;
coinex

شریک زندگی ایلان ماسک برای کاربران اندروید لالایی می‌خواند

شریک زندگی ایلان ماسک برای کاربران اندروید لالایی می‌خواند، او اینکار را از طریق اپلیکیشن اندل انجام خواهد داد، برای دانستن جزئیات بیشتر  با تکراتو همراه شوید.

سال پیش شرکت اندل با  هنرمند مشهور کلیر الیسه که به گرمیز نیز معروف است، قراردادی را منعقد ساختند. در نتیجه این قرارداد اپلیکیشن موزیک اندل که متعلق به گوشی های آیفون است به کمک یک هوش مصنوعی درهنگام خواب با صدای این هنرمند لالایی پخش می کند.

شریک زندگی ایلان ماسک برای کاربران اندروید لالایی می‌خواند

همانطور که ضرب المثل معروف می گوید خوشبختی یک فرد، بدبختی فرد دیگری را به همراه دارد. باید از این صحبت به میان آورد که این لالایی هوش مصنوعی حالا حداقل برای مدت کوتاهی برای کاربران اندروید نیز در دسترس خواهد بود.

این اپلیکشین از مقیاس ساده پنج گانه ای استفاده می کند. الگورتیم هوش مصنوعی در طول زمان روز با توجه به حرکت، ضربان قلب، هوای بیرون و میزان برخورد آفتاب لالایی متناسبی را برای ریلکس کردن شما فراهم می آورد

در نتیجه شما صدایی شخصی شده ای را به دست می آورید تا به شما کمک کند اعصابتان را آرام نمایید، با استرس خود نبرد کنید یا به خواب بروید.

شریک زندگی ایلان ماسک برای کاربران اندروید لالایی می‌خواند

نکته جالبی که درباره همکاری گریمز وجود دارد آن است که درحقیقت او با شرکت اندل تماس گرفته بود تا از آنها درباره فراهم آوردن وضعیت خواب بهتر برای بچه او و ماسک کمک بگیرد.

شما می توانید اپلیکشین اندل: خواب بهتر، تمرکز بهتر و آرامش بیشتر را از گوگل پلی استور دانلود کنید تا متوجه این مسئله شوید که آیا این ترفندهای هوش مصنوعی می تواند وضعیت خواب کودک شما را به مانند کودک ایلان ماسک و کلیر الیسه را فراهم آورد با نه؟

علاوه بر این توصیه میکنیم بهترین بهترین نرم افزارهای کامپیوتر 2020، فعال سازی هات اسپات گوشی اندروید، بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2020 و آموزش برقراری تماس تصویری با اسکایپ را نیز ببینید.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

نظر شما درباره لالایی خواندن شریک زندگی ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر