;
coinex

تاریخ پخش و تریلر ماتریکس 4 (The Matrix) ؛ سرنوشت نئو و دوستان!

تاریخ پخش و تریلر ماتریکس 4 توسط برادران وارنر منتشر شده است. این فیلم به عنوان دنباله‌ای بر سه گانه محبوب ماتریکس در سال 2021 اکران خواهد شد.

ماه شهریور امسال بود که پس از یک انتظار طولانی، سرانجام شرکت برادران وارنر رسما ساخت قسمت جدید فیلم The Matrix (ماتریکس) را تایید و اعلام کرد. در ادامه مشخص شد در این فیلم قرار است شاهد بازگشت کیانو ریوز در نقش نئو و کری-ان ماس در نقش ترینیتی باشیم و همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده دارد.

حال در جدیدترین اخبار، تاریخ پخش و تریلر ماتریکس 4 به عنوان قسمت جدید فیلم ماتریکس اعلام شده است. برادران وارنر تاریخ پخش و تریلر ماتریکس 4 را منتشر کرده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. تریلرهای فیلم های سال 2021 یکی پس از دیگری توسط کمپانی‌های سازنده در حال پخش هستند. پیشتر تاریخ پخش و تریلر سریال لوکی مارول (Loki 2021) و تاریخ انتشار و تریلر ونوم 2 (Venom) با بازی تام هاردی را بررسی کرده بودیم که تماشای آنها خالی از لطف نیست.

تاریخ پخش و تریلر ماتریکس 4 منتشر شد

در سال 2020 تیم تحریریه تکراتو تلاش قابل توجهی در پوشش اخبار حوزه سینما و معرفی برترین فیلم های روز به خرج داد. ما در تکراتو از  بهترین انیمیشن های 2020 و بهترین فیلم های عاشقانه 2020 گفتیم. اما سال 2020 با همه حواشی اش در سینما رو به پایان است و سال 2021 به عنوان اولین سال دهه جدید میتواند برای هنر هفتم بسیار پربار باشد. حداقل فهرست بهترین فیلم های 2021  که به ما اینطور میگوید.

به علاوه برای اطمینان خاطر از فیلم های جذابی که در سال 2021 عرضه میشوند، میتوانید نگاهی به فهرست  بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و جدیدترین و بهترین فیلم های اکشن 2021 بیندازید. اگر هم علاقه‌مندان به سریال‌های جذاب هستید شاید

بهترین سریال های ترکی 2020 و بهترین سریال های GEM TV پیشنهاد خوبی نباشد، اما حتما به بهترین سریال های نتفلیکس 2020 و بهترین انیمیشن های سریال 2020 را حتما نباد از دست بدهید.

اما بیایید به بحث تاریخ انتشار ماتریکس 4 برسیم. پس از چرخه تولید نسبتاً سریع، فیلم ماتریکس 4 با درنظر داشتن اینکه قرار است در سال 2021 در سینماها اکران شود، فیلمبرداری خود را از اوایل سال 2020 شروع کرد.

اما از جایی که شیوع بیماری کرونا باعث توقف فیلمبرداری شد، استودیوی سازنده اکران آن را تا سال 2022 عقب انداخت. با اینکه طرفداران قبول کرده بودند که فیلم The Matrix 4 را تا سال 2022 نخواهند دید و باید منتظر اکران آن بمانند، ولی استودیوی وارنر مجدداً فیلمبرداری فیلم ماتریکس را از سر گرفت و تصمیم دارد که آن را در سال 2021 منتشر کند.

تاریخ انتشار ماتریکس 4
تاریخ انتشار ماتریکس 4

ماتریکس ۴ (The Matrix 4) به عنوان دنباله سه گانه معروف، یک فیلم آمریکایی در حال ساخت در ژانر اکشن و علمی تخیلی به نویسندگی و کارگردانی لانا واچوفسکی است.

این فیلم چهارمین قسمت از سری فیلم‌های ماتریکس و دنباله فیلم انقلاب‌های ماتریکس (۲۰۰۳) محسوب میشود. به تازگی تاریخ پخش و تریلر ماتریکس 4 مشخص شده است. اما پیش از پرداختن به این موضوع کمی به موضوع فیلم بپردازیم.

از تهیه فیلمنامه تا تاریخ انتشار ماتریکس 4

فیلم‌نامه این فیلم توسط واچوفسکی، الکساندر همن و دیوید میچل به رشته تحریر درآمده است. اینطور که از ابتدا مشخص بود به نظر میرسد دوقلوهای واچوفسکی در این قسمت همکار هم نیستند. البته علت عدم حضور لیلی در تیم کارگردانی، مشغولیت در یک پروژه دیگر عنوان شده است.

لانا واچوفسکی در بیانیه ای در ارتباط با کار بر روی قسمت 4 ماتریکس گفته است :

بسیاری از ایده هایی که من و لیلی ۲۰ سال پیش کاوش کردیم ، اکنون حتی بیشتر هم اهمیت دارند. من بسیار خوشحالم که این شخصیت ها را دوباره به زندگی خود برمی گردانم و از فرصتی دیگر برای همکاری با دوستان بی نظیرم سپاسگزارم.

توبی امریک (Toby Emmerich) مدیرعامل کمپانی برادران وارنر نیز درباره فیلم جدید گفته است :

ما بیشتر از این نمی توانیم از ساختن قسمت بعدی توسط لانا هیجان زده باشیم.  لانا یک فیلمساز خلاق منحصر به فرد است و ما هیجان زده می شویم که او در حال نویسندگی ، کارگردانی و تولید این فصل جدید در جهان ماتریکس است .

کیانو ریوز و کری-ان ماس از بازیگران قدیمی این مجموعه فیلم هستند که در قسمت‌های قبلی این مجموعه حضور داشتند و قرار است نقش خود را دوباره احیا کنند. برخلاف سه‌گانه اول، لیلی واچوفسکی در این فیلم حضور ندارد و مسئولیت کارگردانی، تولید و نویسندگی به عهده خواهر او یعنی لانا واچوفسکی است.

از دلایل عدم این حضور، حضور لیلی در پروژه سریال کار در حال انجام است (Work in Progress)، محصول شبکه شوتایم، بیان شده است. این فیلم محصول مشترکی از شرکتهای برادران وارنر پیکچرز و ویلیج رودشو پیکچرز است و مطابق آخرین اعلام قرار است در تاریخ 22 دسامبر 2021 مقارن با 1 دی ماه 1400 اکران شود.

بیشتر بخوانید:

بازیگران جدید ماتریکس 4 و البته حذف شده ها!

بازیگران زیادی به ماتریکس ۴ اضافه شده اند هرچند نقش هیچکدام از آن ها توسط واچوفسکی و برادران وارنر اعلام نشده است. جاناتان گراف (Jonathan Groff) بازیگر فیلم منجمد (Frozen) و شکارچی ذهن (Mindhunter) به بازیگران فیلم پیوسته است.

همچنین استفن گراهام (Stephen Graham) بازیگر گنج ملی (national treasure) ، پریانکا چوپرا (Priyanka Chopra) و الن هالمن (Ellen Hollman) بازیگر اسپارتاکوس (Spartacus) و اندرو کالدول (Andrew Caldwell) بازیگر آی زامبی (iZombie) نیز در ماتریکس۴ حضور دارند.

تاریخ انتشار ماتریکس 4

همچنین چند چهره آشنا برای طرفداران فیلم حسی (Sense8) یعنی برایان .جی .اسمیت ( Brian J Smith) ، توبی آنوومر (Toby Onwumere) و اراندیرا ایبارا ( Eréndira Ibarra) به بازیگران این فیلم ملحق شده اند.

یکی از بازیگرانی که از سه گانه قبلی در این فیلم حضور نخواهد داشت هوگو ویوینگ (Hugo Weaving) در نقش مامور اسمیت (Agent Smith) است که در ژانویه ۲۰۲۰ گفته بود :  آن ها قرار است کار را بدون حضور من پیش ببرند.

جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، یحیی عبدل متین دوم، نیل پاتریک هریس، جسیکا هنویک، جاناتان گروف و توبی آنوومیر، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم The Matrix 4 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

داستان ماتریکس 4

آخرین باری که طرفداران داستان نئو را دنبال کردند، مربوط به سال 2003 و فیلم The Matrix Revolutions بود. در این فیلم دیدیم ماشین‌ها در حال نبرد با انسان‌های ساکن زایان هستند و نئو نیز در تلاش است تا معامله‌ای برای نجات تمام انسان‌ها انجام دهد.

نئو با مامور اسمیت درگیر می‌شود و در نهایت برای نابود کردن اسمیت و پاک کردن ماتریکس، خودش را قربانی می‌کند. متاسفانه در حال حاضر جزئیات زیادی درباره داستان ماتریکس 4 نمی‌دانیم، اما گفته می‌شود که ماجراهای این فیلم در دنیای ماتریکس رخ خواهد داد.

با توجه به اینکه نئو در پایان سه‌گانه اصلی جانش را از دست داد، حالا باید ببینیم که سازندگان برای بازگشت او به داستان چه نقشه‌ای در سر دارند. با توجه به بازخوردهای مثبتی که معرفی فیلم Matrix 4 در رسانه‌های اجتماعی به همراه داشت، احتمالا به‌زودی خبرهای بیشتری درباره این فیلم و جنبه‌های مختلف آن خواهیم شنید.

نخستین تریلر ماتریکس 4

کانسپت‌ تریلرهای بسیاری توسط هواداران در یوتیوب ساخته شده است. اما حالا که تا حدودی با تاریخ انتشار ماتریکس 4 آشنا شده‌اید، باید به سراغ تریلر رسمی سری چهارم ماتریکس برویم. این ویدیو تکراتو را از دست ندهید.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techrato

نظر شما در خصوص تاریخ پخش و تریلر ماتریکس 4 چیست؟ به نظر شما تاریخ انتشار ماتریکس 4 بازهم تغییر میکند؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر