;
coinex

پایتخت 7 قطعا ساخته نخواهد شد ؟

بی شک مهمترین و پرطرفدارترین سریال نوروزی سال های اخیر سریال محبوب پایتخت بوده است. حال به نظر میرسد پایتخت 7 قطعا ساخته نخواهد شد.

سال 99 رو به پایان است و از حالا شور و هیجان سال جدید یعنی سال 1400 همه را فراگرفته است. پیشاپیش اخبار سال 1400 به عنوان دروازه ورود به قرن جدید شمسی به تیتر این روزهای رسانه های خبری تبدیل شده و ما نیز در تکراتو سعی در پوشش اخبار مهم داریم.

آغاز سال جدید در حوزه سینما و تلویزیون همیشه نویدبخش اکران های جدید و انگیز است. فهرست بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 ما را بسیار مشتاق آغاز سال جدید میلادی کرده است.

پایتخت 7 قطعا ساخته نخواهد شد ؟

هرچقدر در این سمت ماجرا و با آغاز سال 1400 از سریال های نوروز 1400 و اخبارشان بی اطلاعیم، آغاز سال جدید میلادی برایمان بهترین فیلم های 2021 را به ارمغان میآورد.

در این میان با جدیدترین و بهترین فیلم های مارول در سال 2021 این استودیوی فیلمسازی دین خود را برای سال 2021 ادا کرده است. اگرچه حالا خبر از معلق شدن مراحل تولید پایتخت 7 میرسد اما خبری از لغو شدن مراحل تولید جدیدترین و بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 نداریم. فقط تاریخ اکران جدیدترین و بهترین فیلم های اکشن 2021 با کمی تعویق مواجه شده است.

پایتخت 7 قطعا ساخته نخواهد شد ؟

در ارتباط با این موضوع و در حالی که طی روزهای گذشته اخبار مرتبط با تولید فصل هفتم سریال پایتخت جریان داشت، محسن تنابنده به عنوان یکی از بازیگران اصلی و نویسندگان مجموعه پایتخت با انتشار پستی در صفحه شخصی اش نوشت:

امسال هم علی‌رغم فرصت بسیار کوتاه تا نوروز و به رغم همکاری‌های سازمان و توافقات صورت گرفته تلاش کردیم که مقدمات پایتختی جدید و در خور شان شما بسازیم که شرایط مهیا نشد.

یعنی من توانشو نداشتم و از همین از محضر همه شما عذرخواهی می‌کنم تا فرصتی دیگر و فضایی پالوده‌تر

تنابنده همچنین در واکنش به جریان رسانه ای بر علیه این سریال نوشت:

لطفا دست از تخریب و عقیم‌سازی بردارید. پایتخت به عشق مردم ساخته و به خواست مردم ادامه پیدا کرده است و در حد سوادمان آیینه‌ای بوده در برابر جامعه. با تمام کاستی‌هایش که به آن واقفم، تلاش شما همه این بوده که با مسموم کردن فضا و معناسازی‌های بیهوده و استخراج مفاهیم عجیب و غریب از پایتخت دستاویز و ملعبه‌ای بسازید برای انتقام‌گیری‌هاتون از جناح مخالف یا ابراز وجود آن هم با نسبت دادن نظراتتان به مردم که هیچ‌گاه با شما هم رای نبوده

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه پایتخت 7 قطعا ساخته نخواهد شد چیست؟  نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر