;
coinex

تاریخ انتشار و تریلر فیلم 355 ؛ یک فیلم جاسوسی تمام عیار!

تاریخ انتشار و تریلر فیلم 355 که از جمله موردانتظارترین فیلم های 2021 محسوب میشود، به تازگی مشخص شده است. با ما در ادامه این گفتار همراه باشید.

تا پیش از این تنها میدانستیم که 355 یک فیلم به کارگردانی سیمون کینبرگ است از جمله جدیدترین و بهترین فیلم های 2021 است. موضوع این فیلم آنطور که تاکنون مشخص شده است مرتبط با مباحث جاسوسی است. اما حالا و به لطف شرکت یونیورسال پیکچرز صاحب امتیاز این فیلم، باید بگوییم که این فیلم با بازی پنه لوچه کروز و جسیکا چستین، مرتبط با موضوع زنان جاسوس است و در تاریخ 15 ژانویه منتشر خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی آنچه از 355 میدانیم با ما در تاریخ انتشار و تریلر فیلم 355 همراه باشید. در انتهای این گفتار تریلر فیلم را نیز برایتان قرار میدهیم.

تاریخ انتشار و تریلر فیلم 355

فیلم ۳۵۵ داستان یک گروه از بهترین مأموران زن را که در آژانس‌های دولتی سرتاسر دنیا فعالیت دارند، حکایت می‌کند. این مأموران زن در تلاش هستند تا مقابل یک سازمان بایستند و اقدامات آن‌ها را برای به دست آوردن یک سلاح مرگبار، متوقف کنند.

این سازمان شرور قصد دارد که با استفاده از این سلاح مرگبار جهان را به آشوب بکشد. عنوان فیلم از یکی از اولین جاسوس‌های ایالات متحده گرفته شده‌است که در طی جریان انقلاب آمریکا فعالیت می‌کرد.

جالب است بدانید که این جاسوس هم یک زن بود. به‌همین ترتیب مأمور ۳۵۵ تبدیل به یک واژه عامیانه برای تمام افرادی که در سازمان سیا کار می‌کردند، شد تا یک جاسوس زن را مورد خطاب قرار دهند.

اگر ی سال 2020 با تکراتو همراه بوده باشید در جریان هستید که ما به خوبی در پوشش علایق و سلایق مخاطبین خود در حوزه سینما و تلویزیون تلاش کردیم. بهترین انیمیشن های سریالی 2020  ،  بهترین انیمیشن های 2020 و یا بهترین سریال های ترکی 2020 از جمله مطالب خوب تکرتو در سال 2020 بود که با استقبال مخاطبین نیز روبرو شد.

به نظر میرسد آغازین سال از دهه جدید میلادی نیز سال خوبی برای علاقه مندان به هنر هفتم باشد. حداقل فهرست بهترین فیلم های 2021  که اینطور نشان میدهد.

هنوز رسما سال 2021 آغاز نشده ولی جو  بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 یا جدیدترین و بهترین فیلم های اکشن 2021  علاقه مندان به سینما را به خود درگیر کرده است. البته بعضی جدیدترین و بهترین فیلم های مارول در سال 2021 را ترجیح میدهند.

تکلیف تاریخ انتشار فیلم های 2021 تا حد زیادی روشن شده است. ما در تکراتو پیش از این تاریخ پخش و تریلر ماتریکس 4  ، تاریخ پخش و تریلر سریال لوکی مارول (Loki 2021) و تاریخ انتشار و تریلر ونوم 2 (Venom) اشاره کرده بودیم. در بررسی تاریخ انتشار و تریلر فیلم 355 نیز همراه ما باشید.

تاریخ انتشار و تریلر فیلم 355

شرکت یونیورسال پیکچرز اخیرا اعلام کرد که جدیدترین اثر جاسوسی و دلهره‌آور آن‌ها یعنی فیلم 355 قرار است در تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۱ (۲۶ دی ۱۳۹۹) به روی پرده سینماها برود.

فیلم 355 توسط سایمون کینبرگ کارگردانی شده است. جسیکا چستین، برنده جایزه اسکار یعنی لوپیتا نیونگو، برنده جایزه اسکار یعنی پنه‌لوپه کروز، دایان کروگر بازیگر فیلم Inglourious Basterds و فن بینگ بینگ بازیگر فیلم X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده) از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خود سایمون کینبرگ به کمک تریسا ربک که خالق سریال Smash از شبکه NBC محسوب می‌شود، فیلمنامه این اثر هیجان‌انگیز را نوشته است. کینبرگ همچنین از طریق شرکت Genre Films خود، تهیه کنندگی این اثر را برعهده داشت.

تاریخ پخش فیلم 355
تاریخ پخش فیلم 355

فیلم 355 اما داستانی اکشن با تم جاسوسی است آنهم با شخصیت های زن جاسوس! ماجرا از این قرار است که یک سازمان شرور ولی قدرتمند در تلاش برای دستیابی به یک سلاح مرگبار است. موفقیت این سازمان میتواند دنیا را به آشوب بکشد. در این میان گروهی از بهترین ماموران زن جاسوس در آژانس های دولتی در سراسر دنیا میکوشند تا با پیش دستی، در مقابل این سازمان بایستند و مانع دستیابی آن به سلاح مذکور شوند.

علاوه‌بر کینبرگ، جسیکا چستین و همچنین کلی کارمیکل هم از طرف شرکت Freckle Films از جمله تهیه کنندگان فیلم 355 بودند. ریچارد هویت که تهیه کنندگی فیلم Bohemian Rhapsody (بوهمین راپسودی) را در رزومه کاری خود دارد، تهیه کنندگی اجرایی این فیلم جاسوسی را برعهده گرفته است.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین و بهترین سریال های نتفلیکس 2021

از کارگردان 355 چه میدانیم؟ تاریخ پخش فیلم 355

فیلم 355، دومین اثری است که سایمون کینبرگ به‌تنهایی و کاملا مستقل کارگردانی آن را برعهده دارد. پیش از این، او فیلم Dark Phoenix (ققنوس تاریک) را کارگردانی کرده بود که اخیرا هم به اکران خود به‌طور رسمی پایان داد.

البته کینبرگ عمده شهرت خود را مدیون نگارش فیلنامه شرلوک هلمز 2009 با بازی رابرت داونی جونیوز به کارگردانی گای ریچی است. در این میان نباید تاثیر مثبت او در نگارش فیلمنامه های سه قسمت از سری مردان ایکس و البته فیلم محبوب آبراهام لینکلم: شکارچی خون‌آشام فراموش کنیم. این فیلم در سال 2012 با بازی بنجامین واکر اکران شد و موفقیت خوبی به دست آورد.

جسیکا چستین فردی بود که ایده اصلی این فیلم را مطرح کرد و با همین کار توانست اعتباری به غیر از بازیگری و تهیه کنندگی به دست بیاورد. چستین در یک مصاحبه با گزارشگر سایت خبری ددلاین عنوان کرد که او زمانی‌که سر پروژه فیلم The Help (خدمتکاران) بود، این ایده را پیدا کرد.

او به خاطر همین پروژه متوجه شد که چقدر جمع شدن و تشکیل گروه شخصیت‌های زن را دوست دارد و دوست داشت تا شرایطی را به وجود بیاورد که دوباره اتفاقی مانند فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) در ژانر جاسوسی رخ دهد.

تاریخ پخش فیلم 355
تاریخ پخش فیلم 355

جالب است بدانید که خود چستین نیروی محرک اصلی بازیگران در این فیلم بود؛ زیرا خودش با تمام آن‌ها تماس گرفت و نقشی را که برایشان در نظر گرفته بود، برایشان توضیح داد؛ تمام آن‌ها هم بلافاصله بعد از شنیدن پیشنهاد، آن را پذیرفتند.

عنوان فیلم یعنی همان 355 از یکی از اولین جاسوس‌های ایالات متحده گرفته شده است که در طی جریان انقلاب آمریکا فعالیت می‌کرد. جالب است بدانید که این جاسوس هم یک زن بود. به‌همین ترتیب مامور 355 تبدیل به یک واژه عامیانه برای تمام افرادی که در سازمان سیا کار می‌کردند، شد تا یک جاسوس زن را مورد خطاب قرار دهند. چستین هم زمانی‌که بر سر پروژه فیلم Zero Dark Thirty (سی دقیقه پس از نیمه‌شب) در سال ۲۰۱۲ تحقیقاتی را انجام می‌داد، به این حقیقت پی برد.

نخستین تریلر فیلم 355

همانطور که اشاره کردیم،تاریخ انشتار فیلم 355 احتمالا 14 ژانویه 2021 و در بریتانیا است. فیلمی که سایمون کینبرگ نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی آنها را عهده‌دار بوده در صورت موفقیت پروژه مهمی در کارنامه کاری او به شمار خواهد رفت. نخستین تیز فیلم 355 را در ادامه تماشا کنید.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تاریخ انتشار و تریلر فیلم 355 چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر