;
coinex

شی هالک (She-Hulk) مارول یک سریال کمدی جنایی خواهد بود

به تازگی استودیوی مارول اطلاعات جدیدی را درباره سریال های سال آینده خود منتشر کرده است که در آن اطلاعاتی از شی هالک (She-Hulk) مارول نیز به چشم میخورد.

ماه گذشته بود که دیزنی اطلاعات زیادی را در ارتباط با سریال های سال آینده خود با طرفداران به اشتراک گذاشت. در این میان البته که بحثی از بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 در میان نیست اما بهترین سریال ها و جدیدترین و بهترین فیلم های مارول در سال 2021 قطعا برای همه ما هیجان انگیز خواهند بود.

علاوه بر مارول، در فهرست بهترین فیلم های 2021 عناوینی از جدیدترین و بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و جدیدترین و بهترین فیلم های اکشن 2021 ما را بی صبرانه منتظر آغاز سال جدید میلادی گذاشته است.

شی هالک (She-Hulk) مارول یک سریال کمدی جنایی خواهد بود

طی این مدت سعی کردیم اخبار مرتبط با فعالیت های مارول در سال آینده را با شما به اشتراک بگذاریم. در همین راستا از تاریخ پخش و تریلر بلک ویدو 2021 به عنوان یکی از موردانتظارترین آثار مارول در سال اینده سخن گفتیم.

در مورد موضوع خاص این خبر یعنی سریال شی هالک مارول نیز چندی پیش بازیگر شخصیت شی هالک مشخص شد. حال کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه با مجله Emmy اطلاعات جدیدی از سریال She-Hulk را منتشر کرده که حاوی اطلاعات جالبی نیز است.

شی هالک (She-Hulk) مارول

فایگی در مورد سریال She-Hulk گفت که این سریال قرار است یک سریال کمدی قضایی باشد که مدت زمان هر قسمت حدود نیم ساعت خواهد بود و اضافه کرد این چیزی است که مارول استودیو تا به امروز مشابه آن را انجام نداده است.

درواقع کمیک‌های شی هالک اثر جان برن منبع الهام ساخت سریال است که فضایی مشابه را دارد. تاتیانا مازلانی در نقش جنیفر والترز (شی هالک)، مارک رافلو در نقش بروس بنر (هالک) و تیم راث در نقش بیزاری (Abomination)، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال She-Hulk حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

انتظار میرود مراحل تولید و پخش این سریال از اوایل سال 2021 آغاز شود و تا سال 2022 از دیزنی پلاس پخش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شی هالک (She-Hulk) مارول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر