;
coinex

7 دلیل برای اینکه خرید گلکسی اس 21 اشتباه است

بالاخره پرچمدار موردانتظار سامسونگ رونمایی رسمی شد. درمیان بررسی های رایج، ما7 دلیل برای اینکه خرید گلکسی اس 21 اشتباه است را برایتان می‌گوییم.

جدیدترین گوشی های پرچمدار سامسونگ یعنی مدل گلکسی اس 21 پیشرفت های مختلفی را نسبت به سری قبلی گلکسی اس 20 داشته است. از جمله این پیشرفت ها می‌توان به طراحی جدید و منحصر به فرد، پردازنده سریعتر، صفحه نمایش با سرعت رفروش بهتر و سنسور اثر انگشت بزرگتر اشاره کرد.

7 دلیل برای اینکه خرید گلکسی اس 21 اشتباه است

سامسونگ همچنین برخی از لوازم جانبی را به همراه گوشی های تلفن همراه هوشمند پرچمدار جدید خود ارائه کرده است. با اینحال ما قصد داریم برخی مهم‌ترین دلایلی که نشان می دهد خرید گلکسی اس 21 به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 اشتباه است را با شما مطرح خواهیم کرد.

1. عدم افزایش فضای ذخیره سازی به دلیل عدم امکان نصب SD کارت

جای SD کارت روشی مقرون به صرفه برای افزایش فضای ذخیره سازی در تلفن هوشمند فراهم می‌ آورد. سامسونگ از معدود شرکت های معتبری بود که گوشی های تلفن همراه هوشمندش مجهز به جای SD کارت بوده است. اما در سری جدید گلکسی اس 21 این قابلیت دیگر ارائه نمی شود، بنابراین اگر می خواهید تلفن همراه هوشمندی با فضای ذخیره سازی SD کارت داشته باشید، باید از خرید Galaxy S21 و گلکسی اس 21 پلاس پرهیز نمایید.

2. نداشتن جک هدفون 3.5 میلی متری

درحالی که هدفون های بدون سیم در چند سال اخیر بسیار توسعه پیدا کردند، اما هنوز کاربران زیادی وجود دارند که از شارژر و هدفون بدون سیم متنفر بوده و نوع با سیم را ترجیح می دهند.بنابراین عدم وجود جک هدفون 3.5 میلی متری در سری Galaxy S21 به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشند سامسونگ در سال 2021 خبر خوبی برای این کاربران نیست. اگر علاقمند به هدفون های با سیم هستید بهتر است اقدام به خرید این سری پرچمدار سامسونگ نکنید. البته برخی شایعات مدعی شدند که شرکت سامسونگ ممکن است در آینده نزدیک جک های هدفون را حتی در گوشی های تلفن همراه میان رده نیز حذف نماید.

۷ دلیل برای اینکه نباید گلکسی اس 21 بخریم

 

3. نداشتن MST برای Samsung Pay در ایالات متحده

غول فناوری کره ای یک ویژگی فوق العاده مهمی را که باعث می شد، سامسونگ پی منحصر به فرد شود را حذف کرده است. گلکسی S21 و گلکسی اس 21 پلاس فاقد MST( انتقال امن مغناطیسی) در ایالات متحده هستند. MST ویژگی هایی شبیه با یک کارت اعتباری و یا نوار مغناطیسی کارت پرداخت را ارائه می کرد و به کاربران امکان می داد، پرداخت های تلفن همراه بدون تماس را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی های میان رده 2021

4. عدم بهبود عمده در دوربین ها

درحالی که دوربین گلکسی S21 اولترا پیشرفت چشمگیری در قابلیت بزرگنمایی نسبت به گلکسی اس 20 اولترا داشته است، اما گلکسی اس 21 و گلکسی S21 پلاس تقریبا از همان سخت افزار دوربین سری قبلی بهره می برند. هر دو دارای دوربین های سلفی 10 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار پیکسل دوگانه و دوربین سه گانه 64، 12 و 12 مگاپیکسلی هستند. پیشنهاد می‌شود مدخل بهترین گوشی های هواوی 2021 را نیز مطالعه کنید.

همه فکر می کردند سامسونگ در سری جدید گلکسی اس 21 فوکوس اتوماتیک را در دوربین ها برای عکاسی ماکرو بهتر نماید، اما اینطور نشد، بنابراین اگر شما کاربر گلکسی اس 20 و یا Galaxy S20 پلاس هستید و انتظار یک ارتقا قابل توجه در دوربین را دارید، بهتر است، سری گلکسی اس 21 را خریداری نکنید.

5. نداشتن شارژر و هدفون در جعبه گوشی

سامسونگ تقریبا چهار ماه پیش اپل را بخاطر نداشتن یک شارژر به همراه آیفون 12 به تمسخر گرفت، اما خود به طرز اعجاب آوری تصمیم گرفته است که دقیقا همان سیاست را در سری جدید خود اتخاذ نماید. به نظر می‌رسد در گوشی های شیائومی 2021 نیز شاهد این اتفاق باشیم. این شرکت کره ای اعلام کرده است که سری گلکسی اس 21 را با شارژر و یا هدفون در جعبه ارسال نخواهد کرد. شاید این دلیل عمده و مهمی برای خریدن یک تلفن همراه نباشد، اما لازم که بخاطر داشته باشید که برای تهیه لوازم جانبی متناسب با کیفیت این سری جدید گوشی های تلفن همراه شرکت سامسونگ، نیاز است هزینه اضافی را علاوه بر خود گوشی پرداخت نمایید.

۷ دلیل برای اینکه نباید گلکسی اس 21 بخریم
خرید گلکسی اس 21

6.جنس پلاستیکی پنل پشتی Galaxy S21

سری گلکسی اس 20 سامسونگ از یک پنل Gorilla Glass 6 در عقب خود برخوردار بود که این گوشی را از خراش برداشتن نجات می داد. اما امسال سامسونگ در گلکسی S21 از پلاستیک استفاده کرده است. این اقدام در جهت کاهش هزینه تولید بوده است. اگر می خواهید تلفن همراه هوشمند شما از نوع شیشه ای مناسب باشد، ممکن است گوشی گلکسی اس 21 خیلی گزینه خوبی برایتان نباشد.

7. وجود گلکسی اس 20 فن ادیشن (Galaxy S20 FE)

درست است که مدل گلکسی اس 20 اف ای دستگاه قدیمی تری است، اما اگر شما به دنبال پس انداز پول و همزمان کسب تجربه داشتن یک گوشی تلفن همراه با آخرین پیشرفت ها هستید، این مدل می تواند گزینه خود باشد.

اس 20 FE دارای صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا، دارای تقریبا همان قابلیت های سخت افزاری دوربین، دوام باتری عالی با شارژ سریع فوق العاده و عملکرد سریع Exynos 990 و اسنپدراگون 865 سری جدید سامسونگ است و حتی دارای جای اتصال SD کارت نیز می باشد. همچنین این گوشی تلفن همراه هوشمند دارای ویژگی های دیگری مانند بلندگو های استریو، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و قابلیت به روز رسانی سه سیستم عامل نیز می باشد، به نظر ما حتی اگر این سری به اندازه گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 پلاس مطرح نشده باشد، اما ارزش خریدن دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sammobile

نظر شما درباره خرید گلکسی اس 21 اشتباه است چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر