;
coinex

خبر فوری: سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری تسلا روی بیت کوین

تشخیص علاقه ایلان ماسک مدیرعامل تسلا به بیت کوین چندان کار پیچیده ای نیست. حالا خبرها از سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری تسلا روی بیت کوین حکایت دارند.

مدیرعامل تسلا طی هفته های گذشته علاقه زیادی به بیت کوین نشان داده است و با هر بار توییت درباره این ارز دیجیتال، باعث بالاتر رفتن ارزش آن شده است. او اولین بار اوایل بهمن ماه بود که فقط با اضافه کردن هشتگ بیت کوین به بیوگرافی پروفایل خود ارزش آنرا 14 درصد افزایش داد.

چند روز بعد صحبت او در یک مصاحبه رسمی مبنی بر اینکه بیت کوین در آستانه پذیرش گسترده توسط سیستم های مالی مختلف است سبب شد تا بازهم بر ارزش این رمز ارز اضافه شود. حالا خبرها به ما از سرمایه گذاری تسلا روی بیت کوین میگوید.

خبر فوری: سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری تسلا روی بیت کوین

در سندی که به تازگی توسط تسلا منتشر شده است، این شرکت از خرید 1.5 میلیارد بیت کوین اطلاع داده است. با انتشار این خبر ارزش بیت کوین به صورت لحظه ای رشد کرد و از 44 هزار دلار عبور کرده است.

براساس یک سند دولتی مربوط به کمیسیون بورس و اوراق بهادر ایالات متحده آمریکا، تسلا مجموعا 1.5 میلیارد دلار روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده و به احتمال زیاد در آینده نزدیک این ارز دیجیتالی را به عنوان گزینه پرداخت برای محصولات خود به کار خواهد گرفت.

سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری تسلا روی بیت کوین

ارزش بیت کوین بلافاصله پس از انتشار این خبر به طرز ناگهانی بالا رفت و تا لحظه درج این خبر بر اساس داده های سایت The Block Crypto Data با قیمت بالای 44 هزار دلار مبادله میشود.

بهترین ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین در حال حاضر رشد خارق العاده ای را تجربه میکنند که توییت ها و به عبارت بهتر حمایت های افرادی نظیر ایلان ماسک در این رشد بی تاثیر نیست. ماسک با توییت های خود ارزش رمزارزهای دیگر را نیز بالاتر برده است.

ماسک همین چند روز پیش توییتی نیز درباره دوج کوین منتشر کرد و سبب شد تا این ارز دیجیتالی افزایش ارزش 59 درصدی را تجربه کند. موضوعی که در پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021 به آن پرداختیم. این موضوع ارزش بازار دوج کوین را تا 6 میلیارد دلار بالا برد.

ارزهای دیجیتالی دیگری که رشد خوبی داشته اند عبارتند از ریپل و کاردانو که ما در پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021 و پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021 به آنها پرداخته بودیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری تسلا روی بیت کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |