;
coinex

سورپرایز تیم کوک و اپل رونمایی از گلکسی اس 21 را خراب خواهند کرد؟‌

سورپرایز تیم کوک و اپل رونمایی از گلکسی اس 21 را خراب خواهند کرد؟‌ به زودی قرار است مدیرعامل اپل اطلاعیه مهمی را منتشر کند که شاید رونمایی از گلکسی اس 21 سامسونگ را تحت شعاع قرار دهد. با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید.

تنها یک روز تا تا رونمایی از گل سر سبد جدید سری جدید سامسونگ گلکسی S21 را که شامل گلکسی اس 21 پلاس، S21 و اس 21 پلاس است، مانده است اما آیا تیم کوک و اپل رونمایی از گلکسی اس 21 یعنی رویرا خراب خراب خواهند کرد؟

دیروز صبح در برنامه صبحگاهی CBS بخشی از مصاحبه تیم کوک مدیر عامل اپل پخش شد. گفت و گوی کامل این مصاحبه در روز چهارشنبه پخش خواهد شد. تیم کوک احتمالا اعلامیه مهمی مربوط به اپل را اعلام خواهد کرد. گزارش شده که سورپرایز تیم کوک و اپل می‌تواند خطری برای شگفتی‌سازی گلکسی اس 21 سامسونگ در روز رونمایی باشد. در ادامه با بررسی بیشتر با تکراتو همراه باشید.

سورپرایز تیم کوک و اپل رونمایی از گلکسی اس 21 را خراب خواهند کرد؟‌

گایل کینگ، مجری برنامه صبحگاهی CBC که این مصاحبه انجام داده است، درباره این گفت و گو گفته که بیانیه تیم کوک بسیار پراهمیت است، اما مربوط به یک محصول جدید نیست. کینگ اعلام کرده است که بیانیه کوک چیزی بزرگتر و بهتر از صرفا معرفی یک محصول جدید می باشد. به نظر می‌رسد این احتمال وجود دارد که رویداد Galaxy Unpacked 2021 برای رونمایی از گلکسی اس 21 به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 تحت تحت‌الشعاع این اعلامیه قرار بگیرد.

در بخش کوتاهی مصاحبه ای که امروز انجام شده از کوک 60 ساله درمورد اتفاقات و آشوب ایجاد شده در ساختمان کنگره سوال پرسیده شد. اپل پس از شورش رسانه اجتماعی Parler را به دلیل کوتاهی در تعدیل اظهار نظرهایی که منجر به اقدامات خشونت آمیز می شود را از اپل استور حذف کرد.

او از مسئولین خواست درباره این آشوب پاسخگو باشند. او گفت:

من فکر مسئولیت پذیری افراد در این مسئله بسیار پراهمیت است. من فکر می کنم هیچکس بالاتر از قانون نیست و این یکی از خوبی های کشور ما است، درحقیقت ما یک کشور قانونمند است و افراد آشوبگر و آنانی که آنها را تحریک کردند باید دربرابر قانون پاسخگو باشند.

فارغ از گفته های کوک، ما فکر می کنیم که باید این شورش را بسیار جدی گرفت، چرا که این مسئله نشانگر اختلافات جدی در کشور است که به این زودی ها حل نخواهد شد.

به نظر می‌رسد بهترین گوشی های 2021 نسبت به سال گذشته متفاوت باشند. در کنار سامسونگ و اپل بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های هواوی 2021 نیز می‌خواهند سری میان سرها باشند. هرچند شاید در میان پرچمداران حرفی برای گفتن نداشته باشند ولی قطعا در بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 حرف اول را می‌زنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

نظر شما در خصوص سورپرایز تیم کوک و اپل چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر