coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی اس 21 سامسونگ قطعا با قلم S Pen عرضه خواهد شد

شایعات پیرامون نسل آینده سری اس سامسونگ مدتهاست که جریان دارد. حال مشخص شده گلکسی اس 21 سامسونگ قطعا با قلم اس پن عرضه خواهد شد.

اگرچه پیشتر در بیانیه ‌های سامسونگ چیزی واضحی درباره ارائه قلم  S Pen  با سری گلکسی اس 21 اولترا مطرح نشده بود، اکنون مشخص شد که Galaxy اس 21 سامسونگ از قلم S Pen  پشتیبانی خواهد کرد. پیش از این شایعاتی مبنی بر ارائه پرچمدار جدید سامسونگ با قلم اس پن وجود داشت و برخی این را به منزله پایان عصر گلکسی نوت میدانستند.

حال در تازه ترین اطلاعات وجود اس پن در کنار گوشی جدید سامسونگ مشخص شده است. این گوشی بدون شک برای رقابت با بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 آماده خواهد شد.

گلکسی اس 21 سامسونگ قطعا با قلم S Pen عرضه خواهد شد

مدت مدیدی است که شایعات گوناگونی دامان محصول سال آینده سامسونگ را گرفته است. البته برخی منابع معتقدند جدیدترین نسل گلکسی اس، قبل از پایان سال جاری میلادی به بازارها عرضه خواهد شد. اما هرچه باشد هدف گذاری سامسونگ برای عرضه سری جدید این خانواده، به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 خواهد بود.

اس 30 یا اس 21 به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 اما ممکن است گوشی متفاوتی باشد، حداقل از آنچه که انتظار داریم.

در گزارش FCC که یکی از نهادهای معتبر است آمده که گلکسی S21 سامسونگ دارای شارژر بدون سیم خواهد بود، شارژی که می‌تواند هدفون‌ های بی سیم را نیز شارژ کند.

گلکسی اس 21 سامسونگ قطعا با قلم S Pen عرضه خواهد شد.

درباره مشخصات گلکسی S21 آمده که حداقل این گوشی در دو مدل معمولی و پلاس عرضه خواهد شد. هر دو گوشی گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس به ترتیب دارای نمایشگر 6.2 و 6.7 اینچی می باشند.

سیستم عامل این گوشی مطابق انتظار اندروید 11( One UI 3.1) است.

ظرفیت باتری مدل معمولی Galaxy اس 21 و Galaxy اس 21 پلاس و Galaxy اس 21 اولترا را به‌ترتیب 4000 و 4800 و 5000 میلی‌آمپر خواهد بود و همچنین تمام سری های مختلف این گوشی از فناوری شارژ سریع  25 واتی پشتیبانی می کند.

البته سامسونگ برای سال 2021 صرفا روی گوشی متمرکز نشده است و خبرها حاکی از این است که حداقل در میان بهترین تبلت های 2021 و بهترین هدفون های 2021 نیز باید شاهد نمایندگانی از کمپانی کره ای باشیم.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

نظر شما در خصوص عرضه پرچمدار جدید سامسونگ با قلم اس پن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر