coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فیلترشکن های جاسوس ؛ مراقب VPN هایی که مجرمان ساخته‌اند باشید

افراد برای تغییر آی پی خود از ابزارهایی استفاده میکنند. مشخص شده برخی از این ابزارهای رایگان یا فیلترشکن های جاسوس برای کارهای خرابکارانه استفاده میشود.

شبکه‌های خصوصی مجازی غالبا نیروهایی هستند که داده‌ های شما را ایمن و محفوظ نگاه می دارند. نحوه ارائه این سرویس ها توسط شبکه های مجازی برای مجریان قانون از اهمیت به سزایی برخوردار است.

سایت « تورنت فریک» در اینباره گزارش داد که « اف بی آی» و « یورو پل» در حال همکاری با یکدیگر هستند تا دسترسی به « سیف-اینت» ( به نام « اینسورگ» نیز معروف است) که ظاهرا یک سرویس های وی پی ان برای مجرمان می باشد را قطع کند. این سرویس ها علاوه بر تبلیغ مراکز جرم برای مواردی مانند دزدی از کارت های اعتباری و دزدی از حساب های بانکی نیز بکار برده می شوند.

مقامات وزارت دادگستری کشور ایالات متحده آمریکا دراینباره این نکته را خاطر نشان ساخته است که بسیاری از سرویس های مجرمان را تحت پوشش قرار داده و آنها مخفی می کند.

فیلترشکن های جاسوس

مراقب VPN هایی که مجرمان ساخته‌اند باشید

بسیاری از این سرویس های  VPN در هنگام شکایات و  پیگیری های قربانیان از ارائه گزارش امتناع کرده و یا بی توجهی می‌ کنند. همچنین در صورت نیاز این سرویس های وی پی ان با ساختن بهانه از جرم اتفاق افتاده طفره می روند.

فیلترشکن های جاسوس

وزارت دفاع ( پنتاگون) نیز اعلام کرد که این سرویس های VPN  دقیقا به مانند دزدان دریایی عمل می نمایند. البته لازم به ذکر است هیچکدام از مقامات به طور مستقیم اعلام نکردند که این سرویس ها در انجام جرم دخالت دارند، اما به طور ضمنی چنین چیزی اشاره شده است.

نگرانی های زیادی درباره سرویس های وی پی ان وجود دارد. برخی مانند گروه « اتلاف آی2» خواهان قطع کامل سرویس های VPN  هستند اما به هر حال نمی توان از یاد برد که این سرویس ها در حفظ حریم خصوصی بسیار مفید فایده بودند. به همین دلیل ممکن است « اف بی آی» و دیگر مقامات قضایی سرویس های وی پی ان را به خاطر همین پشتیبانی از اطلاعات شخصی مورد پیگرد قرار ندهند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: engadget

نظر شما در خصوص فیلترشکن های جاسوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر