کرد. این اخبار طرفداران بسیاری را هیجان‌زده کرد و شاهد فن‌آرت‌های زیادی بودیم که در آن‌ها ماسلانی در نقش شی-هالک تصور شده بود.

ما پیش از این در بهترین فیلم های 2021 گفته بودیم که سال 2021 در دنیای سینما میتواند سال شلوغ و پرکاری باشد. این را  جدیدترین و بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و البته جدیدترین و بهترین فیلم های اکشن 2021 میتوان دریافت.

در عین حال مارول در سال 2021 سال شلوغی دارد، علاوه بر فهرستی از جدیدترین و بهترین فیلم های مارول در سال 2021 در سال اینده میلادی مارول برنامه های زیادی برای معرفی سریال ها دارد. یکی از محبوب ترین و البته موردانتظارترین ها در این میان قطعا سریال لوکی خواهد بود.

البته در میان سریال های سال آینده مارول باید به سریال شی هالک نیز اشاره کرد که شخصیت اصلی آنرا تاتیانا ماسلانی اجرا خواهد کرد.

تاتیانا ماسلانی ایفاگر نقش شی هالک (She Hulk)

تاتیانا ماسلانی را عمدتا با سریلا فوق‌العاده جذاب یتیم سیاه (Orphan Black) می‌‌شناسیم. او در این سریال بی‌نظیر چندین نقش مختلف با لهجه‌های مختلف ایفا نقش کرد و موفق به دریافت جایزه امی نیز شد. اگرچه مارول یا دیزنی پلاس هنوز حضور تاتیانا مازلانی را رسما تایید نکرده‌اند، اما گائو و مارک رافلو، بازیگر نقش بروس بنر ملقب به هالک، در توییتر با انتشار توییت‌هایی به انتخاب مازلانی واکنش نشان داده‌اند.

جنیفر والترز ملقب به شی هالک که در حقیقت دخترعمه‌ی بروس بنر است، توسط استن لی و جان بوشما خلق و برای اولین‌بار در فوریه ۱۹۸۰ و در شماره اول Savage She-Hulk معرفی شد.

ایفاگر شخصیت شی هالک

جنیفر پس از یک حادثه تیراندازی و از دست دادن خون فراوان، نیاز به خون داشت و به دلایل فامیلی و انطباق خونی، بروس بنر مجبور شد به جنیفر خون اهدا کند که این موضوع باعث تبدیل شدن دختر عمه بروس بنر به شی هالک شد.

شی هالک برخلاف هالک توانایی کنترل خشم خود را دارد و درواقع از همان هوش و ذکاوت جنیفر برخوردار است. به‌تازگی تایید شده است که سریال WandaVision (وانداویژن) قرار است طی سال جاری میلادی از دیزنی پلاس منتشر شود و اخیرا تولید سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) در آتلانتا از سر گرفته شده است.

سریال She Hulk قرار است در ۶ قسمت تولید شود، اما هنوز زمانی برای شروع تولید یا انتشار آن اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ایفاگر نقش شی هالک چیست؟ آیا تاتیانا ماسلانی انتخاب خوبی است؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر