;
coinex

اندروید 12 در راه است ؛ هرآنچه باید بدانیم

اندروید 12 در راه است ؛ راه دسترسی به این نسخه جدید اکنون باز شده است، برای دانستن جزئیات بیشتر دراینباره تا پایان با ما همراه شوید.

کاربران اندروید انتظار نسخه جدی این سیستم عامل را با قابلیت های زیادی که قرار است ارائه شود دارند. حالا به نظر میرسد این انتظارها به زودی به پایان می رسد.

امروز گوگل Android 12 Developer Preview 1 را منتشر کرد و انتظار می رود در ماه مارس و آوریل دو Developer دیگر نیز ارائه شود. نسخه Non-developers نیز از ماه می قابل نصب خواهد بود نهایتا نسخه عمومی اندروید 12 در ماه سپتامبر موجود خواهد شد.

اندروید 12 در راه است ؛ هرآنچه باید بدانیم

در وب سایت Android Developers، گوگل آنچه که باید از 4 نسخه بتا اندروید 12 انتظار داشته باشید را توضیح می دهد. گوگل خاطر نشان می کند که نسخه بتا 1 به شما فضایی کاملتر و پایدارتر برای امتحان کردن اندروید 12 می دهد و این اولین نسخه ای است که گوگل به پذیرندگان اولیه که در برنامه اندروید بتا ثبت نام کرده اند، تحویل می دهد.

گوگل همچین اعلام کرده است، در دوره انتشار نسخه های بتا برخی از آزمایش کنندگان این اپلیکیشن های مختلف را در دستگاه های پیکسل مورد آزمایش قرار می دهند، تا بتوان هرگونه مشکل احتمالی را در نسخه های پایدار رفع کرد.

زمانی که گوگل نسخه بتا 4 را در اندروید 12 منتشر کند دیگر هیچ تغییری نمی توان در اپ های ایجاد کرد. این زمان خوبی برای صاحبان پیکسلی که می خواهند آپدیت جدیدی در نسخه بتا نصب نمایند، است

اندروید 12 در راه است

با اینحال، گوگل حداقل تا ماه اوت منتظر پلتفرم ثابت نیست، شاید نصب نسخه های قبلی اندروید 12 بتا ایده خوبی نباشد، چراکه اکثر نسخه های بتا پایدار نیستند و می توانند مانع کار برخی از برنامه ها و ویژگی ها شوند و همچنین عمر باتری را نیز کاهش می دهند.

یکی از جدیدترین ویژگی های اندروید 12 این است که به کاربران امکان می دهد برنامه های کم استفاده خود در قسمتی جدا کرده تا فضای ذخیره سازی اضافی به وجود آید. گوگل همچنین نحوه اجرای چند رسانه ای (چند برنامه ای) اندروید را تقویت کرده و در نحوه نمایش اعلان ها نیز تغییراتی ایجاد شده است.

به احتمال زیاد با عرضه بهترین گوشی های 2021 در سال جدید، بسیاری از بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های سامسونگ 2021، بهترین گوشی های میان رده 2021، بهترین گوشی های سری M سامسونگ، بهترین گوشی های 5G در سال 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس قابلیت استفاده از نسخه جدید اندروید را خواهند داشت البته که در صورتی که تحریم های هوآوی پابرجا باشد امکان استفاده از تمام قابلیت های نسخه جدید کمی پیچیده خواهد بود. باید دید قابلیت های نسخه جدید چیست.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

نظر شما درباره مطلب اندروید 12 در راه است چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر