coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رقص کریسمس ربات های بوستون داینامیکس را ببینید!

ویدیو رقص کریسمس ربات های بوستون داینامیکس را ببینید، در این ویدیو ربات بوستون داینامیکس درحال رقص با آهنگ «آیا عاشق من هستی؟» (Do You Love Me) دیده می شود.

در سال 2018 رقص جنجالی دیگری از ربات بوستون داینامیکس نیز مشاهده شده بود. در این کلیپ با مزه یک رباتی که شبیه سگ بود، با آهنگ «آپ تاون فانک» می‌رقصید. ویدیوی فان جدید علاوه بر جذابیت های خاص خود نشان می دهد که دو روبات آتلس جدید این شرکت در حال کار کردن در کنار یکدیگر می‌باشند.

پیشتر نیز ویدیویی از رقصیدن یکی دیگر از ربات های این کمپانی با آهنگ گانگنام استایل منتشر شده بود. در ادامه این نوشتار تکراتو با ویدیوی رقص کریسمس ربات های بوستون داینامیکس همراه باشید، ویدیویی که به سرعت در درحال وایرال شدن است و کاربران واکنش‌های بسیاری به آنها نشان داده اند.

رقص کریسمس ربات های بوستون داینامیکس

این ویدیوی جذاب درحقیقت نمایش حرکات مختلف و متنوع این ربات بوستون داینامیکس بود. اکنون ربات بوستون دایامیکس علاوه بر نمایش رقص ربات «اسپات» رقص دو روبات « اطلس» خود را نیز به نمایش گذاشته است.

این ویدیو در حقیقت به عنوان یک هدیه سال نو از سوی این شرکت منتشر شده است که اولین نما از دو ربات انسان نما « اطلس» را نیز به نمایش می‌گذارد.

«اطلس» که هنوز از نظر فنی یک ربات نمونه اولیه است، در طی دهه گذشته تحول سریع و خیره کننده ای را از سر گذرانده است.

این ربات درحالی که در سال 2013 به سختی راه می‌ رفت، توانست در سال 2015 بدون اتصال به اینترنت قدم بردارد، سپس سه سال بعد برخی حرکات پارکور را آموخت و حال در سال اخیر رقص نیز به توانایی های او اضافه گشته است.

این ربات تنها محصول تجاری موجود این شرکت است که سر انجام در اوایل سال جاری با قیمت 75 هزار دلار به بازار عرضه شد. ربات بوستون داینامیکس علاوه بر تردستی های خاصش در رقص، می تواند گله گوسفندان را هدایت کرده و حتی به درمان بیماری مبتلا به ویروس کووید-19 نیز یاری رساند. از دیگر قابلیت های ربات بوستون داینامیکس می توان به کار بر روی دکل نفتی نیز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: newatlas

نظر شما در خصوص رقص کریسمس ربات های بوستون داینامیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر