;
coinex

اپل می‌خواهد دوربین آیفون 13 بهترین دوربین موبایل سال 2021 باشد

انتظارها بر این می‌رود که دوربین آیفون 13 از همان تنظیمات دوربین آیفون 13 پرو مکس استفاده کند. نسل جدید آیفون چه تفاوتی با نسل‌های پیشین دارد؟ در ادامه به این پرسش پاسخ خواهیم داد. با تکراتو همراه باشید.

اطلاعات زیادی همچنان درباره سری آیفون 13 وجود ندارد، اما وب سایت ژاپنی مک اوتاکارا با به دست آوردن اطلاعات جالبی درمورد پرچمداران نسل بعدی اپل به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 کمی از جزئیات را منتشر کرده است.

آیفون 12 و آیفون 13 تقریبا یکسان به نظر می‌رسند. آیفون 12 در پاییز گذشته یک زبان طراحی جدید معرفی کرد که فضای اخبار گوشی با اینحال به نظر نمی‌رسد که آیفون 13 توجه زیادی را به خود جلب نماید و به هرحال شرکت تصمیم گرفته است از همین طراحی در مدل های آیفون 13 استفاده نماید.

اپل می‌خواهد دوربین آیفون 13 بهترین دوربین موبایل سال 2021 باشد

منابع آگاه در زنجیره تامین گزارش داده‌‌اند که دوربین آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس تفاوتی با هم نخواهند داشت. اپل در دوربین پرچمدار جدید خود از شوتر اولترا واید جدید همراه با سنسور شیف استبلایزر استفاده خواهد کرد. به نظر می‌رسد سنسور تله‌فوتو با زوم 2.5 برابری که در آیفون 12 پرو مکس شاهدش بودیم در نسل جدید نیز وجود خواهد داشت. در مجموع رقابت سختی میان پرچمداران برای تصاحب عنوان بهترین دوربین گوشی 2021 خواهد بود.

بنا به منابع درون شرکت دوربین این سری جدید کمتر قابل توجه خواهد بود و اپل احتمالا تنها یک شیشه به برآمدگی دوربین اضافه می‌کند تا تمام لنزها را بپوشاند. از نظر شکل، ماژول دوربین احتمالا شبیه سری آیپاد پرو 2020 باشد، اگرچه بعید است از شیشه سیاه استفاده شود.

دوربین آیفون 13 اپل

آیا می‌توان آیفون 13 را به عنوان آیفون 12 اس به بازار عرضه کرد؟ این پرسشی است که برخی مطرح کرده اند. با درنظر گرفتن این تغییرات بسیار کم طراحی، این احتمال وجود دارد که این تلفن‌ها با لیبل آیفون 12 اس وارد بازار شوند. اپل هر دو سال یکبار مدل های اس را تغییر می داد، اما در چند وقت اخیر این روند چندان ثابت نبوده است.

نام آیفون S7 به دلیل تغییر آلومنیوم به شیشه به نام آیفون 8 تغییر پیدا کرد و یا در پاییز سال گذشته این شرکت به جای استفاده از نام آیفون 11S آیفون 12 را نام گذاری کرد. دوربین جدید آیفون 13 دارای یک شاتر فوق العاده گسترده با تثبیت کننده تغییر سنسور است. دوربین بزرگنمایی تله فوتو 2.5x است. همه این موارد بالا ممکن است با بروز رسانی های سیستم فیس آی دی مطابق می‌گردد.

در تب جدید اسمارتفون ها که هرچه بیشتر تعداد پیکسل های دوربین را بالا میبرند، در میان بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های هواوی 2021 و سایر موارد بهترین گوشی های میان رده 2021 نیز شاهد دوربین های با کیفیت های بالای 60 مگاپیکسل هستیم.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر