;
coinex

اس 21 را فراموش کنید وان پلاس 9 گوشی هیجان‌انگیزتری است

کمپانی وان پلاس در مدت کوتاهی توانسته با عرضه گوشی هایی با کیفیت به رقیب مهمی برای سایرین بدل شود. حالا قرار است وان پلاس 9 به زودی عرضه شود.

علی رغم عرضه اخیر سری گران قیمت 8T و معرفی برخی گوشی ها میان رده مثل N100 و N10 5G که خیلی جای بحث ندارد، انتظار می رود وان پلاس سری جدیدی را به زودی معرفی کند.

بنابراین بد نیست برای مدتی گلکسی اس 21 را فراموش کنید و به این گوشی جدید خارق العاده و ویژگی هایش به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 توجه نمایید.

اس 21 را فراموش کنید وان پلاس 9 گوشی هیجان‌انگیزتری است

خانواده سری وان پلاس 9 احتمالا شامل سه عضو باشد که اخبار درباره تاثیر گذارترین آن یک ماه پس از اولین معرفی تجاری 8T به بیرون درز کرده است.

این درحالی است که برخی مشخصات بیشتر نیز درباره وان پلاس 9 پرو مشخص شده بود، اما مجلات و خبرگزاری هایی که به دنبال جزئیات بیشتر بودند، باید تا امروز صبر می کردند تا یک افشاگر قابل اعتماد برخی دیگر از پازل های این معادله را کامل کند و تا همه بیشتر از جزئیات این پرچمدار با خبر شویم.

شرکت های چینی مانند «اوپو»، «ویوو»، شیائومی و وان پلاس توانسته اند چند قدم از شرکت هایی مثل ال جی، سامسونگ و به خصوص اپل در زمینه فناوری شارژ کردن جلو بیافتند. بنابراین علیرغم قابل توجه بودن، اما ابدا غیر منتظره نیست که بدانید وان پلاس 9 پرو از سرعت 45 وات پشتیبانی می کند.

اس 21 را فراموش کنید وان پلاس 9 گوشی هیجان‌انگیزتری است

در نتیجه این گوشی میتواند رقیب مهمی برای بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 باشد.

بر خلاف نسخه معمولی وان پلاس 8 که در کنار نسخه پرو خود بدون شارژر بی سیم بودند. نسخه one plus 9 معمولی و وان پلاس پرو هر دو از فناوری شارژ کردن بدون سیم پشتیبانی می شوند.

اما متاسفانه باید بگوییم که در نسخه ارزان قیمت تر one plus 9 خبری از سرعت شارژ باور نکردنی نسخه پرو نخواهد بود و احتمالا سرعت شارژ در این نسخه ها چیزی حدود 30 وات است.

در حال حاضر ما چیزی درباره قیمت دقیق سری one plus 9 نمی دانیم، اما با توجه به فناوری 5G، همچنین قدرت پردازش اسنپدراگون 888 و رم 8 گیگی، هر دو سری معمولی و پرو این شرکت طبیعتا خیلی ارزان نخواهد بود.

احتمالا one plus 9 بعد از شیائومی می 11 و البته قبل از گلکسی اس 21 دومین گوشی دنیا با اسنپدراگون 888 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

نظر شما در خصوص وان پلاس 9 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر