;
coinex

ارائه بازی جدیدی بر اساس دنیای PUBG در آینده نزدیک

به نظر میرسد کمپانی تولیدکننده بازی پابجی برای سال آینده برنامه دارد بازی جدیدی بر اساس دنیای PUBG برای سال آینده در کنسول های مختلف عرضه کند.

بازی سبک بتل رویال پابجی طی مدت اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و کاربران زیادی دارد. استقبال خوب از این بازی و سایر عناوین این سبک کمپانی کرفتون را به ایده ساخت یک بازی مرتبط با جهان پابجی نزدیک کرده است.

طبق گزارش وب‌سایت بلومبرگ، یک بازی مرتبط با جهان PUBG در سال آینده‌ی میلادی برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

ارائه بازی جدیدی بر اساس دنیای PUBG در آینده نزدیک

کرفتون یک شرکت هلدینگ مستقر در کشور کره‌ی جنوبی است که در حقیقت کمپانی مادر استودیوهای Bluehole, PUBG Corp و استرایکینگ دیستنس محسوب می‌شود. استودیوی استرایکینگ دیستنس در حال حاضر بر روی بازی The Callisto Protocol کار می‌کند. در اواخر سال جاری، کرفتون در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی اولیه‌ی است که گفته می‌شود ارزش آن به ۲۷٫۲ میلیارد دلار می‌رسد.

به نظر می‌رسد شرکت کرفتون قصد دارد از بازی PUBG استفاده کند تا سهام Lion را از پول خود کسب کند. گزارش بلومبرگ تأیید می‌کند که یک انیمیشن و همچنین یک کارتون در دست ساخت قرار دارد و به نظر می‌رسد خریدهای جدیدی نیز در راه است.

ارائه بازی جدیدی بر اساس دنیای PUBG در آینده نزدیک

علاوه بر این ها در سال جدید نیز با عرضه چندین عنوان در دسته بندی بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 و بهترین بازی های PS4 در سال 2021 باید وضعیت خوبی در دنیای بازی شاهد باشیم. به گیمرها توصیه میکنیم بهترین بازی های استراتژیک 2021 و بهترین بازی های اندرویدی 2021 را از دست ندهند.

همچنینن آشنایی با بهترین گوشی های گیمینگ 2021 ، بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 و بهترین هدست گیمینگ 2021 خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ارائه بازی جدیدی بر اساس دنیای PUBG چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر