;
coinex

رونمایی از ال جی رولبل (LG Rollable) گوشی رول شونده ال جی در CES 2021

با شروع رویداد CES 2021 شرکت ال جی این غول فناوری کره ای در یک کنفرانس خبری تیزر رونمایی از ال جی رولبل (LG Rollable) را نمایش داد. برای بررسی بیشتر این گوشی رول شونده با تکراتو همراه شوید.

تلفن رول شونده ال جی برای نخستین به همراه LG Wing در ماه سپتامبر دیده شد. اما اکنون به لطف یک ویدیو حال می توانیم یک تصویر واضح از چیزی این شرکت در پشت صحنه در حال ساخت بوده است، بدست بیاورریم. همانطور که گفته شد نام این دستگاه ال جی رولبل (LG Rollable) است.

تا قبل از این ویدیو تنها چیزی که درباره این ال جی رولبل می دانستیم یک تصویر از یک گوشی با اندازه معمولی بود که با رول خوردن به یک تبلت مینی تبدیل می شد. با بررسی بیشتر همراه باشید.

رونمایی از ال جی رولبل (LG Rollable)

گوشی رول شونده ال جی در CES 2021 رخ نمایی کرد

اما در این ویدیو جدید تمام شکوه دستگاه جدید نمایان است. در این ویدیو صفحه نمایش ال جی رولبل به آسانی و آرامی گسترش پیدا می کند و آنگاه شما باید یک صفحه بزرگ شده مواجه هستید. درحقیقت می توان این گوشی را یک مقیاس کوچک از تلویزیون های قابل جمع در نظر گرفت.

ویدیو رونمایی از گوشی LG Rollable را از اینجا در یوتیوب تماشا کنید!

احتمالا صفحه نمایش این گوشی می تواند براساس نیاز افراد گسترش و یا کوچک شود. دو تیزر برای این تلفن نمایش داده شده است، یکی در ابتدای کنفرانس مطبوعاتی ال جی در همایش Ces 2021 و دیگری در پایان آن به نمایش درآمد. فقط در کلیپ آخر بود که ما با نام رسمی دستگاه آشنا شدیم و متاسفانه در هیچکدام از تیزرها به جزئیات این گوشی پرداخته نشد.

رونمایی از ال جی رولبل (LG Rollable)
رونمایی از ال جی رولبل (LG Rollable)

بنابراین هنوز مسائل زیادی در اینباره وجود دارد که درباره آنها چیزی نمی دانیم. ال جی هرگز از آزمایش  اشکال عجیب و غریب تلفن همراه و سوق دادن آنها به حوزه عمومی هراس نداشته است.

در سال 2013 زمانی که هنوز گوشی تلفن های همراه بزرگ با نام فبلت شناخته می شدند. این غول فناوری کره ای از یک گوشی عظیم با صفحه نمایش خمیده (کرود) به نام G Flex رونمایی کرد. حال پس از هشت سال فناوری صفحه های نمایش از نوع سفت و سخت به رول های کاملا انعطاف پذیر تبدیل شده است.

دو روز دیگر یعنی 25ام دی‌ماه سامسونگ قرار است از گلکسی اس 21 به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 پرده برداری کند. پیشتر شیائومی  از می 11 رونمایی کرد که و آن را به عنوان یکی از بهترین گوشی های شیائومی 2021 با پردازنده اسنپدراگون 888 وارد رقابت بهترین گوشی های 2021  کرد. جایی که با معرفی آیفون 13 به عنوان یکی از بهترین گوشی های 5G در سال 2021 و هواوی پی 50 به عنوان یکی از بهترین گوشی های هواوی 2021 شاهد بازی بسیار حساسی هستیم.

بیشتر بخوانید:

منبع: cnet

نظر شما در خصوص رونمایی از ال جی رولبل چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر